Huishoudtoestellen, keukentoestellen & multimedia

Beko BDIN38644D

Vaatwasser - inbouw - volledig geïntegreerd - 16 couverts - 82 cm - 42 dB - Fast+

CProductinformatiebladVan 799,-Voor 599,- Incl. btw
Gratis verzending | Afhalen -€30,- korting
Voor 15u00 besteld, morgen in huis | Nu afhalen in de winkel
   

Beko BDIN38644D


Vaatwasser - inbouw - volledig geïntegreerd - 16 couverts - 82 cm - 42 dB - Fast+

Merk
Beko
Model
BDIN38644D
Type inbouwvaatwasser
volledig integreerbaar - 193 alternatieven
Hoogte
81.5 cm (standaard hoogte) - 200 alternatieven
Breedte
60 cm - 208 alternatieven
Geluid
minder dan 44 dB - 94 alternatieven
Bestek
besteklade - 130 alternatieven
Nieuw energielabel
C - 46 alternatieven
EAN
8690842470608

Productbeschrijving

De Beko BDIN38644D inbouwvaatwasser is een volledige geintegreerde vaatwasser met 16 couverts en energielabel C. De afmetingen van de vaatwasser zijn: Breedte: 598 mm, Diepte: 550 mm, Hoogte: 818 mm. De Beko BDIN38644D heeft een geluidsniveau van 42 dB en maakt hiermee geen harde geluiden. Hij heeft maar liefst 8 verschillende programma's, waaronder een automatisch programma, Quick&Shine, Kort 30 minuten programma en een intensief programma.

Voordelen:
Met startuitstel kun je kiezen om een wasprogramma later te laten starten
Een lichtprojectie op de vloer geeft aan hoelang het wasprogramma nog bezig is
SteamGloss®: Glazen zonder watervlekken

Nadelen:
Beschikt niet over een smartfunctie

CornerIntense®
Is het je al opgevallen dat niet alle vaat even goed gereinigd wordt? Dit komt omdat de meeste vaatwassers rechthoekig zijn ontworpen terwijl de sproeiarmen in een cirkelbeweging werken. Hierdoor krijgen glazen en borden die in de buurt van de hoeken en in de manden zitten onvoldoende water en afwasmiddel. Beko CornerIntense vaatwassers bevatten een innovatieve sproeiarm die speciaal ontworpen is zodat de beweging het water en wasmiddel op elke plaats krijgt; zelfs in de hoeken.

LEDSpot™
Jouw Beko afwasautomaat kan zo stil zijn werk doen dat je niet eens weet dat hij aan staat of niet. Is de machine al klaar met het afwassen van de vaat? Ja of nee? Je hoeft geen tijd te verspillen aan twijfelen en controleren. De Beko LEDSpot™ op jouw vaatwasser komt je namelijk te hulp. Een indicatie met rood licht op de vloer voor de machine betekent dat je met een snelle blik weet of hij nog draait of niet. Dus laat de vaatwasser rustig zijn werk doen terwijl jij je haast om dat van jou te doen.

Fast+ programma
Als je ooit een grote menigte vermaakt hebt, dan weet je dat er geen sprake kan zijn van wachten op het schoonmaken van glazen en borden. Je wilt je gasten vast en zeker niet laten wachten op het tweede rondje drankjes en hapjes. De Fast+-functie in jouw Beko vaatwasser biedt je reinigingsprestaties die een verbazingwekkende 3 maal sneller* zijn. Dit kan je tot 70%* van je kostbare tijd besparen en krijgt je schotels bovendien glanzend schoon. Allemaal extra tijd dus voor een onderhoudend gesprek met je gasten. * Getest door interne laboratoria.

Schuivende afwasmiddeldispenser
De afwasmiddeldispenser is gemakkelijk te openen. Deze schuif je namelijk open en dicht. Zo voorkom je dat je, je vingers bezeert bij het openen en gaat het afwasmiddel toevoegen ook een stuk sneller dan je gewend bent.

