Huishoudtoestellen, keukentoestellen & multimedia

LG OLED77C25LB

4K UHD - 77" 195cm - LG EVO OLED - 120Hz - Nvidia G-Sync - HDR10pro - Apple AirPlay 2

FProductinformatiebladVan 3.399,-Voor 2.659,- Incl. btw
Gratis verzending | Afhalen -€30,- korting
Op bestelling | leverbaar op 1 a 2 weken
   

LG OLED77C25LB


4K UHD - 77" 195cm - LG EVO OLED - 120Hz - Nvidia G-Sync - HDR10pro - Apple AirPlay 2

Merk
LG
Model
OLED77C25LB
Schermdiagonaal
77" (195 cm) - 6 alternatieven
Hertz
100 Hz - 32 alternatieven
Opties
smart TV - 132 alternatieven
Opties
wifi ingebouwd - 83 alternatieven
Resolutie
Ultra Hd 2160p - 118 alternatieven
Type
OLED - 34 alternatieven
Design
Flat - 139 alternatieven
Nieuw energielabel
F - 48 alternatieven
EAN
8806091619747

Onze beste OLED ooit.
LG OLED evo zet een nieuwe standaard. Het OLED-scherm van de volgende generatie, gecombineerd met de rekenkracht van de Alpha 9 Gen 5 AI-processor, tilt de kijkervaring naar een hoger niveau. Het nieuwe paneel omvat een extra laag en stralender materiaal. Deze optimaliseren de structuur en verfijnen de golflengten van het licht om de efficiëntie te verhogen, terwijl de Alpha 9 Gen 5 AI-processor het beeld op unieke wijze afstemt op het nieuwe paneel en alles waarnaar je kijkt nog beter maakt. Het resultaat is een helderder, scherper beeld en de ultieme kijkervaring.
 
OLED voor meer helderheid.
Verhoog de levendige schoonheid met LG OLED zelfoplichtende pixels. Brightness Booster tilt verfijningen door de α9 Gen 5 AI-processor naar een hoger niveau en levert tot 20% meer luminantie. Beelden zien er nu helderder uit met superieure lichtefficiëntie.
 
Schoonheid ontmoet intelligentie
De intelligentie achter de schoonheid. In navolging van deep learning-ontwikkelingen verbetert LG's α9 Gen 5 AI-processor objecten op de voor- en achtergrond om natuurlijke diepte toe te voegen, en maakt kleuren spectaculair levendig en toch accuraat.
 
Diepe schaduwen, lichtgevende lichten
Zonder tegenlicht om hun impact te verzachten, bereiken zelfoplichtende pixels de diepste zwarttinten voor een scherp contrast in elk licht. De beelden zijn duidelijker, zodat je subtiele details kunt onderscheiden die je gewoonlijk over het hoofd ziet.
 
Dynamic Tone Mapping Pro
De details zetten de toon
Het gloednieuwe Dynamic Tone Mapping Pro gaat dieper om het beeld te verbeteren. Voorheen werden alleen de frames opgewaardeerd. Nu wordt de techniek toegespitst op 5000 blokken over het hele scherm voor levendige HDR tot in het kleinste detail.
 
Het klinkt alsof je in de scène zit
De α9 Gen 5 AI-processor up-mixt 2-kanaals audio tot virtueel 7.1.2-kanaals geluid. Voel de actie en chaos om je heen, net alsof je de hoofdpersoon van de film bent.
 
Televisie voor jou
Inspiratie nodig voor een filmavond? ThinQ geeft aanbevelingen op basis van je smaak. Stel profielen in voor iedereen thuis om snel weer in hun favoriete tv-series te duiken en nieuws- en sportupdates op maat te ontvangen.
 
Een minimalistisch ontwerp
Met de smalle schermrand ga je helemaal op in het beeld, met niets dat je blik afleidt. Het ongelooflijk slanke ontwerp4 past naadloos in je huis met de stijlvolle Gallery Stand en Floor Stand.
 
Vind je formaat
Of je nu een scherm nodig hebt voor je game-cave of homecinema, met formaten van 42 inch tot 83 inch wacht je de ideale keuze.
 
Nu ben jij de hoofdrolspeler
Dolby Vision IQ en Dolby Atmos komen samen voor sensationele onderdompeling. Met behulp van LG's α9 Gen 5 AI-processor voegt Dolby Vision IQ met Precision Detail buitengewone diepte toe en haalt het subtiele texturen naar voren.
 
