Huishoudtoestellen, keukentoestellen & multimedia

LG DS65Q

Soundbar - 3.1 kanaal - 420W - HDMI - Bluetooth - Dolby Atmos - DTS Virtual:X - Hi-Res Audio - Draadloos Subwoofer - Geschikt voor 50" Televisies of groter

Voor 429,- Incl. btw
Gratis verzending | Afhalen -€20,- korting
Op bestelling | leverbaar op 1 a 2 weken
   

LG DS65Q


Soundbar - 3.1 kanaal - 420W - HDMI - Bluetooth - Dolby Atmos - DTS Virtual:X - Hi-Res Audio - Draadloos Subwoofer - Geschikt voor 50" Televisies of groter

Merk
LG
Model
DS65Q
EAN
8806091664754

Wij helpen je om het meeste uit je LG TV te halen
LG soundbars zijn ontworpen om naadloos de prestaties te verbeteren en zijn afgestemd op de LG TV. Samen creëren de twee de beste geluidservaring.
 
Verbeterd geluid met LG TV's AI-processor
De perfecte match voor je LG TV, de LG soundbar heeft TV Sound Mode Share, die de geluidsprocessor van je LG TV gebruikt om de inhoud waar je van houdt te analyseren en helderder, beter geluid te leveren. Van het kijken naar het nieuws tot het spelen van games, je kunt je LG TV op zijn best ervaren.
 
Ontworpen om te matchen
LG soundbars sluiten naadloos aan op LG TV's om je entertainment en interieur te verbeteren. Stel LG soundbars eenvoudig in met de LG TV om je ruimte er modern uit te laten zien.
 
De LG TV afstandsbediening voor maximaal gemak
Met de LG TV afstandsbediening wordt gemak nog een stapje groter. Je kunt het vermogen, het volume en de geluidsmodi van de soundbar bedienen met dezelfde afstandsbediening die je voor de LG TV gebruikt.
 
Spectaculair 3.1ch krachtig geluid
3.1-kanaals audio, 420W vermogen - LG soundbar S65Q laat je genieten van je favoriete home entertainment met surround sound.
 
Meridian Audio Technology
Samenwerken om geluid vooruit te helpen
LG's samenwerking met Meridian Audio, een leider in hoge-resolutie audio, is synoniem met oplossingen die het genieten van muziek en films naar een hoger niveau hebben gebracht. Ervaar de ultieme geluidsprestaties met LG soundbars.
 
Prestigieuze Britse audio, Meridian
Meridian streeft ernaar de best mogelijke luisterervaring te bieden in elke omgeving. Door expertise in psychoakoestiek, de wetenschap van hoe we geluid horen en waarnemen, begrijpt Meridian wat het belangrijkst is voor het menselijk oor. Meridian DSP technologieën en op maat gemaakte geluidsafstemming worden toegepast om ervoor te zorgen dat, waar je ook naar luistert, de meest accurate en authentieke geluidsprestatie wordt bereikt.
 
Meridian's leidende technologieën en expertise
Meridian's rigoureuze en door onderzoek gestuurde filosofie heeft haar positie in audiotechniek op grote hoogte gehouden. Als de pioniers van High Resolution Audio en Masters of Digital Signal Processing (DSP) heeft Meridian een integrale rol gespeeld in de ontwikkeling en toepassing van baanbrekende technologieën.
 
Meridian Horizon is een unieke upmixing-technologie die spectaculaire meerkanaals audio biedt vanuit stereomateriaal.
Bij het beluisteren van tweekanaals stereo-opnamen is de luister-"sweet-spot" waar een nauwkeurig beeld wordt ervaren zeer klein. Als de luisteraar ook maar iets van de as af zit, valt het beeld uiteen. Meridian Horizon upmixt tweekanaals stereo naar elke luidsprekerconfiguratie en de adaptieve upmixing behandelt hoge en lage frequenties afzonderlijk, om psychoakoestisch de geluidslokalisatie te optimaliseren. Dit resulteert in een stabieler beeld, met een grotere sweet-spot, en een betere luisterervaring.
 
