Huishoudtoestellen, keukentoestellen & multimedia

KitchenAid 5KMT2204EPT

Broodrooster - 1250W - Dubbele sleuf - 7 bruiningsstanden - Artisan - pistache

Voor 309,- Incl. btw
Gratis verzending | Afhalen -€10,- korting
3 à 4 dagen levertijd
   

KitchenAid 5KMT2204EPT


Broodrooster - 1250W - Dubbele sleuf - 7 bruiningsstanden - Artisan - pistache

Merk
KitchenAid
Model
5KMT2204EPT
EAN
8003437607417

De Artisan broodrooster biedt werkelijk de ultieme roosterervaring: de automatische sensor laat automatisch alle soorten brood zakken en tilt het weer op als het de gewenste bruining heeft. Er zijn zeven soorten "goudbruin", geteld door een LED-timer. Als je even weg moet, is de Artisan broodrooster zo vriendelijk om je geroosterde brood warm te houden. Deze broodrooster heeft ook een sandwichrekje om zonder knoeien heerlijke tosti's te bereiden en een bagelfunctie voor perfecte bagels en broodjes. Bovendien beschikt de versie met sleuven over 2 onafhankelijke paar sleuven om 2 of 4 sneetjes brood te roosteren, extra handig dus. Als de keuken het hart van het huis is, is onze Artisan broodrooster het hart van je keuken. Inclusief: sandwichrekje.
 
Technische kenmerken
Naam model 5KMT2204
Materiaal romp Gegoten metaal
Connection rating (W) 1250
Voedingsspanning 220-240
Frequentie 50/60
Hoogte van het product 226
Breedte van het product 180
Diepte van het product 348
Hoogte van het verpakte product 330
Breedte van het verpakte product 405
Diepte van het verpakte product 240
Nettogewicht 5
Brutogewicht 6

KitchenAid 5KMT2204EPT

 

Electromania biedt u het ganse assortiment KitchenAid aan tegen gunstige prijzen.
 
Wat u ook zoekt: KitchenAid keukenrobots, KitchenAid blenders, KitchenAid wafelijzers, KitchenAid koffiemachines,... Electromania heeft het allemaal.

 

 

 

Levertermijnen ( België en Nederland)

 

Indien de bestelling – volledig -  op voorraad is bij Electromania.be, aangeduid op de website met icoon

 "direct leverbaar" of "promo op stock" :

- Afhaling Sint-Niklaas steeds mogelijk onmiddellijk na de bestelling, Bij voorkeur de bevestiging van Electromania - na stockcontrole  - afwachten.

Afhaling van stockartikelen kan ook zonder bestelling vooraf.

 

- Levering van een bestelling voor 15u00:  volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

- Levering van een bestelling na 15u00 tweede volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum kiezen en mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum.

- Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

Indien de bestelling op voorraad is in het “centraal magazijn”

-       Afhaling:  volgende werkdag indien besteld voor 12u00, anders tweede volgende werkdag.
De klant kan best altijd de  bevestigingsmail  van Elecromania.be - na receptie levering door centraal magazijn  - afwachten.

-       Levering van een  bestelling van vóór 17u00: volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen), na 17u tweede werkdag (idem)  na de bestelling. De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum..

-       Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

 

Indien op de bestelling op “voorraad is bij de fabrikant / distributeur “ dan  bedraagt de levertermijn voor afhaling of levering 2 tot 7 werkdagen. De klant wordt onmiddellijk verwittigd per mail of telefoon als zijn order klaar is voor verzending.

 

 Afhaalservice

 

Alle bestellingen kunnen gratis afgehaald worden in ons afhaalpunt. Zodra de bestelling compleet is en klaar staat voor afhaling, ontvangt de klant een bevestiging per mail of telefoon. Toestellen die op voorraad staan in het magazijn  van Electromania.be kunnen onmiddellijk worden afgehaald (dus zonder voorafgaandelijke bevestiging), maar in dit geval is er geen voorraadcontrole gebeurd. Gedeeltelijke afhalingen zijn toegelaten.

 

Bij afhaling van een nieuw toestel, kan het gelijkaardig buiten gebruik gesteld toestel kosteloos achtergelaten worden in het afhaalpunt. 