Al je favorieten op één plaats
Klaar voor de filmavond. Helemaal klaar voor een filmavond. Vind vrijwel alles om te bekijken op de beschikbare streaming-apps. Met Netflix, Disney+, Amazon Prime, Apple TV+, en HBO Max, plus LG kanalen, is er altijd wel iets spannends te zien.
 
Krachtige winnende machine
Speel nog beter met de eerste televisies in de industrie die Dolby Vision Gaming 4K bij 100Hz ondersteunen voor vloeiender en realistischer gamen. Met een responstijd van 0.1ms, NVIDIA G-Sync compatibiliteit, AMD FreeSync Premium, en VRR-ondersteuning, komt zelfs ultrasnelle actie helder en soepel over.
 
De nieuwe competitie van gaming
Met de naadloze toevoeging van GeForce Now en Stadia wacht er een hele cloud aan games op je om te spelen. Ontdek games waar je van houdt en vind nieuwe favorieten, rechtstreeks vanaf je televisie.
 
Duurzaamheid
Lichte vorm, minder verpakking
LG OLED is gemaakt van composietmaterialen die 45% lichter zijn dan voorheen. Hij is verpakt met minder verpakking - een recyclebare kartonnen doos en een zakje voor de afstandsbediening op biobasis.
 
Technische specificaties
Schermdiagonaal: 77" | 195cm
Schermresolutie: 4K Ultra HD (3840 x 2160)
Refreshrate: 120Hz
Beeldtechnologie: LG Evo OLED  
HDR Ondersteuning: Ja HDR10Pro, HDRCinema & Gaming HDR
Gaming Modus: Ja
Besturingssysteem: webOS ThinQ AI
Audio vermogen: 40W
Wi-Fi: Ja (802.11ac)
Ethernet LAN: Ja
Bluetooth: JA V5.0
Apple Airplay: Ja AirPlay 2
Google Assistant: Nee
Alexa: Nee
Aantal HDMI-poorten: 4 (HDMI 2.1)
Aantal USB poorten: 3
Digitale audio, optische uitgang: Ja
Hoofdtelefoonuitgang: Nee
Common interface (CI+): Ja
Energie-efficiëntieklasse (SDR): F
Gewicht zonder voet: 20.8kg
Gewicht met voet: 24.1kg
VESA 300 x 200
 

LG OLED77C25LB

 

 

 

Levertermijnen ( België en Nederland)

 

Indien de bestelling – volledig -  op voorraad is bij Electromania.be, aangeduid op de website met icoon

 "direct leverbaar" of "promo op stock" :

- Afhaling Sint-Niklaas steeds mogelijk onmiddellijk na de bestelling, Bij voorkeur de bevestiging van Electromania - na stockcontrole  - afwachten.

Afhaling van stockartikelen kan ook zonder bestelling vooraf.

 

- Levering van een bestelling voor 15u00:  volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

- Levering van een bestelling na 15u00 tweede volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum kiezen en mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum.

- Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

Indien de bestelling op voorraad is in het “centraal magazijn”

-       Afhaling:  volgende werkdag indien besteld voor 12u00, anders tweede volgende werkdag.
De klant kan best altijd de  bevestigingsmail  van Elecromania.be - na receptie levering door centraal magazijn  - afwachten.

-       Levering van een  bestelling van vóór 17u00: volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen), na 17u tweede werkdag (idem)  na de bestelling. De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum..

-       Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

 

Indien op de bestelling op “voorraad is bij de fabrikant / distributeur “ dan  bedraagt de levertermijn voor afhaling of levering 2 tot 7 werkdagen. De klant wordt onmiddellijk verwittigd per mail of telefoon als zijn order klaar is voor verzending.

 

 Afhaalservice

 

Alle bestellingen kunnen gratis afgehaald worden in ons afhaalpunt. Zodra de bestelling compleet is en klaar staat voor afhaling, ontvangt de klant een bevestiging per mail of telefoon. Toestellen die op voorraad staan in het magazijn  van Electromania.be kunnen onmiddellijk worden afgehaald (dus zonder voorafgaandelijke bevestiging), maar in dit geval is er geen voorraadcontrole gebeurd. Gedeeltelijke afhalingen zijn toegelaten.

