Samsung MG23B3515AKEN
Samsung MG23B3515AKEN
Microgolfoven - vrijstaand - 23L - 800W - Grill - zwart
- Merk
- Samsung
- Model
- MG23B3515AKEN
- Type
- microgolfoven - 172 alternatieven
- Vermogen microgolfoven
- tot 800 W - 72 alternatieven
- Inhoud microgolfoven
- 21 tot 30 liter - 88 alternatieven
- Kleur oven
- zwart - 303 alternatieven
- Plaatsing
- vrijstaand - 114 alternatieven
- EAN
- 8806094785517
Productbeschrijving
Browning Plus
Gebruik de Browning Plus-functie om je maaltijden de ideale textuur en kleur te geven, zodat ze er even zo lekker uitzien als ze smaken. Met 30 seconden extra kooktijd zorgt de grill ervoor dat gerechten lekker bruin en knapperig worden.
Keep Warm
Wanneer je veel gerechten tegelijkertijd klaarmaakt, helpt de Keep Warm-functie alles op temperatuur te houden zonder dat gerechten overgaar worden, dankzij de grillverwarmer. Zo blijft het eten lekker warm, alsof het vers uit de oven komt - aan tafel!
Quick Defrost
Met de Quick Defrost-functie kun je gerechten snel en gelijkmatig ontdooien. Het automatische ontdooi-algoritme berekent de juiste ontdooitijd voor 5 veelvoorkomende gerechten. Zo verlies je geen tijd met het voorbereiden van de ingrediënten.
CERAMIC INSIDE™
De duurzame CERAMIC INSIDE™ is niet alleen glad en stevig, maar ook gemakkelijk te reinigen, zodat je niet meer hoeft te schuren. Bovendien behoudt het zijn kleur beter en is het bestand tegen roest en krassen, zodat het langer meegaat.
ECO Mode
ECO Mode beperkt energieverbruik aanzienlijk in de laagste stand-bystand in de branche. Als je niet kookt, verbruikt de microgolfoven een minimum aan energie om stand-by te staan; het toestel bespaart energie en jij bespaart geld.
Deodorization
In de Deodorization-stand wordt lucht vanuit de binnenkant van het toestel afgevoerd, waardoor geurtjes snel verdwijnen. Door nare geuren te verwijderen, blijft je eten altijd lekker en smaakvol.
Productspecificaties
Type
Producttype
Grill
Installatie Type
Freestanding
Inhoud
Ovencapaciteit
23L (0.8 Cu.ft)
Materialen
Kleur (deur)
Black
Kleur (behuizing)
Black
Bediening
Tact + Dial
Deurtype
Handle
Materiaal binnenkant
Ceramic Enamel
Diameter draaiplateau
288 mm
Displaytype
LED (Ice Blue)
Grill
Sheath
Vermogen/Klasse
Warmtebron
230V / 50Hz
Uitgangsvermogen (magnetron)
800 W
Energieverbruik (grill)
1100 W
Energieverbruik (magnetron)
1250 W
Energieverbruik (max)
2300 W
Energieniveau
6
Kenmerken
Verschillende kookstanden
Ja
Klok
Ja
30 sec. Plus
Ja
Eco Stand
Ja
Ontdooien (Auto / Power / Sensor)
Quick
Sensorbereiding
No
Stoombereiding
No
Automatische stoombereiding
No
Automatische programma's
Ja
Automatische bereiding
Ja
Grill Fry
No
Home Dessert
No
Bread Defrost
No
Warmhouden
Ja
Stoomreiniging
No
Draaiplateau aan/uit
No
Opfrissen
Ja
Kinderslot
Ja
Kookwekker
No
Geheugen
No
Geluid aan/uit
Ja
Taaloptie
No
Overige
No
Accessoires
Rooster
Ja
Snelle handleiding label
Ja
Gewicht/Afmetingen
Binnenkant (BxHxD)
330 x 211 x 324 mm
Buitenkant (BxHxD)
489 x 275 x 392 mm
Gewicht (Netto)
13.0 kg
Gewicht (verschepen)
15.0 kg
Smart
WiFi Embedded
No
Samsung MG23B3515AKEN
Â
Â
Levertermijnen ( België en Nederland)
Indien de bestelling – volledig - op voorraad is bij Electromania.be, aangeduid op de website met icoon
"direct leverbaar" of "promo op stock" :
- Afhaling Sint-Niklaas steeds mogelijk onmiddellijk na de bestelling, Bij voorkeur de bevestiging van Electromania - na stockcontrole - afwachten.
Afhaling van stockartikelen kan ook zonder bestelling vooraf.
