Huishoudtoestellen, keukentoestellen & multimedia

Panasonic DMP-BDT280-EF

Blu-ray speler - Blu-Ray 3D - 4K Upscaling - USB aansluiting - WiFi - DLNA - Netflix

Voor 139,- Incl. btw
Gratis verzending | Afhalen -€10,- korting
Op bestelling | leverbaar op 1 a 2 weken
   

Panasonic DMP-BDT280-EF


Blu-ray speler - Blu-Ray 3D - 4K Upscaling - USB aansluiting - WiFi - DLNA - Netflix

Merk
Panasonic
Model
DMP-BDT280-EF
EAN
5025232837908

-

Panasonic DMP-BDT280-EF

Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.

 

Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de  “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website  (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).

 

Duur:

De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar

 

Dekking:

Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.

Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)

 

Uitsluitingen.

In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:

- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;

- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;

- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;

- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;

- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht,  warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;

- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;

- Gevolgschade.

 

Extra Garantie van het merk

Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.

 

Verlengde garantie

De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.

De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:

                            >€ 50 tot      € 200           € 39

                            >€ 201 tot     € 400           € 49

                            >€ 401 tot     € 600           € 69

                            >€ 601 tot     € 800           € 89

                            >€ 801 tot     € 1000          € 99

                            >€ 1001 tot   € 1500          € 149

                            >€ 1501 tot   € 2000          € 179

                            >€ 2001 tot   € 2500          € 249

                            >€ 2501 tot   € 5000          € 319

                            >€ 5000 tot   € 7500          € 399

 

 

Wat te doen bij storing of defect

Lees aandachtig de  gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.

Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt  de klant voor groot wit en bruin  elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals  Servilux).

 

Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.

Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant  onze klantendesk te contacteren.  Deze  staat uiteraard ook steeds voor de klant  klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.

 

Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.

 

Voor herstellingen Panasonic volgende hoofdlink

http://www.panasonic.com/be/nl/service-warranty.html

 

Viera herstellingen:

- Voor alle technische problemen die een interventie vereisen.

- Op alle Plasma- en LCD-TV's vanaf 32 inch(81cm).

- Ter plaatse bij de eindgebruiker.

- 24 uur responstijd.

- Zowel binnen als buiten de garantieperiode.

- 2 jaar waarborg rekenend vanaf de aankoopdatum van het toestel.

- Werkuren, verplaatsing en wisselstukken inbegrepen.

 

Hieronder vindt u onze erkende Panasonic herstelcentra. Voor thuisherstellingen van televisies, contacteer Video Technical Service. Voor thuisherstellingen van koelkasten, wasmachines en droogkasten, contacteer Servilux.

·         

      TV-CRT/Plasma/LED/LCD, Digitale fototoestellen, Videocamera, DVD, Hifi en audio, Microgolfoven, Stofzuigers, Broodbakkers, Telefoon/DECT en fax.

 

         Video Technical Service (VTS)

·         Dilbeekstraat 35/37

·         1082 Brussel

·         Tel: 02 465 33 10

·         Fax: 02 465 28 43

·         E-mail: welcome@vtservice.be

·         

 

  Koelkasten, wasmachines en droogkasten:

 

·         Servilux

·         Zeilstraat 12

·         3500 Hasselt

·         Tel: 078 353 454

·         E-mail: info@servilux.be

·         Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur (gesloten tussen 12.15 - 12.45 uur).

·         

 

TV-CRT/Plasma/LED/LCD, Digitale fototoestellen, Videocamera, DVD, Hifi en audio, Microgolfoven, Stofzuigers, Broodbakkers, Telefoon/DECT en fax:

 

·         Service Center Deinze (SCD)

·         Kapellestraat 95

·         9800 Deinze

·         Tel: 09 386 76 67

·         Fax: 09 386 97 95

·         E-mail: info@scd.be

 

·       Tracht ook een zo duidelijke omschrijving van de klacht mee te delen.

Onze factuur dient als garantiebewijs.

 

Eerste gebruik na afhaling of levering

Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email.  Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen. 

 