 

Bij afhaling van een nieuw toestel, kan het gelijkaardig buiten gebruik gesteld toestel kosteloos achtergelaten worden in het afhaalpunt. 

 

Door de corona maatregelen zal u niet geholpen worden bij het in en uitladen van uw bestelling.

Er zijn ontsmetten karren ter beschikking, gelieve hier rekening mee te houden bij uw afhaling. 

 

 

Openingsuren

 

 

 

Maandag        

9u00 tot 17u00    

Dinsdag       

9u00 tot 17u00

Woensdag  

9u00 tot 17u00

Donderdag  

9u00 tot 17u00

Vrijdag         

9u00 tot 17u00

Zaterdag

Gesloten

Zondag 

Gesloten

 

Afhaaladres / Klantendesk / Showroom

Electromania.be
Lindenstraat 76

9100 Sint-Niklaas

03 765 18 08

0032 3 765 18 08

 

Leveringsservice aan huis

 

Voorwaarden – classificatie

 

De verzendkosten en voorwaarden worden bepaald door de categorie waartoe het toestel behoort en het gewenste serviceniveau. Indien de klant beroep doet op de verzend- en eventueel installatieservice, wordt  bij elke bestelling van een toestel of toebehoren, de bij de betreffende categorie behorende service en kosten vermeld.

 

A.   Standaardpakket

Quasi alle klein elektro, dampkappen tot 90cm en kookplaten (m.a.w. compacte toestellen) vallen onder de

noemer standaardpakket (omvang max 300 en gewicht max 30kg)

 

B.   Levering 1,5 Extra Large pakket

Onder  deze verzendcategorie vallen quasi alle ovens en eventueel te zwaar klein elektro:  

(max omvang 60 x 60 x 60 en 40 kg)

 

C.   Levering TV

Onder deze categorie vallen alle TV toestellen tot 62’. Grotere toestellen vallen onder categorie D.

Voormelde  leveringen categorie A, B of C gebeuren binnen een éénmansnetwerk.

 

D.   Groot elektro 2XL Homeservice van drempel-service tot full service vrijstaande toestellen

De leveringen van groot-witgoed-toestellen gebeuren met een tweemansnetwerk, tenzij Electromania.be verkiest deze in bepaalde gevallen te leveren met eigen vervoer (bijv. omliggende regio, groot aantal toestellen, …).

Bij het service level  “drempelservice” wordt het toestel  achter de eerst afsluitbare deur van het adres van de klant afgeleverd. Bij levering in appartementsgebouw zonder lift, maar met brede stenen traphal, is levering mogelijk tot max. de 3de verdieping. Appartement met houten traphal (bv. herenhuis) uitgesloten. Gelieve daarvoor Full Service levering te kiezen (zie volgende paragraaf).

Bij het servicelevel “full service” wordt een vrijstaand toestel op de door de klant gewenste gebruiksplaats afgeleverd, uitgepakt en aangesloten op de bestaande aansluitingen voor water en electriciteit  alsook de  waterafvoer. . Het intern transport in  een appartement zonder lift is hierbij  beperkt tot 3de verdieping,en  in een woning  tot de kelder (-1) of eerste verdieping.

 

 

E.   Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
niet voorzien in D, uitgevoerd door Electromania zelf.

 

De inbouw van keukentoestellen (oven, kookplaat, espresso, vaatwasser, koelkast, dampkap), het installeren en aansluiten van fornuizen en side-by-side koelkasten zijn werkzaamheden die enkel door de bezorger-technieker van Electromana.be zelf kunnen uitgevoerd worden.

 

Belangrijk ! Deze service is standaard van toepassing voor leveringen op het gelijkvloers of appartementen bereikbaar met lift en voor leveradressen binnen een straal van maximum 50 km rond het afhaalpunt. Voor leveringen (vooral van zware en / of grote toestellen met de trap naar kelder of verdiep) of voor verdere afstanden dient de haalbaarheid, extra kosten en redelijke planning vooraf met Electromania.be afgesproken. In dat geval dekken de forfaitair voorziene kosten immers niet de werkelijke kosten van de service. 

 

 

 

Werkwijze - communicatie

 

Zoals blijkt uit wat volgt, is het belangrijk dat de klant bij het aanmaken van zijn account, een correct emailadres alsook zijn GSM nummer opgeeft.