Audio in hoge resolutie zoals het bedoeld was om gehoord te worden
Hoge resolutie audio levert 96 kHz sample rates en 24-bit diepte, voor een nauwkeuriger geluid en een aangenamere luisterervaring. Geniet van muziek zoals de artiest het echt bedoeld heeft met High-Resolution Audio voor kristalheldere precisie.
 
Geluid ontworpen voor wat je leuk vindt
Met AI Sound Pro analyseert het intelligente algoritme van de LG soundbar het geluid om optimaal resultaat te leveren, of je nu films kijkt, het nieuws volgt of naar muziek luistert.
 
Interne onderdelen gemaakt van gerecycled plastic
UL heeft de LG soundbars gevalideerd als ECV (Environmental Claims Validation) producten omdat voor de boven- en onderkant van de behuizing van de soundbar gerecycled plastic is gebruikt. Het bewijs dat we een eco-bewuste benadering kiezen.
 
Jersey-stof gemaakt van plastic flessen
Onze soundbarontwerpen zijn zorgvuldig overwogen en we nemen stappen om ervoor te zorgen dat onze producten meer hergebruikte materialen gebruiken. Global Recycled Standard heeft gecertificeerd dat de stof die wij gebruiken polyester jersey is, gemaakt van plastic flessen.
 
Dozen zijn opnieuw ontworpen om CO2 te verminderen
We hebben onze soundbar doos opnieuw ontworpen met een slim ontwerp dat de vorm verandert en de afmetingen verkleint. De soundbar en de woofer zijn opnieuw gerangschikt in de nieuwe L-vormige doos, waardoor meer producten in één keer kunnen worden verzonden. Dit betekent minder vrachtwagens op de weg, en dus een lagere CO2-uitstoot.
 
Verpakkingen gemaakt van gerecyclede pulp
LG Soundbar door SGS gecertificeerd als een Eco Product omdat de interne verpakking is veranderd van EPS-schuim (Styrofoam) en plastic zakken, naar gerecyclede gegoten pulp - een milieuvriendelijk alternatief dat nog steeds het product beschermt.
 
Technische Specificaties
Multi kanaal audioversterking: 3.1 kanaal
Totale vermogen: 420W
Vermogen Subwoofer: 200W
Subwoofer draadloos: Ja
Advies TV maat: Geschikt voor 50" en grotere televisies
Dolby Atmos: Ja
DTS: Ja
DTS Virtual: X: Ja
DTS Digital Surround: Ja
Dolby Digital: Ja
High-Res Audio: Ja, 24bit/96kHz
Equalizer: Ja
HDMI input: 2
Aux: Nee
USB: Ja
Optical: Ja
WiFi: Nee
Bluetooth: Ja
Afmeting H x B x D in millimeter 
Soundbar: 63 x 1000 x 105
Subwoofer: 390 x 171 x 261
 
 

LG DS65Q

Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.

 

Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de  “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website  (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).

 

Duur: 

De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar

 

Dekking:

Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.

Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)

 

Uitsluitingen.

In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:

- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;

- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;

- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;

- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;

- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht,  warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;

- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;

- Gevolgschade.

 

Extra Garantie van het merk

Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.

 

Verlengde garantie

De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.

De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:

                            >€ 50 tot      € 200           € 39

                            >€ 201 tot     € 400           € 49

                            >€ 401 tot     € 600           € 69

                            >€ 601 tot     € 800           € 89

                            >€ 801 tot     € 1000          € 99

                            >€ 1001 tot   € 1500          € 149

                            >€ 1501 tot   € 2000          € 179

                            >€ 2001 tot   € 2500          € 249

                            >€ 2501 tot   € 5000          € 319

                            >€ 5000 tot   € 7500          € 399

 

 

Wat te doen bij storing of defect

Lees aandachtig de  gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.