Inklapbare steunen
De Beko BDIN38644D beschikt over inklapbare steunen die gemakkelijk in en uit te klappen zijn. Door de steunen in te klappen kun je eenvoudig ruimte maken voor bijvoorbeel grote pannen. Zo passen alle potten en pannen van verschillende maten toch allemaal in je vaatwasser en hoef je ze niet meer apart met de hand af te wassen. Ideaal voor jou!

SteamGloss®
De tafel is prachtig gedekt, maar het lijkt wel of je glazen watervlekken hebben. De tien minuten durende, extra warmtecyclus van SteamGloss® zorgt ervoor dat je glazen glanzen als nieuw. Met 23%* glanzender glaswerk en 30%* glanzender porselein is je volgende gedekte tafel oogverblindend. *Getest door externe laboratoria


Productspecificaties


Belangrijkste Kenmerken
Bouwtype
Volledig geïntegreerd
Grootte
volledige grootte
Standaardcouverts

16 
Waterverbruik per Cyclus
9.5 L 
Energy Efficiency Class
C  
Geluidsniveau
42 dBA  
Compressor / Motor Warranty
10 Years 
Display Type
LED 
Besteklade
Besteklade Volledige grootte   
Hoogste rek in de hoogte verstelbaar
New 3 Position Loaded Adjustable_L
Aantal Neerklapbare bordenrekken (beneden)
Aantal Neerklapbare bordenrekken (boven)
Fast+™
Intensive Cyclus Beneden Rek
DeepWash
Uitgestelde Start
Ja met Manuele Aanpassing tot 24
Panel Color
Matt Black
Program Control
Touch Button
Programma’s
Aantal Programma’s
8
Programma 1
Auto Programma 
Programma 2
AquaFlex® Programma
Programma 3
Intensief programma 70 °C
Programma 4
Eco Programma 50 °C
Programma 5
Delicaat Programma 40 °C
Programma 6
Quick & Shine® Programma
Programma 7
Mini programma
Programma 8
PreWash Programma
Functies  
Functie 1
Hygiene Intense
Functie 2
SteamGloss
Functie 3
DeepWash
Functie 4
Fast+™
Sub-functie 1
Tablet
Sub-functie 3

SelfDry
Technische Kenmerken   
Intensive Cyclus Beneden Rek
DeepWash    

Fast+™   
Uitgestelde Start
Ja met Manuele Aanpassing tot 24u  
Tablet Functie
Auto Tablet   
Glass Care Systeem
GlassShield®   
Dirt Sensor   
Droogsysteem
Statisch  
Water Softener
Yes
Design Mand & Standaard Accessoires

Besteklade
Besteklade Volledige grootte   
Hoogste rek in de hoogte verstelbaar
New 3 Position Loaded Adjustable_L
Aantal Neerklapbare bordenrekken (beneden)
4   
Aantal Neerklapbare bordenrekken (boven)
3   
Kopjesplank
Aanpasbaar & SoftTouch®   
Aantal kopjesplanken
4   
Accessoires
Pots&Pans&Tray Holder Accessory
Design  
Kuip Materiaal
Stainless Steel Tub   
Display Type
LED   
Direct Access Control Systeem   
Sproeiarm ontwerp
CornerIntense   
Automatische Deuropening
LED Illumination® 
Detergent Verdeler  
Deur Installatie type
SelFit®  
Programma opvolger
LedSpot™  
Panel Color
Matt Black 
Program Control
Touch Button
Handle Type (DW)
WO
Adjustable Rear Feet from Front for BI
Yes
Filter
Partial Metal
Prestaties & Verbruik
Standaardcouverts
16
Energy Efficiency Class
C   
Energy Consumption (kWh/cycle)
0.768 kWh  
Waterverbruik per Cyclus
9.5 L 
Geluidsniveau
42 dBA   
Aantal sproei niveaus
3   
Voltage
220 - 240 V   
Frequentie
50 Hz   
Power Consumption in 'left-on mode' (Pl) (W) (EP)
1.00   
Power Consumption in ‘off-mode’ (Po) (W) (EP)
0.50   
Declaration Program Duration (EP)
236   
Duration of the Left-on Mode (Tl) (min) (EP)
5   
Noise Class (EU_2021_EP)
B   
Water Consumption (liters-gallon)
9.5
Afmetingen & Gewicht   
Hoogte
81.8 cm
Diepte
55 cm   
Gewicht
40 kg   
Pakket hoogte
85.9 cm   
Pakket Breedte
64.4 cm   
Pakket Diepte
66.1 cm  
Gewicht pakket
42.3 kg 
Width - Unpacked (in.)(x)
23.543306  
Depth - Unpacked (in.)(z)
21.653543
Weight - Unpacked (lb.)
88.184906
Height - Packed (in.)(y)
33.818897
Width - Packed (in.)(x)
25.35433
Depth - Packed (in.)(z)
26.023623
Weight - Packed (lb.)
93.25554
Veiligheid
Waterinlaatveiligheid
WaterSafe+™