 

ABC Eénmansnetwerk

 

Op de dag van verzending wordt de ontvanger-klant  per e-mail geïnformeerd over de levering (afspraakbevestiging) met daarin vermelding van een tijdsvak van maximaal 3 uur waarbinnen de koerier verwacht te arriveren. In deze communicatie staan de contactgegevens van de bezorger mocht de ontvanger de afspraak willen wijzigen. Verder krijgt de klant een SMS met de verwachte aankomsttijd  (binnen 30 à 60 minuten). De klant kan zijn levering ook online opvolgen met de real-time Track & Trace..

 

Is de klant niet thuis, dan ontvangt hij onmiddellijk een digitaal “niet-thuis-bericht”. Met deze online tool kan de klant dan direct een nieuwe afspraak inplannen.

 

D Tweemansnetwerk

 

Na het afsluiten van de planning wordt de klant optioneel per SMS en/of email op de hoogte gebracht van de definitieve planningstijd. Daarnaast  ontvangt de klant van de bezorger een email met een link waarbij de zending in real-time  kan gevolgd  worden, waarbij continu de actuele verwachte levertijd wordt getoond. Bij 2XLInhome contacteert de bezorger de klant  circa een uur voor levering met de mededeling dat hij zal  arriveren met de zending.

 

Indien de klant niet thuis is,  levert de bezorger, indien mogelijk, het pakket bij de buren af.  Indien dit niet mogelijk is, laat de bezorger een kaartje achter met daarop instructies voor het maken van een nieuwe leverafspraak.

E Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
uitgevoerd door Electromania zelf

Als verzendingsmodus voor het hele order dient  “levering” gekozen terwijl de gewenste full service of inbouw kan gevraagd en aangeduid per toestel. De totale verzendkosten wordt per order afgetopt zoals voorheen gemeld.

 

Deze werkzaamheden m.b.t. de inbouwservice worden vrij stringent ingepland op welbepaalde dagen en volgens daartoe vastgelegde leveringsrondes. De klant wordt op voorhand gecontacteerd (telefoon en of  mail) om de dag van levering met inbouw / installatie af te spreken. In de namiddag vóór de dag van levering ontvangt de klant dan een bevestigingsmail  met mededeling van de geplande levertijd. Dezelfde werkwijze geldt ook voor leveringen in de regio of grote leveringen die door Electromania zelf worden uitgevoerd i.pl.v. door de externe transportfirma.

 

Ook hier geldt de bepalingen onder D in verband met omwisselen van de scharnieren (afznderlijk en vooraf aan te vragen)

 

Verzend- en servicekosten

 

De verzendkosten worden in regel bepaald op basis van
-  de categorie waartoe het toestel behoort

-  Het aantal toestellen per order

-  het servicelevel van de levering of extra service

De exacte lever- en mogelijke servicekosten  worden vermeld bij elk toestel op de website.

 

 

 

In het algemeen zijn volgende verzendkosten per toestel van toepassing voor België en Nederland:

 

Aangeduide klasse                                          Kost incl. BTW
A standaardpakket                                         10 tot max 20 EUR
B 1,5 XXL pakket extra Large                       30 EUR                                                     
C TV                                                   €                20 EUR

D Groot electro (tweemanslevering)            30 EUR

D Side-By-Side                                                50 EUR

D Full Service per vrijstaand toestel extra kost         20 EUR

   E Verzending / verplaatsing voor service  inbouw    30 EUR

                              

Kosten extra service inbouw - installatie

Electromania.be voorziet volgende forfaitaire vergoeding per toestel - exclusief voormelde verzendkosten.

De  verzendkosten bij inbouw (= de verplaatsing van de installateur)  bedragen voor alle toestellen € 30.

 

 

 VRIJSTAANDE toestellen

Kost €  incl. BTW

 

Fornuis 60 cm 

€ 30,-

 

Fornuis vanaf 90 cm 

€ 40,-

 

Side-by-Side koelkast

 

40,- (enkel eigen transport straal 40 km)

 

 INBOUW toestellen 

 

 

 

Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.

 

Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de  “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website  (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).

 

Duur: 

De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar

 

Dekking:

Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.

Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)

 

Uitsluitingen.

In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:

- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;

- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;

- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;

- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;

- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht,  warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;

- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;

- Gevolgschade.