 

Door de corona maatregelen zal u niet geholpen worden bij het in en uitladen van uw bestelling.

Er zijn ontsmetten karren ter beschikking, gelieve hier rekening mee te houden bij uw afhaling. 

 

 

Openingsuren

 

 

 

Maandag        

9u00 tot 17u00    

Dinsdag       

9u00 tot 17u00

Woensdag  

9u00 tot 17u00

Donderdag  

9u00 tot 17u00

Vrijdag         

9u00 tot 17u00

Zaterdag

Gesloten

Zondag 

Gesloten

 

Afhaaladres / Klantendesk / Showroom

Electromania.be
Lindenstraat 76

9100 Sint-Niklaas

03 765 18 08

0032 3 765 18 08

 

Leveringsservice aan huis

 

Voorwaarden – classificatie

 

De verzendkosten en voorwaarden worden bepaald door de categorie waartoe het toestel behoort en het gewenste serviceniveau. Indien de klant beroep doet op de verzend- en eventueel installatieservice, wordt  bij elke bestelling van een toestel of toebehoren, de bij de betreffende categorie behorende service en kosten vermeld.

 

A.   Standaardpakket

Quasi alle klein elektro, dampkappen tot 90cm en kookplaten (m.a.w. compacte toestellen) vallen onder de

noemer standaardpakket (omvang max 300 en gewicht max 30kg)

 

B.   Levering 1,5 Extra Large pakket

Onder  deze verzendcategorie vallen quasi alle ovens en eventueel te zwaar klein elektro:  

(max omvang 60 x 60 x 60 en 40 kg)

 

C.   Levering TV

Onder deze categorie vallen alle TV toestellen tot 62’. Grotere toestellen vallen onder categorie D.

Voormelde  leveringen categorie A, B of C gebeuren binnen een éénmansnetwerk.

 

D.   Groot elektro 2XL Homeservice van drempel-service tot full service vrijstaande toestellen

De leveringen van groot-witgoed-toestellen gebeuren met een tweemansnetwerk, tenzij Electromania.be verkiest deze in bepaalde gevallen te leveren met eigen vervoer (bijv. omliggende regio, groot aantal toestellen, …).

Bij het service level  “drempelservice” wordt het toestel  achter de eerst afsluitbare deur van het adres van de klant afgeleverd. Bij levering in appartementsgebouw zonder lift, maar met brede stenen traphal, is levering mogelijk tot max. de 3de verdieping. Appartement met houten traphal (bv. herenhuis) uitgesloten. Gelieve daarvoor Full Service levering te kiezen (zie volgende paragraaf).

Bij het servicelevel “full service” wordt een vrijstaand toestel op de door de klant gewenste gebruiksplaats afgeleverd, uitgepakt en aangesloten op de bestaande aansluitingen voor water en electriciteit  alsook de  waterafvoer. . Het intern transport in  een appartement zonder lift is hierbij  beperkt tot 3de verdieping,en  in een woning  tot de kelder (-1) of eerste verdieping.

 

 

E.   Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
niet voorzien in D, uitgevoerd door Electromania zelf.

 

De inbouw van keukentoestellen (oven, kookplaat, espresso, vaatwasser, koelkast, dampkap), het installeren en aansluiten van fornuizen en side-by-side koelkasten zijn werkzaamheden die enkel door de bezorger-technieker van Electromana.be zelf kunnen uitgevoerd worden.

 

Belangrijk ! Deze service is standaard van toepassing voor leveringen op het gelijkvloers of appartementen bereikbaar met lift en voor leveradressen binnen een straal van maximum 50 km rond het afhaalpunt. Voor leveringen (vooral van zware en / of grote toestellen met de trap naar kelder of verdiep) of voor verdere afstanden dient de haalbaarheid, extra kosten en redelijke planning vooraf met Electromania.be afgesproken. In dat geval dekken de forfaitair voorziene kosten immers niet de werkelijke kosten van de service. 

 

 

 

Werkwijze - communicatie

 

Zoals blijkt uit wat volgt, is het belangrijk dat de klant bij het aanmaken van zijn account, een correct emailadres alsook zijn GSM nummer opgeeft.