GARANTIEVOORWAARDEN PANASONIC
Onze producten zijn met uiterste zorg geproduceerd en van zeer hoge kwaliteit.
Wij garanderen de ongestoorde werking van het apparaat gedurende één jaar na aankoopdatum, mits het apparaat werd gebruikt zoals in de handleiding is aangegeven.
Op verbruiksmaterialen, op accu’s of batterijen en op beschermingsmiddelen wordt géén garantie verleend.
De garantie vervalt indien er door anderen wijzigingen zijn aangebracht in of aan het apparaat of indien het defect is ontstaan door ondeugdelijke verbruiksmaterialen of accessoires of ten gevolge van invloeden buiten het apparaat.
Garantie wordt verleend aan de hand van dit originele garantiebewijs en de gedateerde aankoopbon.
Deze garantie is alleen van toepassing op apparaten die gekocht zijn en gebruikt zijn in de EU landen.
AANVULLENDE BEPALINGEN
1. Voor Plasma en LCD televisie bedraagt de garantietermijn 24 maanden.
2. Het reinigen van audio- en videokoppen en laserunits valt niet onder garantie. Raadpleeg altijd eerst de gebruiksaanwijzing of uw dealer.
3. Voor de bronlamp van de LCD / DLP videoprojectoren geldt een garantieperiode van 90 dagen of 200 branduren, hetgeen het eerst bereikt wordt.
Voor reparatie van apparatuur in Nederland, dient de apparatuur franco verzonden te worden aan:
E-Care Repair Services
Stenograaf 2
6921 EX Duiven
tel 026 3193343
web www.e-care.nl
Alvorens dit echter te doen dient u de dealer en/of de website van E-care te raadplegen.
Indien dit apparaat gebruikt wordt in een ander EU land dan Nederland en met uitzondering van apparatuur welke gebruikt wordt voor beroepsmatige doeleinden, zullen de voorwaarden gelden zoals hierna vermeld.
EER garantie: deze voorwaarden zijn van toepassing (in het land van aankoop en) in alle landen van de EER.
A) Zodra de koper vaststelt dat het apparaat defect is, moet hij, in de EER lidstaat of Turkije waar uitvoering van de garantie gevraagd wordt, contact opnemen met de verkoopmaatschappij of de nationale distributeur, dan wel de dichtstbijzijnde erkende dealer, onder overlegging van dit garantiebewijs en de gedateerde koopbon.
De koper zal dan geïnformeerd worden of:
(i) de verkoopmaatschappij of nationale distributeur de reparatie zal verrichten; of
(ii) de verkoopmaatschappij of nationale distributeur maatregelen zal treffen teneinde het apparaat te verzenden naar EER lidstaat of Turkije waar het oorspronkelijk verkocht is; of
(iii) men het apparaat zelf kan opsturen naar de verkoopmaatschappij of nationale distributeur in EER lidstaat of Turkije waar het apparaat oorspronkelijk verkocht is.
B) Indien het apparaat een productiemodel is dat normaliter verkocht wordt door de verkoopmaatschappij of nationale distributeur in het land waar de koper het apparaat gebruikt, dient het apparaat, op risico en kosten van de koper samen met dit volledig ingevulde garantiebewijs en de gedateerde koopbon verzonden te worden naar voornoemde verkoopmaatschappij of distributeur die de reparatie zal verrichten. In sommige landen zal de
verkoopmaatschappij of de nationale distributeur bepaalde servicecentra of dealers aanduiden voor het verrichten van de betrokken reparaties.
C) Als het apparaat een apparaat is dat normaliter niet verkocht wordt in het land waar het gebruikt wordt, of de interne of externe productspecificaties van het apparaat verschillen van de interne of externe productspecificaties van het productiemodel van het land waar het apparaat gebruikt wordt, kan de verkoopmaatschappij of nationale distributeur eventueel de reparatie verrichten door onderdelen te betrekken van het land waar het apparaat
oorspronkelijk verkocht is. Het is echter ook mogelijk dat de reparatie verricht moet worden door de verkoopmaatschappij of nationale distributeur in het land waar het apparaat oorspronkelijk verkocht is.
In beide gevallen moet de koper dit garantiebewijs en de gedateerde koopbon overleggen, ieder noodzakelijk vervoer, zowel van het apparaat als van de onderdelen, zal op kosten en risico van de koper geschieden. Dit vervoer kan de reparatie vertragen.
D) Wanneer de koper het apparaat voor reparatie opstuurt naar de verkoopmaatschappij of de nationale distributeur in het land waar het apparaat wordt gebruikt, zal de reparatie uitgevoerd worden tegen de voorwaarden (inclusief de garantietermijn) die van toepassing zijn op hetzelfde productiemodel in dat land van gebruik en niet die van de EER lidstaat of Turkije waar het oorspronkelijk gekocht is. Indien de koper het apparaat voor reparatie
opstuurt naar de verkoopmaatschappij of nationale distributeur in EER lidstaat of Turkije waar het apparaat oorspronkelijk gekocht is, zal de garantie uitgevoerd worden tegen de voorwaarden die van toepassing zijn in het land waar het apparaat oorspronkelijk gekocht is.
E) Bepaalde produktiemodellen vereisen in de verschillende EER lidstaten of Turkije een instelling en aanpassing om goed en veilig te kunnen functioneren, dit in overeenstemming met de lokale netspanning en veiligheids- of andere technische normen opgelegd of aanbevolen door op enig moment geldende reglementeringen.
Voor sommige produktiemodellen kan deze instelling of aanpassing grote kosten met zich meebrengen en kan het zeer moeilijk zijn om te voldoen aan de lokale netspanning en veiligheids- of andere technische normen. De koper wordt daarom ook sterk aangeraden zich op de hoogte te stellen van deze lokale technische en veiligheidsnormen voordat hij het apparaat in een andere EER lidstaat of Turkije gaat gebruiken.
F) Deze garantie dekt niet de kosten voor instelling en aanpassing teneinde te voldoen aan de lokale netspanning en veiligheids- of andere technische normen.
De verkoopmaatschappij of nationale distributeur zal soms de nodige instellingen of aanpassingen kunnen aanbrengen aan bepaalde productiemodellen op kosten van de koper.
Het is echter om technische redenen niet mogelijk om alle productiemodellen in te stellen of aan te passen conform de lokale netspanning en veiligheids- of andere technische normen. Bovendien kan, wanneer instellingen of aanpassingen gemaakt worden, de goede werking van het apparaat aangetast worden.
G) Indien de verkoopmaatschappij of de nationale distributeur in het land van gebruik van oordeel is dat de koper de noodzakelijke instelling en aanpassing aan de lokale netspanning en de technische- of veiligheidsnormen op behoorlijke wijze heeft laten verrichten, dan zal de garantie uitgevoerd worden zoals boven aangegeven, mits de koper de aard van de instelling of aanpassing vermeldt indien dit relevant is voor de reparatie.
(Het wordt de koper aanbevolen geen aangepaste ‘of ingestelde apparaten toe te zenden naar de verkoopmaatschappij of nationale distributeur in het land waar het apparaat oorspronkelijk gekocht is indien de reparatie enigerwijze betrekking heeft op de aanpassing of instelling.)
H) Deze garantie is alleen geldig in EER lidstaten en Turkije. Deze garantie is een aanvulling op alle wettelijke of andere rechten van de koper, gebruiker en beïnvloedt deze op geen enkele wijze.
U dient dit garantiebewijs en uw koopbon zorgvuldig te bewaren.
 