- Levering van een bestelling voor 15u00: volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).
- Levering van een bestelling na 15u00 tweede volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).
De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum kiezen en mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum.
- Levering met eigen vervoer / met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur
Indien de bestelling op voorraad is in het “centraal magazijn”
- Afhaling: volgende werkdag indien besteld voor 12u00, anders tweede volgende werkdag.
De klant kan best altijd de bevestigingsmail van Elecromania.be - na receptie levering door centraal magazijn - afwachten.
- Levering van een bestelling van vóór 17u00: volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen), na 17u tweede werkdag (idem) na de bestelling. De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum..
- Levering met eigen vervoer / met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur
Indien op de bestelling op “voorraad is bij de fabrikant / distributeur “ dan bedraagt de levertermijn voor afhaling of levering 2 tot 7 werkdagen. De klant wordt onmiddellijk verwittigd per mail of telefoon als zijn order klaar is voor verzending.
Afhaalservice
Alle bestellingen kunnen gratis afgehaald worden in ons afhaalpunt. Zodra de bestelling compleet is en klaar staat voor afhaling, ontvangt de klant een bevestiging per mail of telefoon. Toestellen die op voorraad staan in het magazijn van Electromania.be kunnen onmiddellijk worden afgehaald (dus zonder voorafgaandelijke bevestiging), maar in dit geval is er geen voorraadcontrole gebeurd. Gedeeltelijke afhalingen zijn toegelaten.
Bij afhaling van een nieuw toestel, kan het gelijkaardig buiten gebruik gesteld toestel kosteloos achtergelaten worden in het afhaalpunt.
Â
Door de corona maatregelen zal u niet geholpen worden bij het in en uitladen van uw bestelling.
Er zijn ontsmetten karren ter beschikking, gelieve hier rekening mee te houden bij uw afhaling.
Â
Â
Openingsuren
Â
Â
Â
Maandag |
9u00 tot 17u00 |
Dinsdag |
9u00 tot 17u00 |
Woensdag |
9u00 tot 17u00 |
Donderdag |
9u00 tot 17u00 |
Vrijdag |
9u00 tot 17u00 |
Zaterdag |
Gesloten |
Zondag |
Gesloten |
Afhaaladres / Klantendesk / Showroom
Electromania.be
Lindenstraat 76
9100 Sint-Niklaas
03 765 18 08
0032 3 765 18 08
Leveringsservice aan huis
Voorwaarden – classificatie
De verzendkosten en voorwaarden worden bepaald door de categorie waartoe het toestel behoort en het gewenste serviceniveau. Indien de klant beroep doet op de verzend- en eventueel installatieservice, wordt bij elke bestelling van een toestel of toebehoren, de bij de betreffende categorie behorende service en kosten vermeld.
A. Standaardpakket
Quasi alle klein elektro, dampkappen tot 90cm en kookplaten (m.a.w. compacte toestellen) vallen onder de
noemer standaardpakket (omvang max 300 en gewicht max 30kg)
Â
B. Levering 1,5 Extra Large pakket
Onder deze verzendcategorie vallen quasi alle ovens en eventueel te zwaar klein elektro:
(max omvang 60 x 60 x 60 en 40 kg)
C. Levering TV
Onder deze categorie vallen alle TV toestellen tot 62’. Grotere toestellen vallen onder categorie D.
Voormelde leveringen categorie A, B of C gebeuren binnen een éénmansnetwerk.
D. Groot elektro 2XL Homeservice van drempel-service tot full service vrijstaande toestellen
De leveringen van groot-witgoed-toestellen gebeuren met een tweemansnetwerk, tenzij Electromania.be verkiest deze in bepaalde gevallen te leveren met eigen vervoer (bijv. omliggende regio, groot aantal toestellen, …).
Bij het service level “drempelservice” wordt het toestel achter de eerst afsluitbare deur van het adres van de klant afgeleverd. Bij levering in appartementsgebouw zonder lift, maar met brede stenen traphal, is levering mogelijk tot max. de 3de verdieping. Appartement met houten traphal (bv. herenhuis) uitgesloten. Gelieve daarvoor Full Service levering te kiezen (zie volgende paragraaf).
Bij het servicelevel “full service” wordt een vrijstaand toestel op de door de klant gewenste gebruiksplaats afgeleverd, uitgepakt en aangesloten op de bestaande aansluitingen voor water en electriciteit alsook de waterafvoer. . Het intern transport in een appartement zonder lift is hierbij beperkt tot 3de verdieping,en in een woning tot de kelder (-1) of eerste verdieping.