 

Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt  de klant voor groot wit en bruin  elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals  Servilux).

 

Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.

Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant  onze klantendesk te contacteren.  Deze  staat uiteraard ook steeds voor de klant  klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.

 

Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.

 

Voor garantieherstellingen neemt u best rechtstreeks contact op met LG.

 

Online service-aanvraag: https://www.lg.com/nl/ondersteuning/reparatie-dientverlening/plan-reparatie

 

·         VIA LG WEBCARE NEDERLAND

·         Volg ons op Twitter en stel uw vraag aan ons Webcare team : Ma t/m vr van 08:30-17:00 uur

 

·         VIA LIVE CHAT

·         Chat direct met onze Customer Service. Openingstijden: ma t/m vr 8:30-17:00 uur

 

·         PER E-MAIL

·         Verzend een bericht aan de Customer Service

 

·         PER TELEFOON

·         Neem contact op via tel.nr: 0900 543 5454 (NL,€ 0,35 per gesprek) of +32 (0)15 200 255 (BE, nationaal tarief)

 

Vergeet niet de volledige referentie van uw toestel (type en serienummer) bij de hand te houden alvorens hen telefonisch of via email te contacteren.

 

Onze factuur dient als garantiebewijs.

 

Eerste gebruik na afhaling of levering

Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email.  Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen. 

 

 

GARANTIEVOORWAARDEN LG
LG garandeert de goede werking van haar originele consumentenproducten volledig voor de per product aangegeven periode (fabrieksgarantie). Voor alle producten bedraagt deze periode 2 jaar, tenzij anders aangegeven.
De fabrieksgarantie van LG is geldig vanaf de aankoopdatum door een eindgebruiker. De fabrieksgarantie heeft geen invloed op de wettelijke rechten van de consument of de wettelijke verplichtingen van de verkoper ten opzichte van de consument.
Voor producten die defect vertonen binnen de garantietermijn, gelden de volgende mogelijkheden, uitsluitend na beoordeling van LG:
1. Een kosteloze reparatie
2. Een kosteloze vervanging van het product
LG maakt gebruik van een landelijk netwerk van geautoriseerde Service Centra. Hiermee staat LG in voor een vakkundige en snelle serviceverlening aan haar klanten, zijnde: distributeurs, dealers, operators en eindgebruikers van haar producten.
De garantie van LG dekt alleen fabricagefouten. Verbruiksaccessoires, zoals batterijen, zijn uitgesloten van garantie.
De garantie is derhalve niet geldig in onder andere de volgende gevallen:
• Indien het defect (op enigerlei wijze) is veroorzaakt door verkeerd gebruik, verwaarlozing, vervalsing, onjuiste afstelling of aanpassingen aan het toestel
• Indien wijzigingen en/of reparaties aan het product zijn uitgevoerd door niet-door-LG- geautoriseerde personen
• Indien de in de gebruikershandleiding aangegeven onderhoudsinstructies niet zijn opgevolgd
• In geval van reparatie van een huishoudelijk product dat voor commerciële of professionele doeleinden wordt gebruikt
• In geval van reparatie veroorzaakt door onjuiste en/of onvakkundige installatie in de gebruiksomgeving
• In geval dat het serienummer van het product is verwijderd
• In geval van storingen en/of schade veroorzaakt door aanvullende apparatuur die met het product gebruikt wordt of daarmee in verband staat en die niet door LG geleverd of geadviseerd wordt
• In overige gevallen zoals beschreven in de garantiebepalingen in de gebruikershandleiding van het product
• Indien tijdens een reparatie blijkt dat de storing niet reproduceerbaar is (No Failure Found = NFF) of indien één van bovenstaande bepalingen van toepassing is, worden aan de klant/eindgebruiker kosten in rekening gebracht
Om aanspraak te kunnen maken op deze garantievoorwaarden dienen de volgende gegevens te worden overlegd:
• Een (niet-handgeschreven) aankoopbewijs
• Productcode (vermeld op de sticker op de zijkant/achterzijde van het product)
• Serie-/IMEI-nummer

 

 

Tenzij uitdrukkelijk afwijkende betalingstermijnen worden overeengekomen, dient Electromania.be de volledige betaling van het order te ontvangen hetzij vooraf bij de bestelling hetzij ten laatste op het ogenblik van de afhaling of de levering aan huis.