 

Extra Garantie van het merk

Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.

 

Verlengde garantie

De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.

De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:

                            >€ 50 tot      € 200           € 39

                            >€ 201 tot     € 400           € 49

                            >€ 401 tot     € 600           € 69

                            >€ 601 tot     € 800           € 89

                            >€ 801 tot     € 1000          € 99

                            >€ 1001 tot   € 1500          € 149

                            >€ 1501 tot   € 2000          € 179

                            >€ 2001 tot   € 2500          € 249

                            >€ 2501 tot   € 5000          € 319

                            >€ 5000 tot   € 7500          € 399

 

 

Wat te doen bij storing of defect

Lees aandachtig de  gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.

 

Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt  de klant voor groot wit en bruin  elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals  Servilux).

 

Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.

Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant  onze klantendesk te contacteren.  Deze  staat uiteraard ook steeds voor de klant  klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.

 

Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.

 

Voor garantieherstellingen neemt u best rechtstreeks contact op met LG.

 

Online service-aanvraag: https://www.lg.com/nl/ondersteuning/reparatie-dientverlening/plan-reparatie

 

·         VIA LG WEBCARE NEDERLAND

·         Volg ons op Twitter en stel uw vraag aan ons Webcare team : Ma t/m vr van 08:30-17:00 uur

 

·         VIA LIVE CHAT

·         Chat direct met onze Customer Service. Openingstijden: ma t/m vr 8:30-17:00 uur

 

·         PER E-MAIL

·         Verzend een bericht aan de Customer Service

 

·         PER TELEFOON

·         Neem contact op via tel.nr: 0900 543 5454 (NL,€ 0,35 per gesprek) of +32 (0)15 200 255 (BE, nationaal tarief)

 

Vergeet niet de volledige referentie van uw toestel (type en serienummer) bij de hand te houden alvorens hen telefonisch of via email te contacteren.

 

Onze factuur dient als garantiebewijs.

 

Eerste gebruik na afhaling of levering

Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email.  Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen. 

 

 

GARANTIEVOORWAARDEN LG
LG garandeert de goede werking van haar originele consumentenproducten volledig voor de per product aangegeven periode (fabrieksgarantie). Voor alle producten bedraagt deze periode 2 jaar, tenzij anders aangegeven.
De fabrieksgarantie van LG is geldig vanaf de aankoopdatum door een eindgebruiker. De fabrieksgarantie heeft geen invloed op de wettelijke rechten van de consument of de wettelijke verplichtingen van de verkoper ten opzichte van de consument.
Voor producten die defect vertonen binnen de garantietermijn, gelden de volgende mogelijkheden, uitsluitend na beoordeling van LG:
1. Een kosteloze reparatie
2. Een kosteloze vervanging van het product
LG maakt gebruik van een landelijk netwerk van geautoriseerde Service Centra. Hiermee staat LG in voor een vakkundige en snelle serviceverlening aan haar klanten, zijnde: distributeurs, dealers, operators en eindgebruikers van haar producten.
De garantie van LG dekt alleen fabricagefouten. Verbruiksaccessoires, zoals batterijen, zijn uitgesloten van garantie.
De garantie is derhalve niet geldig in onder andere de volgende gevallen:
• Indien het defect (op enigerlei wijze) is veroorzaakt door verkeerd gebruik, verwaarlozing, vervalsing, onjuiste afstelling of aanpassingen aan het toestel
• Indien wijzigingen en/of reparaties aan het product zijn uitgevoerd door niet-door-LG- geautoriseerde personen
• Indien de in de gebruikershandleiding aangegeven onderhoudsinstructies niet zijn opgevolgd
• In geval van reparatie van een huishoudelijk product dat voor commerciële of professionele doeleinden wordt gebruikt
• In geval van reparatie veroorzaakt door onjuiste en/of onvakkundige installatie in de gebruiksomgeving
• In geval dat het serienummer van het product is verwijderd
• In geval van storingen en/of schade veroorzaakt door aanvullende apparatuur die met het product gebruikt wordt of daarmee in verband staat en die niet door LG geleverd of geadviseerd wordt
• In overige gevallen zoals beschreven in de garantiebepalingen in de gebruikershandleiding van het product
• Indien tijdens een reparatie blijkt dat de storing niet reproduceerbaar is (No Failure Found = NFF) of indien één van bovenstaande bepalingen van toepassing is, worden aan de klant/eindgebruiker kosten in rekening gebracht
Om aanspraak te kunnen maken op deze garantievoorwaarden dienen de volgende gegevens te worden overlegd:
• Een (niet-handgeschreven) aankoopbewijs
• Productcode (vermeld op de sticker op de zijkant/achterzijde van het product)
• Serie-/IMEI-nummer

