Huishoudtoestellen, keukentoestellen & multimedia

Panasonic TX65LX700E

Televisie - 4K UHD - 65" 165cm - Android TV - 50Hz - HDR10 - LED LCD - Chromecast ingebouwd

Voor 885,- Incl. btw
Gratis verzending | Afhalen -€20,- korting
Op bestelling | leverbaar op 1 a 2 weken
   

Panasonic TX65LX700E


Televisie - 4K UHD - 65" 165cm - Android TV - 50Hz - HDR10 - LED LCD - Chromecast ingebouwd

Merk
Panasonic
Model
TX65LX700E
Schermdiagonaal
65 " (165cm) - 30 alternatieven
Hertz
50 Hz - 82 alternatieven
Opties
smart TV - 132 alternatieven
Resolutie
Ultra Hd 2160p - 118 alternatieven
Type
LED - 99 alternatieven
Design
Flat - 139 alternatieven
EAN
5025232928033

See it all. Feel it all.
Kijk wanneer je wil, wanneer je wil en comfortabel thuis. Met Android TV™ krijg je gemakkelijk toegang tot de laatste populaire programma’s, films en games. Ervaar de beste inhoud van diensten waaronder Netflix* en Prime Video* in prachtige kleuren en verbluffend 4K zoals hun makers het bedoeld hebben.
 
Geniet van slimmer entertainment
Vereenvoudig uw entertainmentervaring met uw Android TV. Ontdek meer dan 400.000 films en programma’s op één plaats. Vraag Google om uw TV te bedienen met uw stem. Doe meer met uw TV met uw stem. Druk op de Google Assistant-knop op uw afstandsbediening om snel naar meer dan 400.000 films en programma’s te zoeken, aanbevelingen te krijgen afgestemd op uw stemming, slimme home-apparaten te bedienen en meer.
 
Cast je favoriete Netflix-series
Wist je dat je Netflix-programma’s eenvoudig van je telefoon naar je Panasonic TV kunt casten? Verbind beide apparaten eenvoudigweg met Wi-Fi, tik op het pictogram Casten en je kunt kijken. Waarom probeer je het niet met “Stranger Things”?
 
Verbluffend contrast, om het effect nog beter te maken
HDR Bright Panel - 4K LED TV’s met HDR Bright Panel-schermen zijn ideaal voor kamers waar veel natuurlijk licht kan zijn. Ze produceren een duidelijk kleurrijk beeld en spectaculair contrast, zelfs op de meest heldere dagen – waardoor jij een duidelijke kijk op de actie krijgt.
 
Zorgt voor natuurlijke kleuren op het TV-scherm
De 4K Colour Engine is een speciale beeldverwerkingschip die voor natuurlijke kleur op het TV-scherm zorgt. Adembenemende inhoud zoals 4K Ultra HD TV-programma’s, films en games zullen tot leven komen – realistisch – om ervan te kunnen genieten.
 
Meer luistermogelijkheden door gemakkelijke verbinding via Bluetooth®
Met Bluetooth® Audio Link, kun je gemakkelijk een draadloze luidspreker of hoofdtelefoon op je TV aansluiten - om je meer luistermogelijkheden te bieden. Je kunt ook muziek van te telefoon en andere slimme apparaten afspelen via de luidsprekers van de TV.
 
Technische specificaties
HDR Weergave: Ja - HDR10, HLG & Dolby Vision
Schermdiagonaal: 65" | 165cm
Schermresolutie: 4K Ultra HD (3840 x 2160)
Refreshrate: 50Hz
Beeldtechnologie: LED LCD
Besturingssysteem: Android TV
Audio vermogen: 20W
Wi-Fi: Ja
Ethernet LAN: Ja
Bluetooth: Ja
Miracast: Ja - ChromeCast
Aantal HDMI-poorten: 3
HDMI versie: 2.2
Aantal Ethernet poorten: 1
Aantal USB poorten: 2 (1x USB2.0 & 1xUSB3.0)
Digitale audio, optische uitgang: Ja
Hoofdtelefoonuitgangen: 1
Common interface (CI): Ja
Energie-efficiëntieklasse (SDR): G
Gewicht zonder voet: 17.5kg
Gewicht met voet: 17.8kg
VESA 400 x 300
 

Panasonic TX65LX700E

 

 

 

Levertermijnen ( België en Nederland)

 

Indien de bestelling – volledig -  op voorraad is bij Electromania.be, aangeduid op de website met icoon

 "direct leverbaar" of "promo op stock" :

- Afhaling Sint-Niklaas steeds mogelijk onmiddellijk na de bestelling, Bij voorkeur de bevestiging van Electromania - na stockcontrole  - afwachten.