Beko BDIN38644D Beko BDIN38644D

 

 

 

Levertermijnen ( België en Nederland)

 

Indien de bestelling – volledig -  op voorraad is bij Electromania.be, aangeduid op de website met icoon

 "direct leverbaar" of "promo op stock" :

- Afhaling Sint-Niklaas steeds mogelijk onmiddellijk na de bestelling, Bij voorkeur de bevestiging van Electromania - na stockcontrole  - afwachten.

Afhaling van stockartikelen kan ook zonder bestelling vooraf.

 

- Levering van een bestelling voor 15u00:  volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

- Levering van een bestelling na 15u00 tweede volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum kiezen en mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum.

- Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

Indien de bestelling op voorraad is in het “centraal magazijn”

-       Afhaling:  volgende werkdag indien besteld voor 12u00, anders tweede volgende werkdag.
De klant kan best altijd de  bevestigingsmail  van Elecromania.be - na receptie levering door centraal magazijn  - afwachten.

-       Levering van een  bestelling van vóór 17u00: volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen), na 17u tweede werkdag (idem)  na de bestelling. De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum..

-       Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

 

Indien op de bestelling op “voorraad is bij de fabrikant / distributeur “ dan  bedraagt de levertermijn voor afhaling of levering 2 tot 7 werkdagen. De klant wordt onmiddellijk verwittigd per mail of telefoon als zijn order klaar is voor verzending.

 

 Afhaalservice

 

Alle bestellingen kunnen gratis afgehaald worden in ons afhaalpunt. Zodra de bestelling compleet is en klaar staat voor afhaling, ontvangt de klant een bevestiging per mail of telefoon. Toestellen die op voorraad staan in het magazijn  van Electromania.be kunnen onmiddellijk worden afgehaald (dus zonder voorafgaandelijke bevestiging), maar in dit geval is er geen voorraadcontrole gebeurd. Gedeeltelijke afhalingen zijn toegelaten.

 

Bij afhaling van een nieuw toestel, kan het gelijkaardig buiten gebruik gesteld toestel kosteloos achtergelaten worden in het afhaalpunt. 

 

Door de corona maatregelen zal u niet geholpen worden bij het in en uitladen van uw bestelling.

Er zijn ontsmetten karren ter beschikking, gelieve hier rekening mee te houden bij uw afhaling. 

 

 

Openingsuren

 

 

 

Maandag        

9u00 tot 17u00    

Dinsdag       

9u00 tot 17u00

Woensdag  

9u00 tot 17u00

Donderdag  

9u00 tot 17u00

Vrijdag         

9u00 tot 17u00

Zaterdag

Gesloten

Zondag 

Gesloten

 

Afhaaladres / Klantendesk / Showroom

Electromania.be
Lindenstraat 76

9100 Sint-Niklaas

03 765 18 08

0032 3 765 18 08

 

Leveringsservice aan huis

 

Voorwaarden – classificatie

 

De verzendkosten en voorwaarden worden bepaald door de categorie waartoe het toestel behoort en het gewenste serviceniveau. Indien de klant beroep doet op de verzend- en eventueel installatieservice, wordt  bij elke bestelling van een toestel of toebehoren, de bij de betreffende categorie behorende service en kosten vermeld.