 

In het bestelproces van een order, heeft de klant de keuze tot volgende betaalmogelijkheden:

 

1.  Online betaling via Multisafepay

Multisafepay regelt de online betaling van de klant bij afronding van zijn order in een volledig tegen fraude verzekerde en beveiligde omgeving:

- met gebruik van de bank- of kredietkaarten:  Bancontact/MrCash, Maestro, VISA en  Mastercard

- of met Online Banking iDEAL en SOFORTBANKING (bankoverschrijving - verwerkingstijd 2-3 dagen).
Bij een online betaling wordt de bestelling onmiddellijk geregistreerd als betaald en is de bestelling dus klaar voor verdere afhandeling / verzending.


Electromania kan de klant  ook  een online betaallink via mail doorsturen nadat een order werd geregistreerd met alle betaalmogelijkheden zoals hiervoor gemeld.

 

2. Vooruit betalen door bankoverschrijving

 

Nadat de klant zijn order heeft bevestigd, kan hij het totaalbedrag betalen door overschrijving naar:

Bankrekening 737-0171085-20

IBAN BE28 7370 1710 8520
BIC KREDBEBB

ten gunste van op naam van BIT Marketing BVBA, Lindenstraat 76 te Sint-Niklaas
met in de mededeling uw order- en klantnummer.

Op het moment dat Electromania.be de betaling ontvangt op de rekening, is het order - indien compleet - klaar voor uitvoering.

 

3. Betalen bij afhaling

 

Wie niet vooraf heeft betaald, kan bij afhaling betalen met volgende betaalmiddelen:

-       cash (wettelijk tot maximum € 3.000)

-       Bancontact / Mr Cash

-       VISA

-       Mastercard

-       Maestro

-       Bankcheque, uitgeschreven of geëndosseerd aan  order van Bit Marketing BVBA

-       Ecocheques (zie verder 3.5)

 

4. Rembours bij levering

 

Bij levering aan huis, kan de klant opteren voor betaling aan de bezorger:

-       met bank- en of kredietkaart  (PIN)  tot maximum € 2.500

-       Cash betalingen bij levering aan huis zijn niet meer mogelijk!
Voor deze service wordt  10 EUR (BTW inclusief) extra aangerekend.

 

Indien het te betalen bedrag hoger is dan voormelde maximum bedragen, dient de klant het saldo op een andere wijze vooraf te betalen (Online-LINK of bankoverschrijving).

 

5. ECO-cheques

 

Electromania.be aanvaardt een gehele of gedeeltelijke betaling met ECO-cheques indien aan  de wettelijke voorwaarden is voldaan. Indien de klant de bestelling zelf afhaalt, kan hij de ECO-cheques afgeven in het afhaalpunt (betaling bij afhaling).

 

Voor de betaling met ECO-cheques ingeval van levering aan huis, gelden volgende mogelijkheden:

-       de ECO-cheques worden vooraf afgegeven in het afhaalcentrum;

-      

 

 

1) Kom naar onze showroom: Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Openingsuren: Maandag tem Vrijdag: 9u00 - 17u00, Zaterdag: gesloten  Zondag gesloten

2) Vul snel onderstaand contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden (steeds binnen de 24 uur). Telefoon: 0032 (0)3 765 18 08.

Electromania.be is de handelsbenaming van de webwinkel van firma BIT Marketing BVBA. Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.




(In welk jaartal zijn we nu? (4 cijfers))




De LG DS65Q soundbars is bij ons te koop voor maar € 429,00

ID: 47524/35730
SetkortingSetkorting
© Copyright 2005-2025 - BIT marketing BVBA