 

 

Tenzij uitdrukkelijk afwijkende betalingstermijnen worden overeengekomen, dient Electromania.be de volledige betaling van het order te ontvangen hetzij vooraf bij de bestelling hetzij ten laatste op het ogenblik van de afhaling of de levering aan huis.

 

In het bestelproces van een order, heeft de klant de keuze tot volgende betaalmogelijkheden:

 

1.  Online betaling via Multisafepay

Multisafepay regelt de online betaling van de klant bij afronding van zijn order in een volledig tegen fraude verzekerde en beveiligde omgeving:

- met gebruik van de bank- of kredietkaarten:  Bancontact/MrCash, Maestro, VISA en  Mastercard

- of met Online Banking iDEAL en SOFORTBANKING (bankoverschrijving - verwerkingstijd 2-3 dagen).
Bij een online betaling wordt de bestelling onmiddellijk geregistreerd als betaald en is de bestelling dus klaar voor verdere afhandeling / verzending.


Electromania kan de klant  ook  een online betaallink via mail doorsturen nadat een order werd geregistreerd met alle betaalmogelijkheden zoals hiervoor gemeld.

 

2. Vooruit betalen door bankoverschrijving

 

Nadat de klant zijn order heeft bevestigd, kan hij het totaalbedrag betalen door overschrijving naar:

Bankrekening 737-0171085-20

IBAN BE28 7370 1710 8520
BIC KREDBEBB

ten gunste van op naam van BIT Marketing BVBA, Lindenstraat 76 te Sint-Niklaas
met in de mededeling uw order- en klantnummer.

Op het moment dat Electromania.be de betaling ontvangt op de rekening, is het order - indien compleet - klaar voor uitvoering.

 

3. Betalen bij afhaling

 

Wie niet vooraf heeft betaald, kan bij afhaling betalen met volgende betaalmiddelen:

-       cash (wettelijk tot maximum € 3.000)

-       Bancontact / Mr Cash

-       VISA

-       Mastercard

-       Maestro

-       Bankcheque, uitgeschreven of geëndosseerd aan  order van Bit Marketing BVBA

-       Ecocheques (zie verder 3.5)

 

4. Rembours bij levering

 

Bij levering aan huis, kan de klant opteren voor betaling aan de bezorger:

-       met bank- en of kredietkaart  (PIN)  tot maximum € 2.500

-       Cash betalingen bij levering aan huis zijn niet meer mogelijk!
Voor deze service wordt  10 EUR (BTW inclusief) extra aangerekend.

 

Indien het te betalen bedrag hoger is dan voormelde maximum bedragen, dient de klant het saldo op een andere wijze vooraf te betalen (Online-LINK of bankoverschrijving).

 

5. ECO-cheques

 

Electromania.be aanvaardt een gehele of gedeeltelijke betaling met ECO-cheques indien aan  de wettelijke voorwaarden is voldaan. Indien de klant de bestelling zelf afhaalt, kan hij de ECO-cheques afgeven in het afhaalpunt (betaling bij afhaling).

 

Voor de betaling met ECO-cheques ingeval van levering aan huis, gelden volgende mogelijkheden:

-       de ECO-cheques worden vooraf afgegeven in het afhaalcentrum;

-      

 

 

1) Kom naar onze showroom: Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Openingsuren: Maandag tem Vrijdag: 9u00 - 17u00, Zaterdag: gesloten  Zondag gesloten

2) Vul snel onderstaand contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden (steeds binnen de 24 uur). Telefoon: 0032 (0)3 765 18 08.

Electromania.be is de handelsbenaming van de webwinkel van firma BIT Marketing BVBA. Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.




(In welk jaartal zijn we nu? (4 cijfers))




Deze LG OLED77C25LB televisie is bij Electromania te koop voor slechts € 2.659,00

ID: 47269/35475
SetkortingSetkorting
© Copyright 2005-2025 - BIT marketing BVBA