 

A.   Standaardpakket

Quasi alle klein elektro, dampkappen tot 90cm en kookplaten (m.a.w. compacte toestellen) vallen onder de

noemer standaardpakket (omvang max 300 en gewicht max 30kg)

 

B.   Levering 1,5 Extra Large pakket

Onder  deze verzendcategorie vallen quasi alle ovens en eventueel te zwaar klein elektro:  

(max omvang 60 x 60 x 60 en 40 kg)

 

C.   Levering TV

Onder deze categorie vallen alle TV toestellen tot 62’. Grotere toestellen vallen onder categorie D.

Voormelde  leveringen categorie A, B of C gebeuren binnen een éénmansnetwerk.

 

D.   Groot elektro 2XL Homeservice van drempel-service tot full service vrijstaande toestellen

De leveringen van groot-witgoed-toestellen gebeuren met een tweemansnetwerk, tenzij Electromania.be verkiest deze in bepaalde gevallen te leveren met eigen vervoer (bijv. omliggende regio, groot aantal toestellen, …).

Bij het service level  “drempelservice” wordt het toestel  achter de eerst afsluitbare deur van het adres van de klant afgeleverd. Bij levering in appartementsgebouw zonder lift, maar met brede stenen traphal, is levering mogelijk tot max. de 3de verdieping. Appartement met houten traphal (bv. herenhuis) uitgesloten. Gelieve daarvoor Full Service levering te kiezen (zie volgende paragraaf).

Bij het servicelevel “full service” wordt een vrijstaand toestel op de door de klant gewenste gebruiksplaats afgeleverd, uitgepakt en aangesloten op de bestaande aansluitingen voor water en electriciteit  alsook de  waterafvoer. . Het intern transport in  een appartement zonder lift is hierbij  beperkt tot 3de verdieping,en  in een woning  tot de kelder (-1) of eerste verdieping.

 

 

E.   Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
niet voorzien in D, uitgevoerd door Electromania zelf.

 

De inbouw van keukentoestellen (oven, kookplaat, espresso, vaatwasser, koelkast, dampkap), het installeren en aansluiten van fornuizen en side-by-side koelkasten zijn werkzaamheden die enkel door de bezorger-technieker van Electromana.be zelf kunnen uitgevoerd worden.

 

Belangrijk ! Deze service is standaard van toepassing voor leveringen op het gelijkvloers of appartementen bereikbaar met lift en voor leveradressen binnen een straal van maximum 50 km rond het afhaalpunt. Voor leveringen (vooral van zware en / of grote toestellen met de trap naar kelder of verdiep) of voor verdere afstanden dient de haalbaarheid, extra kosten en redelijke planning vooraf met Electromania.be afgesproken. In dat geval dekken de forfaitair voorziene kosten immers niet de werkelijke kosten van de service. 

 

 

 

Werkwijze - communicatie

 

Zoals blijkt uit wat volgt, is het belangrijk dat de klant bij het aanmaken van zijn account, een correct emailadres alsook zijn GSM nummer opgeeft.

 

ABC Eénmansnetwerk

 

Op de dag van verzending wordt de ontvanger-klant  per e-mail geïnformeerd over de levering (afspraakbevestiging) met daarin vermelding van een tijdsvak van maximaal 3 uur waarbinnen de koerier verwacht te arriveren. In deze communicatie staan de contactgegevens van de bezorger mocht de ontvanger de afspraak willen wijzigen. Verder krijgt de klant een SMS met de verwachte aankomsttijd  (binnen 30 à 60 minuten). De klant kan zijn levering ook online opvolgen met de real-time Track & Trace..

 

Is de klant niet thuis, dan ontvangt hij onmiddellijk een digitaal “niet-thuis-bericht”. Met deze online tool kan de klant dan direct een nieuwe afspraak inplannen.