Afhaling van stockartikelen kan ook zonder bestelling vooraf.

 

- Levering van een bestelling voor 15u00:  volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

- Levering van een bestelling na 15u00 tweede volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum kiezen en mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum.

- Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

Indien de bestelling op voorraad is in het “centraal magazijn”

-       Afhaling:  volgende werkdag indien besteld voor 12u00, anders tweede volgende werkdag.
De klant kan best altijd de  bevestigingsmail  van Elecromania.be - na receptie levering door centraal magazijn  - afwachten.

-       Levering van een  bestelling van vóór 17u00: volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen), na 17u tweede werkdag (idem)  na de bestelling. De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum..

-       Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

 

Indien op de bestelling op “voorraad is bij de fabrikant / distributeur “ dan  bedraagt de levertermijn voor afhaling of levering 2 tot 7 werkdagen. De klant wordt onmiddellijk verwittigd per mail of telefoon als zijn order klaar is voor verzending.

 

 Afhaalservice

 

Alle bestellingen kunnen gratis afgehaald worden in ons afhaalpunt. Zodra de bestelling compleet is en klaar staat voor afhaling, ontvangt de klant een bevestiging per mail of telefoon. Toestellen die op voorraad staan in het magazijn  van Electromania.be kunnen onmiddellijk worden afgehaald (dus zonder voorafgaandelijke bevestiging), maar in dit geval is er geen voorraadcontrole gebeurd. Gedeeltelijke afhalingen zijn toegelaten.

 

Bij afhaling van een nieuw toestel, kan het gelijkaardig buiten gebruik gesteld toestel kosteloos achtergelaten worden in het afhaalpunt. 

 

Door de corona maatregelen zal u niet geholpen worden bij het in en uitladen van uw bestelling.

Er zijn ontsmetten karren ter beschikking, gelieve hier rekening mee te houden bij uw afhaling. 

 

 

Openingsuren

 

 

 

Maandag        

9u00 tot 17u00    

Dinsdag       

9u00 tot 17u00

Woensdag  

9u00 tot 17u00

Donderdag  

9u00 tot 17u00

Vrijdag         

9u00 tot 17u00

Zaterdag

Gesloten

Zondag 

Gesloten

 

Afhaaladres / Klantendesk / Showroom

Electromania.be
Lindenstraat 76

9100 Sint-Niklaas

03 765 18 08

0032 3 765 18 08

 

Leveringsservice aan huis

 

Voorwaarden – classificatie

 

De verzendkosten en voorwaarden worden bepaald door de categorie waartoe het toestel behoort en het gewenste serviceniveau. Indien de klant beroep doet op de verzend- en eventueel installatieservice, wordt  bij elke bestelling van een toestel of toebehoren, de bij de betreffende categorie behorende service en kosten vermeld.

 

A.   Standaardpakket

Quasi alle klein elektro, dampkappen tot 90cm en kookplaten (m.a.w. compacte toestellen) vallen onder de

noemer standaardpakket (omvang max 300 en gewicht max 30kg)

 

B.   Levering 1,5 Extra Large pakket

Onder  deze verzendcategorie vallen quasi alle ovens en eventueel te zwaar klein elektro:  

(max omvang 60 x 60 x 60 en 40 kg)

 

C.   Levering TV

Onder deze categorie vallen alle TV toestellen tot 62’. Grotere toestellen vallen onder categorie D.

Voormelde  leveringen categorie A, B of C gebeuren binnen een éénmansnetwerk.

 

D.   Groot elektro 2XL Homeservice van drempel-service tot full service vrijstaande toestellen

De leveringen van groot-witgoed-toestellen gebeuren met een tweemansnetwerk, tenzij Electromania.be verkiest deze in bepaalde gevallen te leveren met eigen vervoer (bijv. omliggende regio, groot aantal toestellen, …).

