Huishoudtoestellen, keukentoestellen & multimedia

Beko CM90D530X

Vrijstaand fornuis - 90X90X60cm - vitrokeramische kookplaat 5 zones - 3 ovens - centrale oven 63 Liter - ovens bovenaan 33 liter - centrale oven rechterzijde 79 liter - 3D warmte - Led Display - Inox

AVoor 1.829,- Incl. btw
Gratis verzending | Afhalen -€30,- korting
Op bestelling | leverbaar op 1 a 2 weken
   

Beko CM90D530X


Vrijstaand fornuis - 90X90X60cm - vitrokeramische kookplaat 5 zones - 3 ovens - centrale oven 63 Liter - ovens bovenaan 33 liter - centrale oven rechterzijde 79 liter - 3D warmte - Led Display - Inox

Merk
Beko
Model
CM90D530X
Kookplaat
keramisch - 10 alternatieven
Oven
warme lucht - 22 alternatieven
Pannendragers
nvt - 50 alternatieven
Kleur
zwart - 30 alternatieven
Breedte
90 cm - 61 alternatieven
EAN
8690842150906

Vitrokeramische fornuis 90 cm RVS, met 5 inductiezones en 3 ovens
 
Productoven fornuis, vitrokeramisch
vrijstaand
5 kookzones
3 ovens
Energieklasse A
Afmetingen (hxbxd) 90x90x60 cm
 
Design
Kleur  Roestvrijstaal  
Soort bediening Draaiknoppen  
Geïntegreerde klok Ja  
 
Oven
Soort oven Elektrisch  
Soort reiniging Katalyse  
 
Koker
Type kookplaat Inductie  
Aantal branders/kookzones 5  
Sudder brander/kookzone 1400 W 
Normale brander/kookzone 2300 W 
Grote brander/kookzone 3000 W 
Restwarmte-indicator Ja  
 
Energie
Energieklasse A  
Energieverbruik (geforceerde convectie) 0.94 kWu 
 
Kookplaat
Type kookplaat Inductie  
Aantal branders/kookzones 5  
Sudder brander/kookzone 1400 W 
Normale brander/kookzone 2300 W 
Grote brander/kookzone 3000 W 
Restwarmte-indicator Ja  
 
Gewicht en omvang
Breedte 900 mm 
Diepte 600 mm 
Hoogte 900 mm 
 
Overige specificaties
Inhoud 97 l 
Gewicht 87 kg 
Kleur  Roestvrijstaal 
 
 

Beko CM90D530X

Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.

 

Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de  “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website  (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).

 

Duur: 

De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar

 

Dekking:

Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.

Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)

 

Uitsluitingen.

In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:

- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;

- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;

- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;

- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;

- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht,  warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;

- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;

- Gevolgschade.

 

Extra Garantie van het merk

Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.

 

Verlengde garantie

De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.

De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:

                            >€ 50 tot      € 200           € 39

                            >€ 201 tot     € 400           € 49

                            >€ 401 tot     € 600           € 69

                            >€ 601 tot     € 800           € 89

                            >€ 801 tot     € 1000          € 99

                            >€ 1001 tot   € 1500          € 149

                            >€ 1501 tot   € 2000          € 179

                            >€ 2001 tot   € 2500          € 249

                            >€ 2501 tot   € 5000          € 319

                            >€ 5000 tot   € 7500          € 399

 

 

Wat te doen bij storing of defect

Lees aandachtig de  gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.

 

Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt  de klant voor groot wit en bruin  elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals  Servilux).

 

Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.

Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant  onze klantendesk te contacteren.  Deze  staat uiteraard ook steeds voor de klant  klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.

 

Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.

 

Voor een garantieherstelling/wisselstukken kunt u best rechtstreeks contact opnemen met Beko service na verkoop/herstellingen.

 

Online kan u een afspraak maken via: http://www.asogem.be/herstellingsaanvraag

 

Overige vragen kan u stellen via:

http://www.asogem.be/contacteer-ons

 

U kan telefonisch contact opnemen via:  03 870 86 86

Of via fax fax: 03 870 86 96

Of via e-mail: asogem@asogem.be

 

Uw factuur dient als garantiebewijs.

 

Eerste gebruik na afhaling of levering

Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email.  Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen. 

 

 

DE ALGEMENE SERVICE- EN WAARBORGVOORWAARDEN VAN BEKO

Uw apparaat van het merk: BEKO - GRUNDIG - CLIMADIFF - BIONAIRE - FRIGOR - DREAMLAND wordt door de firma ASOGEM N.V. gewaarborgd, vanaf de aankoopdatum, voor een periode van 24 maanden op de onderdelen van het toestel, de verplaatsing, en de werkuren van de technicus. 
Voor klein Electro, dient het toestel bij ASOGEM NV terug gebracht te worden, de transportkosten zijn niet inbegrepen in de garantie.

 

De garantie geldt slechts voor de eerste gebruiker voor zover deze voor het toestel zorg heeft gedragen en in normale gebruiksomstandigheden.

 

De waarborg dekt de herstellingen en/of de vervanging van onderdelen die door onze diensten als defect beschouwd worden, alle schadevergoeding is uitgesloten.

 

De waarborg dekt niet:

·         Krassen, barsten of deuken in de bekleding of de accessoires van het toestel die 48 uur na levering van het toestel niet werden vastgesteld.

·         Glazen, plastic, rubberen of slijtage onderdelen.

·         Schade die veroorzaakt is door een vreemd voorwerp.

·         Slijtage van onderdelen bij normaal gebruik.

 

De waarborg dekt niet de tussenkomsten te wijten aan:

·         Een verkeerde plaatsing of aansluiting.