 

D Tweemansnetwerk

 

Na het afsluiten van de planning wordt de klant optioneel per SMS en/of email op de hoogte gebracht van de definitieve planningstijd. Daarnaast  ontvangt de klant van de bezorger een email met een link waarbij de zending in real-time  kan gevolgd  worden, waarbij continu de actuele verwachte levertijd wordt getoond. Bij 2XLInhome contacteert de bezorger de klant  circa een uur voor levering met de mededeling dat hij zal  arriveren met de zending.

 

Indien de klant niet thuis is,  levert de bezorger, indien mogelijk, het pakket bij de buren af.  Indien dit niet mogelijk is, laat de bezorger een kaartje achter met daarop instructies voor het maken van een nieuwe leverafspraak.

E Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
uitgevoerd door Electromania zelf

Als verzendingsmodus voor het hele order dient  “levering” gekozen terwijl de gewenste full service of inbouw kan gevraagd en aangeduid per toestel. De totale verzendkosten wordt per order afgetopt zoals voorheen gemeld.

 

Deze werkzaamheden m.b.t. de inbouwservice worden vrij stringent ingepland op welbepaalde dagen en volgens daartoe vastgelegde leveringsrondes. De klant wordt op voorhand gecontacteerd (telefoon en of  mail) om de dag van levering met inbouw / installatie af te spreken. In de namiddag vóór de dag van levering ontvangt de klant dan een bevestigingsmail  met mededeling van de geplande levertijd. Dezelfde werkwijze geldt ook voor leveringen in de regio of grote leveringen die door Electromania zelf worden uitgevoerd i.pl.v. door de externe transportfirma.

 

Ook hier geldt de bepalingen onder D in verband met omwisselen van de scharnieren (afznderlijk en vooraf aan te vragen)

 

Verzend- en servicekosten

 

De verzendkosten worden in regel bepaald op basis van
-  de categorie waartoe het toestel behoort

-  Het aantal toestellen per order

-  het servicelevel van de levering of extra service

De exacte lever- en mogelijke servicekosten  worden vermeld bij elk toestel op de website.

 

 

 

In het algemeen zijn volgende verzendkosten per toestel van toepassing voor België en Nederland:

 

Aangeduide klasse                                          Kost incl. BTW
A standaardpakket                                         10 tot max 20 EUR
B 1,5 XXL pakket extra Large                       30 EUR                                                     
C TV                                                   €                20 EUR

D Groot electro (tweemanslevering)            30 EUR

D Side-By-Side                                                50 EUR

D Full Service per vrijstaand toestel extra kost         20 EUR

   E Verzending / verplaatsing voor service  inbouw    30 EUR

                              

Kosten extra service inbouw - installatie

Electromania.be voorziet volgende forfaitaire vergoeding per toestel - exclusief voormelde verzendkosten.

De  verzendkosten bij inbouw (= de verplaatsing van de installateur)  bedragen voor alle toestellen € 30.

 

 

 VRIJSTAANDE toestellen

Kost €  incl. BTW

 

Fornuis 60 cm 

€ 30,-

 

Fornuis vanaf 90 cm 

€ 40,-

 

Side-by-Side koelkast

 

40,- (enkel eigen transport straal 40 km)

 

 INBOUW toestellen 

 

 

 

Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.

 

Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de  “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website  (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).

 

Duur: 

De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar

 

Dekking:

Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.

Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)

 

Uitsluitingen.

In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:

- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;

- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;

- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;

- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;

- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht,  warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;

- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;

- Gevolgschade.

 

Extra Garantie van het merk

Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.

 

Verlengde garantie

De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.

De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:

                            >€ 50 tot      € 200           € 39

                            >€ 201 tot     € 400           € 49

                            >€ 401 tot     € 600           € 69

                            >€ 601 tot     € 800           € 89

                            >€ 801 tot     € 1000          € 99

                            >€ 1001 tot   € 1500          € 149

                            >€ 1501 tot   € 2000          € 179

                            >€ 2001 tot   € 2500          € 249

                            >€ 2501 tot   € 5000          € 319

                            >€ 5000 tot   € 7500          € 399

 

 

Wat te doen bij storing of defect

Lees aandachtig de  gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.