Bij het service level  “drempelservice” wordt het toestel  achter de eerst afsluitbare deur van het adres van de klant afgeleverd. Bij levering in appartementsgebouw zonder lift, maar met brede stenen traphal, is levering mogelijk tot max. de 3de verdieping. Appartement met houten traphal (bv. herenhuis) uitgesloten. Gelieve daarvoor Full Service levering te kiezen (zie volgende paragraaf).

Bij het servicelevel “full service” wordt een vrijstaand toestel op de door de klant gewenste gebruiksplaats afgeleverd, uitgepakt en aangesloten op de bestaande aansluitingen voor water en electriciteit  alsook de  waterafvoer. . Het intern transport in  een appartement zonder lift is hierbij  beperkt tot 3de verdieping,en  in een woning  tot de kelder (-1) of eerste verdieping.

 

 

E.   Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
niet voorzien in D, uitgevoerd door Electromania zelf.

 

De inbouw van keukentoestellen (oven, kookplaat, espresso, vaatwasser, koelkast, dampkap), het installeren en aansluiten van fornuizen en side-by-side koelkasten zijn werkzaamheden die enkel door de bezorger-technieker van Electromana.be zelf kunnen uitgevoerd worden.

 

Belangrijk ! Deze service is standaard van toepassing voor leveringen op het gelijkvloers of appartementen bereikbaar met lift en voor leveradressen binnen een straal van maximum 50 km rond het afhaalpunt. Voor leveringen (vooral van zware en / of grote toestellen met de trap naar kelder of verdiep) of voor verdere afstanden dient de haalbaarheid, extra kosten en redelijke planning vooraf met Electromania.be afgesproken. In dat geval dekken de forfaitair voorziene kosten immers niet de werkelijke kosten van de service. 

 

 

 

Werkwijze - communicatie

 

Zoals blijkt uit wat volgt, is het belangrijk dat de klant bij het aanmaken van zijn account, een correct emailadres alsook zijn GSM nummer opgeeft.

 

ABC Eénmansnetwerk

 

Op de dag van verzending wordt de ontvanger-klant  per e-mail geïnformeerd over de levering (afspraakbevestiging) met daarin vermelding van een tijdsvak van maximaal 3 uur waarbinnen de koerier verwacht te arriveren. In deze communicatie staan de contactgegevens van de bezorger mocht de ontvanger de afspraak willen wijzigen. Verder krijgt de klant een SMS met de verwachte aankomsttijd  (binnen 30 à 60 minuten). De klant kan zijn levering ook online opvolgen met de real-time Track & Trace..

 

Is de klant niet thuis, dan ontvangt hij onmiddellijk een digitaal “niet-thuis-bericht”. Met deze online tool kan de klant dan direct een nieuwe afspraak inplannen.

 

D Tweemansnetwerk

 

Na het afsluiten van de planning wordt de klant optioneel per SMS en/of email op de hoogte gebracht van de definitieve planningstijd. Daarnaast  ontvangt de klant van de bezorger een email met een link waarbij de zending in real-time  kan gevolgd  worden, waarbij continu de actuele verwachte levertijd wordt getoond. Bij 2XLInhome contacteert de bezorger de klant  circa een uur voor levering met de mededeling dat hij zal  arriveren met de zending.

 

Indien de klant niet thuis is,  levert de bezorger, indien mogelijk, het pakket bij de buren af.  Indien dit niet mogelijk is, laat de bezorger een kaartje achter met daarop instructies voor het maken van een nieuwe leverafspraak.

E Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
uitgevoerd door Electromania zelf

Als verzendingsmodus voor het hele order dient  “levering” gekozen terwijl de gewenste full service of inbouw kan gevraagd en aangeduid per toestel. De totale verzendkosten wordt per order afgetopt zoals voorheen gemeld.

 

Deze werkzaamheden m.b.t. de inbouwservice worden vrij stringent ingepland op welbepaalde dagen en volgens daartoe vastgelegde leveringsrondes. De klant wordt op voorhand gecontacteerd (telefoon en of  mail) om de dag van levering met inbouw / installatie af te spreken. In de namiddag vóór de dag van levering ontvangt de klant dan een bevestigingsmail  met mededeling van de geplande levertijd. Dezelfde werkwijze geldt ook voor leveringen in de regio of grote leveringen die door Electromania zelf worden uitgevoerd i.pl.v. door de externe transportfirma.