Â
Â
E. Extra service inbouwtoestellen, aansluiting fornuizen en andere toestellen
niet voorzien in D, uitgevoerd door Electromania zelf.
De inbouw van keukentoestellen (oven, kookplaat, espresso, vaatwasser, koelkast, dampkap), het installeren en aansluiten van fornuizen en side-by-side koelkasten zijn werkzaamheden die enkel door de bezorger-technieker van Electromana.be zelf kunnen uitgevoerd worden.
Â
Belangrijk ! Deze service is standaard van toepassing voor leveringen op het gelijkvloers of appartementen bereikbaar met lift en voor leveradressen binnen een straal van maximum 50 km rond het afhaalpunt. Voor leveringen (vooral van zware en / of grote toestellen met de trap naar kelder of verdiep) of voor verdere afstanden dient de haalbaarheid, extra kosten en redelijke planning vooraf met Electromania.be afgesproken. In dat geval dekken de forfaitair voorziene kosten immers niet de werkelijke kosten van de service.
Â
Â
Werkwijze - communicatie
Zoals blijkt uit wat volgt, is het belangrijk dat de klant bij het aanmaken van zijn account, een correct emailadres alsook zijn GSM nummer opgeeft.
ABC Eénmansnetwerk
Op de dag van verzending wordt de ontvanger-klant per e-mail geïnformeerd over de levering (afspraakbevestiging) met daarin vermelding van een tijdsvak van maximaal 3 uur waarbinnen de koerier verwacht te arriveren. In deze communicatie staan de contactgegevens van de bezorger mocht de ontvanger de afspraak willen wijzigen. Verder krijgt de klant een SMS met de verwachte aankomsttijd (binnen 30 à 60 minuten). De klant kan zijn levering ook online opvolgen met de real-time Track & Trace..
Is de klant niet thuis, dan ontvangt hij onmiddellijk een digitaal “niet-thuis-bericht”. Met deze online tool kan de klant dan direct een nieuwe afspraak inplannen.
D Tweemansnetwerk
Na het afsluiten van de planning wordt de klant optioneel per SMS en/of email op de hoogte gebracht van de definitieve planningstijd. Daarnaast ontvangt de klant van de bezorger een email met een link waarbij de zending in real-time kan gevolgd worden, waarbij continu de actuele verwachte levertijd wordt getoond. Bij 2XLInhome contacteert de bezorger de klant circa een uur voor levering met de mededeling dat hij zal arriveren met de zending.
Indien de klant niet thuis is, levert de bezorger, indien mogelijk, het pakket bij de buren af. Indien dit niet mogelijk is, laat de bezorger een kaartje achter met daarop instructies voor het maken van een nieuwe leverafspraak.
E Extra service inbouwtoestellen, aansluiting fornuizen en andere toestellen
uitgevoerd door Electromania zelf
Als verzendingsmodus voor het hele order dient “levering” gekozen terwijl de gewenste full service of inbouw kan gevraagd en aangeduid per toestel. De totale verzendkosten wordt per order afgetopt zoals voorheen gemeld.
Deze werkzaamheden m.b.t. de inbouwservice worden vrij stringent ingepland op welbepaalde dagen en volgens daartoe vastgelegde leveringsrondes. De klant wordt op voorhand gecontacteerd (telefoon en of mail) om de dag van levering met inbouw / installatie af te spreken. In de namiddag vóór de dag van levering ontvangt de klant dan een bevestigingsmail met mededeling van de geplande levertijd. Dezelfde werkwijze geldt ook voor leveringen in de regio of grote leveringen die door Electromania zelf worden uitgevoerd i.pl.v. door de externe transportfirma.
Â
Ook hier geldt de bepalingen onder D in verband met omwisselen van de scharnieren (afznderlijk en vooraf aan te vragen)
Â
Verzend- en servicekosten
De verzendkosten worden in regel bepaald op basis van
- de categorie waartoe het toestel behoort
- Het aantal toestellen per order
- het servicelevel van de levering of extra service
De exacte lever- en mogelijke servicekosten worden vermeld bij elk toestel op de website.
Â
In het algemeen zijn volgende verzendkosten per toestel van toepassing voor België en Nederland:
Aangeduide klasse Kost incl. BTW
A standaardpakket 10 tot max 20 EUR
B 1,5 XXL pakket extra Large 30 EUR
C TV Â 20 EUR
D Groot electro (tweemanslevering) 30 EUR
D Side-By-Side 50 EUR
D Full Service per vrijstaand toestel extra kost 20 EUR
E Verzending / verplaatsing voor service inbouw 30 EUR
Kosten extra service inbouw - installatie
Electromania.be voorziet volgende forfaitaire vergoeding per toestel - exclusief voormelde verzendkosten.