 

ABC Eénmansnetwerk

 

Op de dag van verzending wordt de ontvanger-klant  per e-mail geïnformeerd over de levering (afspraakbevestiging) met daarin vermelding van een tijdsvak van maximaal 3 uur waarbinnen de koerier verwacht te arriveren. In deze communicatie staan de contactgegevens van de bezorger mocht de ontvanger de afspraak willen wijzigen. Verder krijgt de klant een SMS met de verwachte aankomsttijd  (binnen 30 à 60 minuten). De klant kan zijn levering ook online opvolgen met de real-time Track & Trace..

 

Is de klant niet thuis, dan ontvangt hij onmiddellijk een digitaal “niet-thuis-bericht”. Met deze online tool kan de klant dan direct een nieuwe afspraak inplannen.

 

D Tweemansnetwerk

 

Na het afsluiten van de planning wordt de klant optioneel per SMS en/of email op de hoogte gebracht van de definitieve planningstijd. Daarnaast  ontvangt de klant van de bezorger een email met een link waarbij de zending in real-time  kan gevolgd  worden, waarbij continu de actuele verwachte levertijd wordt getoond. Bij 2XLInhome contacteert de bezorger de klant  circa een uur voor levering met de mededeling dat hij zal  arriveren met de zending.

 

Indien de klant niet thuis is,  levert de bezorger, indien mogelijk, het pakket bij de buren af.  Indien dit niet mogelijk is, laat de bezorger een kaartje achter met daarop instructies voor het maken van een nieuwe leverafspraak.

E Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
uitgevoerd door Electromania zelf

Als verzendingsmodus voor het hele order dient  “levering” gekozen terwijl de gewenste full service of inbouw kan gevraagd en aangeduid per toestel. De totale verzendkosten wordt per order afgetopt zoals voorheen gemeld.

 

Deze werkzaamheden m.b.t. de inbouwservice worden vrij stringent ingepland op welbepaalde dagen en volgens daartoe vastgelegde leveringsrondes. De klant wordt op voorhand gecontacteerd (telefoon en of  mail) om de dag van levering met inbouw / installatie af te spreken. In de namiddag vóór de dag van levering ontvangt de klant dan een bevestigingsmail  met mededeling van de geplande levertijd. Dezelfde werkwijze geldt ook voor leveringen in de regio of grote leveringen die door Electromania zelf worden uitgevoerd i.pl.v. door de externe transportfirma.

 

Ook hier geldt de bepalingen onder D in verband met omwisselen van de scharnieren (afznderlijk en vooraf aan te vragen)

 

Verzend- en servicekosten

 

De verzendkosten worden in regel bepaald op basis van
-  de categorie waartoe het toestel behoort

-  Het aantal toestellen per order

-  het servicelevel van de levering of extra service

De exacte lever- en mogelijke servicekosten  worden vermeld bij elk toestel op de website.

 

 

 

In het algemeen zijn volgende verzendkosten per toestel van toepassing voor België en Nederland:

 

Aangeduide klasse                                          Kost incl. BTW
A standaardpakket                                         10 tot max 20 EUR
B 1,5 XXL pakket extra Large                       30 EUR                                                     
C TV                                                   €                20 EUR

D Groot electro (tweemanslevering)            30 EUR

D Side-By-Side                                                50 EUR

D Full Service per vrijstaand toestel extra kost         20 EUR

   E Verzending / verplaatsing voor service  inbouw    30 EUR

                              

Kosten extra service inbouw - installatie

Electromania.be voorziet volgende forfaitaire vergoeding per toestel - exclusief voormelde verzendkosten.

De  verzendkosten bij inbouw (= de verplaatsing van de installateur)  bedragen voor alle toestellen € 30.

 

 

 VRIJSTAANDE toestellen

Kost €  incl. BTW

 

Fornuis 60 cm 

€ 30,-

 

Fornuis vanaf 90 cm 

€ 40,-

 

Side-by-Side koelkast

 

40,- (enkel eigen transport straal 40 km)

 

 INBOUW toestellen 

 

 

 

Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.

 

Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de  “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website  (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).

 

Duur: 

De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar

 

Dekking:

Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.

Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)

 

Uitsluitingen.

In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:

- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;

- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;

- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;

- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;

- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht,  warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;

- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;

- Gevolgschade.