 

Ook hier geldt de bepalingen onder D in verband met omwisselen van de scharnieren (afznderlijk en vooraf aan te vragen)

 

Verzend- en servicekosten

 

De verzendkosten worden in regel bepaald op basis van
-  de categorie waartoe het toestel behoort

-  Het aantal toestellen per order

-  het servicelevel van de levering of extra service

De exacte lever- en mogelijke servicekosten  worden vermeld bij elk toestel op de website.

 

 

 

In het algemeen zijn volgende verzendkosten per toestel van toepassing voor België en Nederland:

 

Aangeduide klasse                                          Kost incl. BTW
A standaardpakket                                         10 tot max 20 EUR
B 1,5 XXL pakket extra Large                       30 EUR                                                     
C TV                                                   €                20 EUR

D Groot electro (tweemanslevering)            30 EUR

D Side-By-Side                                                50 EUR

D Full Service per vrijstaand toestel extra kost         20 EUR

   E Verzending / verplaatsing voor service  inbouw    30 EUR

                              

Kosten extra service inbouw - installatie

Electromania.be voorziet volgende forfaitaire vergoeding per toestel - exclusief voormelde verzendkosten.

De  verzendkosten bij inbouw (= de verplaatsing van de installateur)  bedragen voor alle toestellen € 30.

 

 

 VRIJSTAANDE toestellen

Kost €  incl. BTW

 

Fornuis 60 cm 

€ 30,-

 

Fornuis vanaf 90 cm 

€ 40,-

 

Side-by-Side koelkast

 

40,- (enkel eigen transport straal 40 km)

 

 INBOUW toestellen 

 

 

 

Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.

 

Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de  “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website  (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).

 

Duur:

De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar

 

Dekking:

Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.

Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)

 

Uitsluitingen.

In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:

- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;

- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;

- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;

- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;

- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht,  warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;

- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;

- Gevolgschade.

 

Extra Garantie van het merk

Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.

 

Verlengde garantie

De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.

De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:

                            >€ 50 tot      € 200           € 39

                            >€ 201 tot     € 400           € 49

                            >€ 401 tot     € 600           € 69

                            >€ 601 tot     € 800           € 89

                            >€ 801 tot     € 1000          € 99

                            >€ 1001 tot   € 1500          € 149

                            >€ 1501 tot   € 2000          € 179

                            >€ 2001 tot   € 2500          € 249

                            >€ 2501 tot   € 5000          € 319

                            >€ 5000 tot   € 7500          € 399

 

 

Wat te doen bij storing of defect

Lees aandachtig de  gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.

Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt  de klant voor groot wit en bruin  elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals  Servilux).

 

Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.

Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant  onze klantendesk te contacteren.  Deze  staat uiteraard ook steeds voor de klant  klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.

 

Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.

 

Voor herstellingen Panasonic volgende hoofdlink

http://www.panasonic.com/be/nl/service-warranty.html

 

Viera herstellingen:

- Voor alle technische problemen die een interventie vereisen.

- Op alle Plasma- en LCD-TV's vanaf 32 inch(81cm).

- Ter plaatse bij de eindgebruiker.

- 24 uur responstijd.

- Zowel binnen als buiten de garantieperiode.

- 2 jaar waarborg rekenend vanaf de aankoopdatum van het toestel.

- Werkuren, verplaatsing en wisselstukken inbegrepen.

 

Hieronder vindt u onze erkende Panasonic herstelcentra. Voor thuisherstellingen van televisies, contacteer Video Technical Service. Voor thuisherstellingen van koelkasten, wasmachines en droogkasten, contacteer Servilux.

·         

      TV-CRT/Plasma/LED/LCD, Digitale fototoestellen, Videocamera, DVD, Hifi en audio, Microgolfoven, Stofzuigers, Broodbakkers, Telefoon/DECT en fax.

 

         Video Technical Service (VTS)

·         Dilbeekstraat 35/37

·         1082 Brussel

·         Tel: 02 465 33 10

·         Fax: 02 465 28 43

·         E-mail: welcome@vtservice.be

·         

 

  Koelkasten, wasmachines en droogkasten:

 

·         Servilux

·         Zeilstraat 12

·         3500 Hasselt

·         Tel: 078 353 454

·         E-mail: info@servilux.be

·         Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur (gesloten tussen 12.15 - 12.45 uur).

