Novy 3774
Novy 3774
Inductie Domino POWER 38cm 2 zones
- Merk
- Novy
- Model
- 3774
- EAN
- 5414425200719
Beschrijving
Novy Inductie Domino 3774
Inductie Domino 38 cm Zwart
Maak als hobbykok de ideale kookopstelling
rode slider of Touch control bediening afhankelijk van het type domino
afgeronde boord
opbouw en vlakbouw mogelijk
perfect combineerbaar met de werkbladafzuiging Up
Handleidingen & downloads
Bijhorende producten
Bijbehorende accessoires
Specificaties
Kookzones
Aantal kookzones
2 zones
Specificaties kookzones
Zone Zone dimension (mm) Zone power (W) Location of heating element
1 200x240 1600/1850 Voor
2 200x240 2100/3000 Achter
Functies en kenmerken
InTouch functie
Niet van toepassing
Flexzone
1
Grill functie
Nee
Automatische pot detectie
Nee
Restwarmte aanduiding
Ja
Kinderbeveiliging
Ja
Stop&Go functie
Nee
Timers
Kookwekker / Timer per Zone
Design
Bediening
Touch bediening
Kleur display
Rood
Productfamilie
Domino
Inbouw methode
Opbouw / Vlakbouw
Afmetingen
Product afmetingen (BxDxH) (mm)
380 x 520 x 55
Uitsnijding werkblad (BxD) (mm)
350 x 490
Technische specificaties
Frequentie (Hz)
50-60
Netto gewicht (kg)
12
Novy 3774
Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.
Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).
Duur:
De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar
Dekking:
Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.
Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)
Uitsluitingen.
In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:
- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;
- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;
- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;
- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;
- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht, warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;
- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;
- Gevolgschade.
Extra Garantie van het merk
Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.
Verlengde garantie
De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.
De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:
>€ 50 tot € 200 € 39
>€ 201 tot € 400 € 49
>€ 401 tot € 600 € 69
>€ 601 tot € 800 € 89
>€ 801 tot € 1000 € 99
>€ 1001 tot € 1500 € 149
>€ 1501 tot € 2000 € 179
>€ 2001 tot € 2500 € 249
>€ 2501 tot € 5000 € 319
>€ 5000 tot € 7500 € 399
Wat te doen bij storing of defect
Lees aandachtig de gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.
Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt de klant voor groot wit en bruin elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals Servilux).
Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.
Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant onze klantendesk te contacteren.
Deze staat uiteraard ook steeds voor de klant klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.
Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.
Voor garantieherstellingen neemt u best rechtstreeks contact met de technici van NOVY.
Online kunt u via deze link een garantieherstelling aanvragen:
http://www.novy.be/nl/service/repair
Of u kan een e-mail sturen naar het volgende adres: herstellingen@novy.be
U kan ook steeds telefonisch contact opnemen via het nummer+32 (0)56 36 51 02
Bereikbaar van ma-do: 7u30 - 12u en van 12u45 - 16h30 Vrijdag van 7u30 - 12u
Vergeet niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens hen telefonisch of via email te contacteren. (typenummer, serienummer.)
Onze factuur dient als garantiebewijs.
Eerste gebruik na afhaling of levering
Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email. Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen.
Tenzij uitdrukkelijk afwijkende betalingstermijnen worden overeengekomen, dient Electromania.be de volledige betaling van het order te ontvangen hetzij vooraf bij de bestelling hetzij ten laatste op het ogenblik van de afhaling of de levering aan huis.
In het bestelproces van een order, heeft de klant de keuze tot volgende betaalmogelijkheden:
1. Online betaling via Multisafepay
Multisafepay regelt de online betaling van de klant bij afronding van zijn order in een volledig tegen fraude verzekerde en beveiligde omgeving:
- met gebruik van de bank- of kredietkaarten: Bancontact/MrCash, Maestro, VISA en Mastercard
- of met Online Banking iDEAL en SOFORTBANKING (bankoverschrijving - verwerkingstijd 2-3 dagen).
Bij een online betaling wordt de bestelling onmiddellijk geregistreerd als betaald en is de bestelling dus klaar voor verdere afhandeling / verzending.
Electromania kan de klant ook een online betaallink via mail doorsturen nadat een order werd geregistreerd met alle betaalmogelijkheden zoals hiervoor gemeld.
2. Vooruit betalen door bankoverschrijving
Nadat de klant zijn order heeft bevestigd, kan hij het totaalbedrag betalen door overschrijving naar:
Bankrekening 737-0171085-20
IBAN BE28 7370 1710 8520
BIC KREDBEBB
ten gunste van op naam van BIT Marketing BVBA, Lindenstraat 76 te Sint-Niklaas
met in de mededeling uw order- en klantnummer.
Op het moment dat Electromania.be de betaling ontvangt op de rekening, is het order - indien compleet - klaar voor uitvoering.
3. Betalen bij afhaling
Wie niet vooraf heeft betaald, kan bij afhaling betalen met volgende betaalmiddelen:
- cash (wettelijk tot maximum € 3.000)
- Bancontact / Mr Cash
- VISA
- Mastercard
- Maestro
- Bankcheque, uitgeschreven of geëndosseerd aan order van Bit Marketing BVBA
- Ecocheques (zie verder 3.5)
4. Rembours bij levering
Bij levering aan huis, kan de klant opteren voor betaling aan de bezorger:
- met bank- en of kredietkaart (PIN) tot maximum € 2.500
- Cash betalingen bij levering aan huis zijn niet meer mogelijk!
Voor deze service wordt 10 EUR (BTW inclusief) extra aangerekend.
Indien het te betalen bedrag hoger is dan voormelde maximum bedragen, dient de klant het saldo op een andere wijze vooraf te betalen (Online-LINK of bankoverschrijving).
5. ECO-cheques
Electromania.be aanvaardt een gehele of gedeeltelijke betaling met ECO-cheques indien aan de wettelijke voorwaarden is voldaan. Indien de klant de bestelling zelf afhaalt, kan hij de ECO-cheques afgeven in het afhaalpunt (betaling bij afhaling).
Voor de betaling met ECO-cheques ingeval van levering aan huis, gelden volgende mogelijkheden:
- de ECO-cheques worden vooraf afgegeven in het afhaalcentrum;
-
1) Kom naar onze showroom: Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Openingsuren: Maandag tem Vrijdag: 9u00 - 17u00, Zaterdag: gesloten Zondag gesloten
2) Vul snel onderstaand contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden (steeds binnen de 24 uur). Telefoon: 0032 (0)3 765 18 08.
Electromania.be is de handelsbenaming van de webwinkel van firma BIT Marketing BVBA. Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Deze Novy 3774 dampkap is bij ons verkrijgbaar voor slechts € 579,00
ID: 50029/38181