 

Extra Garantie van het merk

Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.

 

Verlengde garantie

De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.

De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:

                            >€ 50 tot      € 200           € 39

                            >€ 201 tot     € 400           € 49

                            >€ 401 tot     € 600           € 69

                            >€ 601 tot     € 800           € 89

                            >€ 801 tot     € 1000          € 99

                            >€ 1001 tot   € 1500          € 149

                            >€ 1501 tot   € 2000          € 179

                            >€ 2001 tot   € 2500          € 249

                            >€ 2501 tot   € 5000          € 319

                            >€ 5000 tot   € 7500          € 399

 

 

Wat te doen bij storing of defect

Lees aandachtig de  gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.

 

Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt  de klant voor groot wit en bruin  elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals  Servilux).

 

Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.

Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant  onze klantendesk te contacteren.  Deze  staat uiteraard ook steeds voor de klant  klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.

 

Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.

 

Voor garantieherstellingen kan u rechtstreeks contact opnemen met de hersteldienst van KitchenAid.

 

U dient onderstaande stappen te volgen voor het ingeven van uw herstelling aan huis:

 

1.    Ga naar: http://www.kitchenaidparts.be/

2.     Selecteer in de linker kolom ‘Waarborgherstellingen’

3.     Vul het ‘Ophaalformulier’ volledig in (link rechtsboven)

 

Let op volgende punten:

·         Het apparaat goed verpakken!

·         Het waarborgbewijs bij te voegen. (zonder wordt de herstelling gefactureerd!)

·         Een duidelijke foutomschrijving bij te voegen

 

Na herstelling wordt uw toestel terugbezorgt met Day-By-Day of DHL.

 

 

Of u kan met het complete toestel terecht in onze winkel om de garantieherstelling op te maken.

 

Afhaalpunt, Klantendesk en Showroom

Lindenstraat 76

9100 Sint-Niklaas

België

Tel: 0032 (0)3 765 18 08

Mail: info@electromania.be

 

 

Openingsuren

 

Maandag

9u00 tot 17u30

 

Dinsdag

9u00 tot 17u30

 
 

Woensdag

9u00 tot 17u30

 

Donderdag

9u00 tot 17u30

 

Vrijdag

9u00 tot 17u30

 

Zaterdag

9u00 tot 15u30

 

Zondag

Gesloten

         

 

 

Eerste gebruik na afhaling of levering

Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email.  Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen. 

 

 

GARANTIEVOORWAARDEN KITCHENAID

 De eindklant geniet van een wettelijke garantie en van een contractuele garantie, zoals hierna wordt beschreven.

1) WETTELIJKE GARANTIE

Overeenkomstig de communautaire richtlijn 99/ 44/ CE van 25 mei 1999 en de omzetting regelgeving in het intern recht, wordt de wettelijke garantie (zes maanden van veronderstelde niet-conformiteit en 18 maanden van bewezen niet-conformiteit) toegepast op de KitchenAid producten die aanwezig zijn op de website www.kitchenaid.eu gekocht in een van de 27 hierna aangegeven Lidstaten:

Oostenrijk - België - Bulgarije - Cyprus - Tsjechische Republiek - Denemarken - Estland - Finland - Frankrijk

Duitsland - Griekenland - Hongarije - Ijsland - Italië - Letland - Litouwen - Luxemburg - Malta - Polen - Portugal Roemenië - Slowakije - Slovenië - Spanje - Zweden - Nederland - Verenigd Koninkrijk.

Overeenkomstig het contract breidt KitchenAid Europe Inc. de effecten van de wettelijke garantie uit naar de producten gekocht in een van de hierna aangegeven landen:

Rusland - Turkije - Croatië - Moldavië - Servië - Montenegro.

Naast de wettelijke garantie, geniet de eindklant ook van de maatregelen voorzien door de plaatselijke wetten van toepassing m.b.t. de verborgen gebreken.

In de loop van de periode van geldigheid van de garantie, zal KitchenAid Europe Inc. alle kosten dekken, met inbegrip van de arbeidskosten, de reserveonderdelen en de verzendingskosten voor alle KitchenAid producten die aanwezig zijn op de website www.kitchenaid.eu, in alle voornoemde landen.