·         

 

TV-CRT/Plasma/LED/LCD, Digitale fototoestellen, Videocamera, DVD, Hifi en audio, Microgolfoven, Stofzuigers, Broodbakkers, Telefoon/DECT en fax:

 

·         Service Center Deinze (SCD)

·         Kapellestraat 95

·         9800 Deinze

·         Tel: 09 386 76 67

·         Fax: 09 386 97 95

·         E-mail: info@scd.be

 

·       Tracht ook een zo duidelijke omschrijving van de klacht mee te delen.

Onze factuur dient als garantiebewijs.

 

Eerste gebruik na afhaling of levering

Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email.  Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen. 

 

GARANTIEVOORWAARDEN PANASONIC
Onze producten zijn met uiterste zorg geproduceerd en van zeer hoge kwaliteit.
Wij garanderen de ongestoorde werking van het apparaat gedurende één jaar na aankoopdatum, mits het apparaat werd gebruikt zoals in de handleiding is aangegeven.
Op verbruiksmaterialen, op accu’s of batterijen en op beschermingsmiddelen wordt géén garantie verleend.
De garantie vervalt indien er door anderen wijzigingen zijn aangebracht in of aan het apparaat of indien het defect is ontstaan door ondeugdelijke verbruiksmaterialen of accessoires of ten gevolge van invloeden buiten het apparaat.
Garantie wordt verleend aan de hand van dit originele garantiebewijs en de gedateerde aankoopbon.
Deze garantie is alleen van toepassing op apparaten die gekocht zijn en gebruikt zijn in de EU landen.
AANVULLENDE BEPALINGEN
1. Voor Plasma en LCD televisie bedraagt de garantietermijn 24 maanden.
2. Het reinigen van audio- en videokoppen en laserunits valt niet onder garantie. Raadpleeg altijd eerst de gebruiksaanwijzing of uw dealer.
3. Voor de bronlamp van de LCD / DLP videoprojectoren geldt een garantieperiode van 90 dagen of 200 branduren, hetgeen het eerst bereikt wordt.
Voor reparatie van apparatuur in Nederland, dient de apparatuur franco verzonden te worden aan:
E-Care Repair Services
Stenograaf 2
6921 EX Duiven
tel 026 3193343
web www.e-care.nl
Alvorens dit echter te doen dient u de dealer en/of de website van E-care te raadplegen.
Indien dit apparaat gebruikt wordt in een ander EU land dan Nederland en met uitzondering van apparatuur welke gebruikt wordt voor beroepsmatige doeleinden, zullen de voorwaarden gelden zoals hierna vermeld.
EER garantie: deze voorwaarden zijn van toepassing (in het land van aankoop en) in alle landen van de EER.
A) Zodra de koper vaststelt dat het apparaat defect is, moet hij, in de EER lidstaat of Turkije waar uitvoering van de garantie gevraagd wordt, contact opnemen met de verkoopmaatschappij of de nationale distributeur, dan wel de dichtstbijzijnde erkende dealer, onder overlegging van dit garantiebewijs en de gedateerde koopbon.
De koper zal dan geïnformeerd worden of:
(i) de verkoopmaatschappij of nationale distributeur de reparatie zal verrichten; of
(ii) de verkoopmaatschappij of nationale distributeur maatregelen zal treffen teneinde het apparaat te verzenden naar EER lidstaat of Turkije waar het oorspronkelijk verkocht is; of
(iii) men het apparaat zelf kan opsturen naar de verkoopmaatschappij of nationale distributeur in EER lidstaat of Turkije waar het apparaat oorspronkelijk verkocht is.
B) Indien het apparaat een productiemodel is dat normaliter verkocht wordt door de verkoopmaatschappij of nationale distributeur in het land waar de koper het apparaat gebruikt, dient het apparaat, op risico en kosten van de koper samen met dit volledig ingevulde garantiebewijs en de gedateerde koopbon verzonden te worden naar voornoemde verkoopmaatschappij of distributeur die de reparatie zal verrichten. In sommige landen zal de
verkoopmaatschappij of de nationale distributeur bepaalde servicecentra of dealers aanduiden voor het verrichten van de betrokken reparaties.
C) Als het apparaat een apparaat is dat normaliter niet verkocht wordt in het land waar het gebruikt wordt, of de interne of externe productspecificaties van het apparaat verschillen van de interne of externe productspecificaties van het productiemodel van het land waar het apparaat gebruikt wordt, kan de verkoopmaatschappij of nationale distributeur eventueel de reparatie verrichten door onderdelen te betrekken van het land waar het apparaat