 

Tenzij uitdrukkelijk afwijkende betalingstermijnen worden overeengekomen, dient Electromania.be de volledige betaling van het order te ontvangen hetzij vooraf bij de bestelling hetzij ten laatste op het ogenblik van de afhaling of de levering aan huis.

 

In het bestelproces van een order, heeft de klant de keuze tot volgende betaalmogelijkheden:

 

1.  Online betaling via Multisafepay

Multisafepay regelt de online betaling van de klant bij afronding van zijn order in een volledig tegen fraude verzekerde en beveiligde omgeving:

- met gebruik van de bank- of kredietkaarten:  Bancontact/MrCash, Maestro, VISA en  Mastercard

- of met Online Banking iDEAL en SOFORTBANKING (bankoverschrijving - verwerkingstijd 2-3 dagen).
Bij een online betaling wordt de bestelling onmiddellijk geregistreerd als betaald en is de bestelling dus klaar voor verdere afhandeling / verzending.


Electromania kan de klant  ook  een online betaallink via mail doorsturen nadat een order werd geregistreerd met alle betaalmogelijkheden zoals hiervoor gemeld.

 

2. Vooruit betalen door bankoverschrijving

 

Nadat de klant zijn order heeft bevestigd, kan hij het totaalbedrag betalen door overschrijving naar:

Bankrekening 737-0171085-20

IBAN BE28 7370 1710 8520
BIC KREDBEBB

ten gunste van op naam van BIT Marketing BVBA, Lindenstraat 76 te Sint-Niklaas
met in de mededeling uw order- en klantnummer.

Op het moment dat Electromania.be de betaling ontvangt op de rekening, is het order - indien compleet - klaar voor uitvoering.

 

3. Betalen bij afhaling

 

Wie niet vooraf heeft betaald, kan bij afhaling betalen met volgende betaalmiddelen:

-       cash (wettelijk tot maximum € 3.000)

-       Bancontact / Mr Cash

-       VISA

-       Mastercard

-       Maestro

-       Bankcheque, uitgeschreven of geëndosseerd aan  order van Bit Marketing BVBA

-       Ecocheques (zie verder 3.5)

 

4. Rembours bij levering

 

Bij levering aan huis, kan de klant opteren voor betaling aan de bezorger:

-       met bank- en of kredietkaart  (PIN)  tot maximum € 2.500

-       Cash betalingen bij levering aan huis zijn niet meer mogelijk!
Voor deze service wordt  10 EUR (BTW inclusief) extra aangerekend.

 

Indien het te betalen bedrag hoger is dan voormelde maximum bedragen, dient de klant het saldo op een andere wijze vooraf te betalen (Online-LINK of bankoverschrijving).

 

5. ECO-cheques

 

Electromania.be aanvaardt een gehele of gedeeltelijke betaling met ECO-cheques indien aan  de wettelijke voorwaarden is voldaan. Indien de klant de bestelling zelf afhaalt, kan hij de ECO-cheques afgeven in het afhaalpunt (betaling bij afhaling).

 

Voor de betaling met ECO-cheques ingeval van levering aan huis, gelden volgende mogelijkheden:

-       de ECO-cheques worden vooraf afgegeven in het afhaalcentrum;

-      

 




(In welk jaartal zijn we nu? (4 cijfers))




De Panasonic DMP-BDT280-EF blu ray is bij Electromania te verkrijgen voor maar € 139,00

ID: 35100/23381
SetkortingSetkorting
© Copyright 2005-2025 - BIT marketing BVBA