 

Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt  de klant voor groot wit en bruin  elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals  Servilux).

 

Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.

Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant  onze klantendesk te contacteren.  Deze  staat uiteraard ook steeds voor de klant  klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.

 

Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.

 

Voor een garantieherstelling/wisselstukken kunt u best rechtstreeks contact opnemen met Beko service na verkoop/herstellingen.

 

Online kan u een afspraak maken via: http://www.asogem.be/herstellingsaanvraag

 

Overige vragen kan u stellen via:

http://www.asogem.be/contacteer-ons

 

U kan telefonisch contact opnemen via:  03 870 86 86

Of via fax fax: 03 870 86 96

Of via e-mail: asogem@asogem.be

 

Uw factuur dient als garantiebewijs.

 

Eerste gebruik na afhaling of levering

Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email.  Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen. 

 

 

DE ALGEMENE SERVICE- EN WAARBORGVOORWAARDEN VAN BEKO

Uw apparaat van het merk: BEKO - GRUNDIG - CLIMADIFF - BIONAIRE - FRIGOR - DREAMLAND wordt door de firma ASOGEM N.V. gewaarborgd, vanaf de aankoopdatum, voor een periode van 24 maanden op de onderdelen van het toestel, de verplaatsing, en de werkuren van de technicus. 
Voor klein Electro, dient het toestel bij ASOGEM NV terug gebracht te worden, de transportkosten zijn niet inbegrepen in de garantie.

 

De garantie geldt slechts voor de eerste gebruiker voor zover deze voor het toestel zorg heeft gedragen en in normale gebruiksomstandigheden.

 

De waarborg dekt de herstellingen en/of de vervanging van onderdelen die door onze diensten als defect beschouwd worden, alle schadevergoeding is uitgesloten.

 

De waarborg dekt niet:

·         Krassen, barsten of deuken in de bekleding of de accessoires van het toestel die 48 uur na levering van het toestel niet werden vastgesteld.

·         Glazen, plastic, rubberen of slijtage onderdelen.

·         Schade die veroorzaakt is door een vreemd voorwerp.

·         Slijtage van onderdelen bij normaal gebruik.

 

De waarborg dekt niet de tussenkomsten te wijten aan:

·         Een verkeerde plaatsing of aansluiting.

·         Een defecte water en/of elektriciteit installatie van de woning.

·         Een verkeerde bediening of hantering door de gebruiker, onvoldoende of verkeerd onderhoud.

·         Kalk

·         Gebruik van het toestel voor beroeps of commerciële doeleinden

 

De garantie wordt nietig verklaard wanneer:

·         Door onbevoegde personen toestellen werden hersteld of verbouwd.

·         Het serie nummer werd verwijderd of uitgewist.

·         Het toestel gevallen is of blootgesteld werd aan hevige schokken.

 

Geen enkele schadeloosstelling zal toegekend worden voor:

De beschadiging aan de inhoud, geplaatst in de apparaten.

 

De N.V. ASOGEM wijst alle verantwoordelijkheid af in geval van ongelukken en/of schade veroorzaakt aan personen, het toestel, het meubilair en/of het gebouw door een niet conforme installatie of gebruik van het toestel of door normale slijtage van het toestel.

Indien er ter plaatse wordt vastgesteld door de technicus, dat de oorzaak niet te wijten is aan een fabricagefout en/of werd veroorzaakt door één van de bovenvermelde redenen, zal er een verplaatsingskost van 68€ btw. Inb. worden aangerekend voor de verplaatsing van de technicus, en een ¼ uur werk. Voor elke extra ¼ uur werk van de technicus wordt er 20€ btw incl. aangerekend. Indien de kosten niet onmiddellijk ter plaatse aan de technicus worden betaald (bankkaart of contant) zal er een meerkost van 25€ btw. incl. in rekening worden gebracht om de administratieve kosten te dekken.

Deze garantie is enkel geldig indien de aankoopfactuur voorgelegd wordt aan de technicus in geval van technische interventie.