oorspronkelijk verkocht is. Het is echter ook mogelijk dat de reparatie verricht moet worden door de verkoopmaatschappij of nationale distributeur in het land waar het apparaat oorspronkelijk verkocht is.
In beide gevallen moet de koper dit garantiebewijs en de gedateerde koopbon overleggen, ieder noodzakelijk vervoer, zowel van het apparaat als van de onderdelen, zal op kosten en risico van de koper geschieden. Dit vervoer kan de reparatie vertragen.
D) Wanneer de koper het apparaat voor reparatie opstuurt naar de verkoopmaatschappij of de nationale distributeur in het land waar het apparaat wordt gebruikt, zal de reparatie uitgevoerd worden tegen de voorwaarden (inclusief de garantietermijn) die van toepassing zijn op hetzelfde productiemodel in dat land van gebruik en niet die van de EER lidstaat of Turkije waar het oorspronkelijk gekocht is. Indien de koper het apparaat voor reparatie
opstuurt naar de verkoopmaatschappij of nationale distributeur in EER lidstaat of Turkije waar het apparaat oorspronkelijk gekocht is, zal de garantie uitgevoerd worden tegen de voorwaarden die van toepassing zijn in het land waar het apparaat oorspronkelijk gekocht is.
E) Bepaalde produktiemodellen vereisen in de verschillende EER lidstaten of Turkije een instelling en aanpassing om goed en veilig te kunnen functioneren, dit in overeenstemming met de lokale netspanning en veiligheids- of andere technische normen opgelegd of aanbevolen door op enig moment geldende reglementeringen.
Voor sommige produktiemodellen kan deze instelling of aanpassing grote kosten met zich meebrengen en kan het zeer moeilijk zijn om te voldoen aan de lokale netspanning en veiligheids- of andere technische normen. De koper wordt daarom ook sterk aangeraden zich op de hoogte te stellen van deze lokale technische en veiligheidsnormen voordat hij het apparaat in een andere EER lidstaat of Turkije gaat gebruiken.
F) Deze garantie dekt niet de kosten voor instelling en aanpassing teneinde te voldoen aan de lokale netspanning en veiligheids- of andere technische normen.
De verkoopmaatschappij of nationale distributeur zal soms de nodige instellingen of aanpassingen kunnen aanbrengen aan bepaalde productiemodellen op kosten van de koper.
Het is echter om technische redenen niet mogelijk om alle productiemodellen in te stellen of aan te passen conform de lokale netspanning en veiligheids- of andere technische normen. Bovendien kan, wanneer instellingen of aanpassingen gemaakt worden, de goede werking van het apparaat aangetast worden.
G) Indien de verkoopmaatschappij of de nationale distributeur in het land van gebruik van oordeel is dat de koper de noodzakelijke instelling en aanpassing aan de lokale netspanning en de technische- of veiligheidsnormen op behoorlijke wijze heeft laten verrichten, dan zal de garantie uitgevoerd worden zoals boven aangegeven, mits de koper de aard van de instelling of aanpassing vermeldt indien dit relevant is voor de reparatie.
(Het wordt de koper aanbevolen geen aangepaste ‘of ingestelde apparaten toe te zenden naar de verkoopmaatschappij of nationale distributeur in het land waar het apparaat oorspronkelijk gekocht is indien de reparatie enigerwijze betrekking heeft op de aanpassing of instelling.)
H) Deze garantie is alleen geldig in EER lidstaten en Turkije. Deze garantie is een aanvulling op alle wettelijke of andere rechten van de koper, gebruiker en beïnvloedt deze op geen enkele wijze.
U dient dit garantiebewijs en uw koopbon zorgvuldig te bewaren.
 

 

1) Kom naar onze showroom: Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Openingsuren: Maandag tem Vrijdag: 9u00 - 17u00, Zaterdag: gesloten  Zondag gesloten

2) Vul snel onderstaand contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden (steeds binnen de 24 uur). Telefoon: 0032 (0)3 765 18 08.

Electromania.be is de handelsbenaming van de webwinkel van firma BIT Marketing BVBA. Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.




(In welk jaartal zijn we nu? (4 cijfers))




Deze Panasonic TX65LX700E televisie is bij Electromania te koop voor maar € 885,00

ID: 47429/35635
SetkortingSetkorting
© Copyright 2005-2025 - BIT marketing BVBA