2) CONTRACTUELE GARANTIE

De Europese garantie KitchenAid is aanvullend op de wettelijke garantie en komt ten goede aan de eindklant.

Deze garantie is alleen van toepassing op de producten die zijn gekocht in de 27 lidstaten van de Europese Unie en in

de andere 6 voornoemde landen.

- Artisan 4.8 L Standmixer : modellen 5KSM150PS en 5KSMP156 : 2 jaar wettelijke garantie + 3 jaar contractuele garantie,

- Artisan 6.9 L Standmixer : model 5KSM7580X : 2 jaar wettelijke garantie + 3 jaar contractuele garantie,

- Artisan Blender : model 5KSB5553 : 2 jaar wettelijke garantie + 1 jaar contractuele garantie,

- Artisan Waterkoker : model 5KEK1522 : 2 jaar wettelijke garantie + 1 jaar contractuele garantie,

- Artisan Toaster : model 5KMT4205 en model 5KMT2204 : 2 jaar wettelijke garantie + 3 jaar contractuele garantie,

- Artisan Keukenrobot 4L : model 5KFP1644 : 2 jaar wettelijke garantie + 1 jaar contractuele garantie,

- Artisan Staafmixer : model 5KHB3583 : 2 jaar wettelijke garantie + 1 jaar contractuele garantie,

- Artisan Staafmixer : model 5KHB3581 : 2 jaar wettelijke garantie + 1 jaar contractuele garantie,

- Keukenrobot 3.1L : model 5KFP1335 : 2 jaar wettelijke garantie + 1 jaar contractuele garantie,

- Keukenrobot 2.1L : model 5KFP0925 : 2 jaar wettelijke garantie + 1 jaar contractuele garantie,

- Staafmixer : model 5KHB2571 : 1 jaar wettelijke garantie + 1 jaar contractuele garantie,

- Chopper: model 5KFC3515: 2 jaar wettelijke garantie,

- Optionele toebehoren van artisan mixer, blender, toaster, keukenrobot en staafmixer : 2 jaar wettelijke garantie.

 

WETTELIJKE GARANTIE EN CONTRACTUELE GARANTIE IN EUROPA

De contractuele garantie treedt in voege vanaf de datum van aankoop van de voornoemde producten. Het bewijs van de geldigheid van de garantie wordt gegeven door het voorleggen van het fiscaal ontvangstbewijs of de factuur.

Tijdens de periode van geldigheid van de contractuele garantie dekt KitchenAid Europe Inc. alle arbeidskosten en de reserveonderdelen, uitgezonderd de verzendingskosten, voor alle EEG en niet-EEG landen in Europa.

Na het verval van de contractuele garantie zijn alle kosten ten laste van de eindklant. De eindklant moet de offerte van het servicecenter aanvaarden. De facturen van de reparaties moeten onmiddellijk worden betaald, zonder enige korting.

 

3) ALGEMENE VOORWAARDEN VAN DE WETTELIJKE GARANTIE EN VAN DE CONTRACTUELE GARANTIE

- De voornoemde artikels zijn uitsluitend bestemd voor het huishoudelijk gebruik. Ingeval deze artikels gebruikt

worden voor professionele doeleinden, is de garantie niet meer van toepassing.

- De garantie is niet geldig in het geval van normale slijtage, onjuist gebruik, niet in acht nemen van de

gebruiksinstructies of verkeerde elektrische spanning.

- Alle reparaties op de apparaten gekocht in een ander land dan diegene die eerder werden vernoemd, zoals de

omzetting van een apparaat van 120 V naar 220 V-240 V, zijn niet gedekt door de garantie en worden uitgevoerd tegen

betaling. Voor alle kleine huishoudelijke apparaten KitchenAid, die aanwezig zijn op www.kitchenaid.eu, gekocht in de

Verenigde Staten, Canada en Puerto Rico, gelieve de Handleiding KitchenAid Gebruik& Onderhoud te raadplegen

voor inlichtingen m.b.t. de service tijdens en na de garantieperiode. De garanties van de producten KitchenAid

verschillen in functie van het land of het grondgebied waar het product oorspronkelijk werd aangeschaft.

- De consumenten kunnen de lijst van de officiële Europese servicecenters vinden op de website www.kitchenaid.eu.