De verzendkosten bij inbouw (= de verplaatsing van de installateur) bedragen voor alle toestellen ⬠30.
VRIJSTAANDE toestellen |
Kost ⬠incl. BTW |
 |
Fornuis 60 cm |
 30,- |
 |
Fornuis vanaf 90 cm |
 40,- |
 |
Side-by-Side koelkast |
40,- (enkel eigen transport straal 40 km) |
 |
INBOUW toestellen |
Â
Â
Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.
Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).
Duur:
De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar
Dekking:
Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.
Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)
Uitsluitingen.
In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:
- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;
- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;
- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;
- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;
- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht, warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;
- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;
- Gevolgschade.
Extra Garantie van het merk
Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.
Verlengde garantie
De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.
De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:
>⬠50 tot ⬠200 ⬠39
>⬠201 tot ⬠400 ⬠49
>⬠401 tot ⬠600 ⬠69
>⬠601 tot ⬠800 ⬠89
>⬠801 tot ⬠1000 ⬠99
>⬠1001 tot ⬠1500 ⬠149
>⬠1501 tot ⬠2000 ⬠179
>⬠2001 tot ⬠2500 ⬠249
>⬠2501 tot ⬠5000 ⬠319
>⬠5000 tot ⬠7500 ⬠399
Wat te doen bij storing of defect
Lees aandachtig de gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.
Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt de klant voor groot wit en bruin elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals Servilux).
Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.
Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant onze klantendesk te contacteren. Deze staat uiteraard ook steeds voor de klant klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.
Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.
Voor garantieherstellingen neemt u best rechtstreeks contact op met SAMSUNG.
Online service-aanvraag: http://cybersvc1.samsungcsportal.com/cyberservice/csc/product/n_main_01.jsp?locale_id=be_du&ssoUseYn=Y&ssoLang=nl&loginLry=N
Telefonisch: 02 201 2418 (lokaal tarief)
Mail of chat: https://www.samsung.com/be/info/contactus.html#none
Vergeet niet de volledige referentie van uw toestel (type en serienummer) bij de hand te houden alvorens hen telefonisch of via email te contacteren.
Onze factuur dient als garantiebewijs.
Eerste gebruik na afhaling of levering
Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email. Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen.
Â
GARANTIEVOORWAARDEN SAMSUNG
De producten van SAMSUNG bevatten een volledige garantie voor de aangegeven periode. Sommige producten van SAMSUNG kennen verschillende garantieperiodes die toe te schrijven zijn aan de aard van het ontwerp, de vervaardiging of het verwachte gebruik van het product.
De garantie is vanaf de aankoopdatum door de eerste klant van toepassing, en is slechts overdraagbaar tussen eindgebruikers.
Deze garantie beïnvloedt in geen geval uw statutaire rechten als consument.
De zaken die NIET gedekt zijn via uw garantie
De garantie van SAMSUNG dekt alleen fabricagedefecten. Dit omvat geen accessoires zoals batterijen, (gloei)lampen, inktpatronen enzovoorts.
De aansprakelijkheid van SAMSUNG Electronics (of zijn benoemde onderhoudsagent) is beperkt tot de kosten van reparatie en/of vervanging van het product onder garantie.
De garantie is ongeldig als het defect (op welke wijze dan ook) door verkeerd gebruik, verwaarlozing en vervalsing of onjuiste afstellingen is veroorzaakt. Het is ongeldig wanneer onbevoegde personen op enigerlei wijze wijzigingen of reparaties uitvoeren.
De garantie is eveneens ongeldig in de volgende gevallen:
 Bij de reparatie van een huishoudelijk product dat in een commercieel milieu wordt gebruikt
 Bij een reparatie die toe te schrijven is aan een onjuiste installatie in uw huis
 Bij een reparatie van elk onderdeel waarvan het serienummer is verwijderd
 Waar alle aanvullende apparatuur, dat niet door SAMSUNG geleverd of geadviseerd is, problemen en schade veroorzaakt dat met het product in verband staat of met het product gebruikt is.
Â
Â
1) Kom naar onze showroom: Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Openingsuren: Maandag tem Vrijdag: 9u00 - 17u00, Zaterdag: gesloten Zondag gesloten
2) Vul snel onderstaand contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden (steeds binnen de 24 uur). Telefoon: 0032 (0)3 765 18 08.
Electromania.be is de handelsbenaming van de webwinkel van firma BIT Marketing BVBA. Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Deze Samsung MG23B3515AKEN oven is bij Electromania te koop voor slechts € 178,00
ID: 50263/38410