·         Een defecte water en/of elektriciteit installatie van de woning.

·         Een verkeerde bediening of hantering door de gebruiker, onvoldoende of verkeerd onderhoud.

·         Kalk

·         Gebruik van het toestel voor beroeps of commerciële doeleinden

 

De garantie wordt nietig verklaard wanneer:

·         Door onbevoegde personen toestellen werden hersteld of verbouwd.

·         Het serie nummer werd verwijderd of uitgewist.

·         Het toestel gevallen is of blootgesteld werd aan hevige schokken.

 

Geen enkele schadeloosstelling zal toegekend worden voor:

De beschadiging aan de inhoud, geplaatst in de apparaten.

 

De N.V. ASOGEM wijst alle verantwoordelijkheid af in geval van ongelukken en/of schade veroorzaakt aan personen, het toestel, het meubilair en/of het gebouw door een niet conforme installatie of gebruik van het toestel of door normale slijtage van het toestel.

Indien er ter plaatse wordt vastgesteld door de technicus, dat de oorzaak niet te wijten is aan een fabricagefout en/of werd veroorzaakt door één van de bovenvermelde redenen, zal er een verplaatsingskost van 68€ btw. Inb. worden aangerekend voor de verplaatsing van de technicus, en een ¼ uur werk. Voor elke extra ¼ uur werk van de technicus wordt er 20€ btw incl. aangerekend. Indien de kosten niet onmiddellijk ter plaatse aan de technicus worden betaald (bankkaart of contant) zal er een meerkost van 25€ btw. incl. in rekening worden gebracht om de administratieve kosten te dekken.

Deze garantie is enkel geldig indien de aankoopfactuur voorgelegd wordt aan de technicus in geval van technische interventie.

In geval van betwisting zijn de Rechtbanken van Antwerpen alleen bevoegd .

 

 

Tenzij uitdrukkelijk afwijkende betalingstermijnen worden overeengekomen, dient Electromania.be de volledige betaling van het order te ontvangen hetzij vooraf bij de bestelling hetzij ten laatste op het ogenblik van de afhaling of de levering aan huis.

 

In het bestelproces van een order, heeft de klant de keuze tot volgende betaalmogelijkheden:

 

1.  Online betaling via Multisafepay

Multisafepay regelt de online betaling van de klant bij afronding van zijn order in een volledig tegen fraude verzekerde en beveiligde omgeving:

- met gebruik van de bank- of kredietkaarten:  Bancontact/MrCash, Maestro, VISA en  Mastercard

- of met Online Banking iDEAL en SOFORTBANKING (bankoverschrijving - verwerkingstijd 2-3 dagen).
Bij een online betaling wordt de bestelling onmiddellijk geregistreerd als betaald en is de bestelling dus klaar voor verdere afhandeling / verzending.


Electromania kan de klant  ook  een online betaallink via mail doorsturen nadat een order werd geregistreerd met alle betaalmogelijkheden zoals hiervoor gemeld.

 

2. Vooruit betalen door bankoverschrijving

 

Nadat de klant zijn order heeft bevestigd, kan hij het totaalbedrag betalen door overschrijving naar:

Bankrekening 737-0171085-20

IBAN BE28 7370 1710 8520
BIC KREDBEBB

ten gunste van op naam van BIT Marketing BVBA, Lindenstraat 76 te Sint-Niklaas
met in de mededeling uw order- en klantnummer.

Op het moment dat Electromania.be de betaling ontvangt op de rekening, is het order - indien compleet - klaar voor uitvoering.

 

3. Betalen bij afhaling

 

Wie niet vooraf heeft betaald, kan bij afhaling betalen met volgende betaalmiddelen:

-       cash (wettelijk tot maximum € 3.000)

-       Bancontact / Mr Cash

-       VISA

-       Mastercard

-       Maestro

-       Bankcheque, uitgeschreven of geëndosseerd aan  order van Bit Marketing BVBA

-       Ecocheques (zie verder 3.5)

 

4. Rembours bij levering

 

Bij levering aan huis, kan de klant opteren voor betaling aan de bezorger:

-       met bank- en of kredietkaart  (PIN)  tot maximum € 2.500

-       Cash betalingen bij levering aan huis zijn niet meer mogelijk!
Voor deze service wordt  10 EUR (BTW inclusief) extra aangerekend.

 

Indien het te betalen bedrag hoger is dan voormelde maximum bedragen, dient de klant het saldo op een andere wijze vooraf te betalen (Online-LINK of bankoverschrijving).

 

5. ECO-cheques

 

Electromania.be aanvaardt een gehele of gedeeltelijke betaling met ECO-cheques indien aan  de wettelijke voorwaarden is voldaan. Indien de klant de bestelling zelf afhaalt, kan hij de ECO-cheques afgeven in het afhaalpunt (betaling bij afhaling).

 

Voor de betaling met ECO-cheques ingeval van levering aan huis, gelden volgende mogelijkheden:

-       de ECO-cheques worden vooraf afgegeven in het afhaalcentrum;

-      

 

 

1) Kom naar onze showroom: Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Openingsuren: Maandag tem Vrijdag: 9u00 - 17u00, Zaterdag: gesloten  Zondag gesloten

2) Vul snel onderstaand contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden (steeds binnen de 24 uur). Telefoon: 0032 (0)3 765 18 08.

Electromania.be is de handelsbenaming van de webwinkel van firma BIT Marketing BVBA. Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.




(In welk jaartal zijn we nu? (4 cijfers))




De Beko CM90D530X fornuis is bij Electromania te koop voor maar € 1.829,00

ID: 39052/27253
SetkortingSetkorting
© Copyright 2005-2025 - BIT marketing BVBA