In geval van betwisting zijn de Rechtbanken van Antwerpen alleen bevoegd .

 

 

Tenzij uitdrukkelijk afwijkende betalingstermijnen worden overeengekomen, dient Electromania.be de volledige betaling van het order te ontvangen hetzij vooraf bij de bestelling hetzij ten laatste op het ogenblik van de afhaling of de levering aan huis.

 

In het bestelproces van een order, heeft de klant de keuze tot volgende betaalmogelijkheden:

 

1.  Online betaling via Multisafepay

Multisafepay regelt de online betaling van de klant bij afronding van zijn order in een volledig tegen fraude verzekerde en beveiligde omgeving:

- met gebruik van de bank- of kredietkaarten:  Bancontact/MrCash, Maestro, VISA en  Mastercard

- of met Online Banking iDEAL en SOFORTBANKING (bankoverschrijving - verwerkingstijd 2-3 dagen).
Bij een online betaling wordt de bestelling onmiddellijk geregistreerd als betaald en is de bestelling dus klaar voor verdere afhandeling / verzending.


Electromania kan de klant  ook  een online betaallink via mail doorsturen nadat een order werd geregistreerd met alle betaalmogelijkheden zoals hiervoor gemeld.

 

2. Vooruit betalen door bankoverschrijving

 

Nadat de klant zijn order heeft bevestigd, kan hij het totaalbedrag betalen door overschrijving naar:

Bankrekening 737-0171085-20

IBAN BE28 7370 1710 8520
BIC KREDBEBB

ten gunste van op naam van BIT Marketing BVBA, Lindenstraat 76 te Sint-Niklaas
met in de mededeling uw order- en klantnummer.

Op het moment dat Electromania.be de betaling ontvangt op de rekening, is het order - indien compleet - klaar voor uitvoering.

 

3. Betalen bij afhaling

 

Wie niet vooraf heeft betaald, kan bij afhaling betalen met volgende betaalmiddelen:

-       cash (wettelijk tot maximum € 3.000)

-       Bancontact / Mr Cash

-       VISA

-       Mastercard

-       Maestro

-       Bankcheque, uitgeschreven of geëndosseerd aan  order van Bit Marketing BVBA

-       Ecocheques (zie verder 3.5)

 

4. Rembours bij levering

 

Bij levering aan huis, kan de klant opteren voor betaling aan de bezorger:

-       met bank- en of kredietkaart  (PIN)  tot maximum € 2.500

-       Cash betalingen bij levering aan huis zijn niet meer mogelijk!
Voor deze service wordt  10 EUR (BTW inclusief) extra aangerekend.

 

Indien het te betalen bedrag hoger is dan voormelde maximum bedragen, dient de klant het saldo op een andere wijze vooraf te betalen (Online-LINK of bankoverschrijving).

 

5. ECO-cheques

 

Electromania.be aanvaardt een gehele of gedeeltelijke betaling met ECO-cheques indien aan  de wettelijke voorwaarden is voldaan. Indien de klant de bestelling zelf afhaalt, kan hij de ECO-cheques afgeven in het afhaalpunt (betaling bij afhaling).

 

Voor de betaling met ECO-cheques ingeval van levering aan huis, gelden volgende mogelijkheden:

-       de ECO-cheques worden vooraf afgegeven in het afhaalcentrum;

-      

 

 

1) Kom naar onze showroom: Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Openingsuren: Maandag tem Vrijdag: 9u00 - 17u00, Zaterdag: gesloten  Zondag gesloten

2) Vul snel onderstaand contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden (steeds binnen de 24 uur). Telefoon: 0032 (0)3 765 18 08.

Electromania.be is de handelsbenaming van de webwinkel van firma BIT Marketing BVBA. Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.




(In welk jaartal zijn we nu? (4 cijfers))




Deze Beko BDIN38644D inbouw is bij ons te koop voor maar € 599,00

ID: 50040/38195
SetkortingSetkorting
© Copyright 2005-2025 - BIT marketing BVBA