- De contractuele garantie zal niet als zijnde geldig worden beschouwd indien de koper of niet geautoriseerde derden

wijzigingen aanbrengen op het apparaat.

 

KitchenAid Europe Inc. - Nijverheidslaan 3 BP 5 - B-1853 Strombeek-Bever

 

Tenzij uitdrukkelijk afwijkende betalingstermijnen worden overeengekomen, dient Electromania.be de volledige betaling van het order te ontvangen hetzij vooraf bij de bestelling hetzij ten laatste op het ogenblik van de afhaling of de levering aan huis.

 

In het bestelproces van een order, heeft de klant de keuze tot volgende betaalmogelijkheden:

 

1.  Online betaling via Multisafepay

Multisafepay regelt de online betaling van de klant bij afronding van zijn order in een volledig tegen fraude verzekerde en beveiligde omgeving:

- met gebruik van de bank- of kredietkaarten:  Bancontact/MrCash, Maestro, VISA en  Mastercard

- of met Online Banking iDEAL en SOFORTBANKING (bankoverschrijving - verwerkingstijd 2-3 dagen).
Bij een online betaling wordt de bestelling onmiddellijk geregistreerd als betaald en is de bestelling dus klaar voor verdere afhandeling / verzending.


Electromania kan de klant  ook  een online betaallink via mail doorsturen nadat een order werd geregistreerd met alle betaalmogelijkheden zoals hiervoor gemeld.

 

2. Vooruit betalen door bankoverschrijving

 

Nadat de klant zijn order heeft bevestigd, kan hij het totaalbedrag betalen door overschrijving naar:

Bankrekening 737-0171085-20

IBAN BE28 7370 1710 8520
BIC KREDBEBB

ten gunste van op naam van BIT Marketing BVBA, Lindenstraat 76 te Sint-Niklaas
met in de mededeling uw order- en klantnummer.

Op het moment dat Electromania.be de betaling ontvangt op de rekening, is het order - indien compleet - klaar voor uitvoering.

 

3. Betalen bij afhaling

 

Wie niet vooraf heeft betaald, kan bij afhaling betalen met volgende betaalmiddelen:

-       cash (wettelijk tot maximum € 3.000)

-       Bancontact / Mr Cash

-       VISA

-       Mastercard

-       Maestro

-       Bankcheque, uitgeschreven of geëndosseerd aan  order van Bit Marketing BVBA

-       Ecocheques (zie verder 3.5)

 

4. Rembours bij levering

 

Bij levering aan huis, kan de klant opteren voor betaling aan de bezorger:

-       met bank- en of kredietkaart  (PIN)  tot maximum € 2.500

-       Cash betalingen bij levering aan huis zijn niet meer mogelijk!
Voor deze service wordt  10 EUR (BTW inclusief) extra aangerekend.

 

Indien het te betalen bedrag hoger is dan voormelde maximum bedragen, dient de klant het saldo op een andere wijze vooraf te betalen (Online-LINK of bankoverschrijving).

 

5. ECO-cheques

 

Electromania.be aanvaardt een gehele of gedeeltelijke betaling met ECO-cheques indien aan  de wettelijke voorwaarden is voldaan. Indien de klant de bestelling zelf afhaalt, kan hij de ECO-cheques afgeven in het afhaalpunt (betaling bij afhaling).

 

Voor de betaling met ECO-cheques ingeval van levering aan huis, gelden volgende mogelijkheden:

-       de ECO-cheques worden vooraf afgegeven in het afhaalcentrum;

-      

 

 

1) Kom naar onze showroom: Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Openingsuren: Maandag tem Vrijdag: 9u00 - 17u00, Zaterdag: gesloten  Zondag gesloten

2) Vul snel onderstaand contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden (steeds binnen de 24 uur). Telefoon: 0032 (0)3 765 18 08.

Electromania.be is de handelsbenaming van de webwinkel van firma BIT Marketing BVBA. Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.




(In welk jaartal zijn we nu? (4 cijfers))




Deze KitchenAid 5KMT2204EPT broodrooster is bij Electromania aan te schaffen voor slechts € 309,00

ID: 46437/34643
SetkortingSetkorting
© Copyright 2005-2025 - BIT marketing BVBA