Huishoudtoestellen, keukentoestellen & multimedia

Tefal C6204605

Kookpot expertise - 24cm - 5L - Zwart

Voor 57,- Incl. btw
Gratis verzending | Afhalen -€10,- korting
Op bestelling | leverbaar op 1 a 2 weken
   

Tefal C6204605


Kookpot expertise - 24cm - 5L - Zwart

Merk
Tefal
Model
C6204605
EAN
3168430237834

Productbeschrijving
Proef elke dag de excellence
Dankzij hun geavanceerde technologie zijn de potten en pannen van Tefal een toonbeeld van de Excellence in kookgereedschap, zowel voor wat duurzaam betreft als voor het heerlijke resultaat.
 
Technische kenmerken
Productfamilie Stoofpot 
Afmetingen 24 cm 
Materiaal Aluminium 
Warmtebron Inductie - Gas - Elektrisch - Keramisch - Halogeen 
Geschikt voor gebruik in de oven Ja, tot 175°C (behalve glas deksels)
Geschikt voor vaatwasmachine Ja 
Benaming van binnenkant bekleding Titanium extra 
Coating/laag binnenkant Anti-aanbaklaag 
Thermo-Spot (temperatuurindicatie) Nee 
Coating/afwerking buitenkant Anti-aanbaklaag 
Kleur van afwerking buitenkant Zwart 
Gietrand Ja 
Type handgreep Vast 
Type bodem Inductietechnologie  
 
Basisspecificatie
Producttype kookpot
Inhoud 5 liter
Afmetingen 24 cm
Warmtebron Inductie - Gas - Elektrisch - Keramisch - Halogeen 

Tefal C6204605

 

 

 

Levertermijnen ( België en Nederland)

 

Indien de bestelling – volledig -  op voorraad is bij Electromania.be, aangeduid op de website met icoon

 "direct leverbaar" of "promo op stock" :

- Afhaling Sint-Niklaas steeds mogelijk onmiddellijk na de bestelling, Bij voorkeur de bevestiging van Electromania - na stockcontrole  - afwachten.

Afhaling van stockartikelen kan ook zonder bestelling vooraf.

 

- Levering van een bestelling voor 15u00:  volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

- Levering van een bestelling na 15u00 tweede volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum kiezen en mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum.

- Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

Indien de bestelling op voorraad is in het “centraal magazijn”

-       Afhaling:  volgende werkdag indien besteld voor 12u00, anders tweede volgende werkdag.
De klant kan best altijd de  bevestigingsmail  van Elecromania.be - na receptie levering door centraal magazijn  - afwachten.

-       Levering van een  bestelling van vóór 17u00: volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen), na 17u tweede werkdag (idem)  na de bestelling. De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum..

-       Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

 

Indien op de bestelling op “voorraad is bij de fabrikant / distributeur “ dan  bedraagt de levertermijn voor afhaling of levering 2 tot 7 werkdagen. De klant wordt onmiddellijk verwittigd per mail of telefoon als zijn order klaar is voor verzending.

 

 Afhaalservice

 

Alle bestellingen kunnen gratis afgehaald worden in ons afhaalpunt. Zodra de bestelling compleet is en klaar staat voor afhaling, ontvangt de klant een bevestiging per mail of telefoon. Toestellen die op voorraad staan in het magazijn  van Electromania.be kunnen onmiddellijk worden afgehaald (dus zonder voorafgaandelijke bevestiging), maar in dit geval is er geen voorraadcontrole gebeurd. Gedeeltelijke afhalingen zijn toegelaten.

 

Bij afhaling van een nieuw toestel, kan het gelijkaardig buiten gebruik gesteld toestel kosteloos achtergelaten worden in het afhaalpunt. 

 

Door de corona maatregelen zal u niet geholpen worden bij het in en uitladen van uw bestelling.

Er zijn ontsmetten karren ter beschikking, gelieve hier rekening mee te houden bij uw afhaling. 

 

 

Openingsuren

 

 

 

Maandag        

9u00 tot 17u00    

Dinsdag       

9u00 tot 17u00

Woensdag  

9u00 tot 17u00

Donderdag  

9u00 tot 17u00

Vrijdag         

9u00 tot 17u00

Zaterdag

Gesloten

Zondag 

Gesloten

 

Afhaaladres / Klantendesk / Showroom

Electromania.be
Lindenstraat 76

9100 Sint-Niklaas

03 765 18 08

0032 3 765 18 08

 

Leveringsservice aan huis

 

Voorwaarden – classificatie

 

De verzendkosten en voorwaarden worden bepaald door de categorie waartoe het toestel behoort en het gewenste serviceniveau. Indien de klant beroep doet op de verzend- en eventueel installatieservice, wordt  bij elke bestelling van een toestel of toebehoren, de bij de betreffende categorie behorende service en kosten vermeld.

 

A.   Standaardpakket

Quasi alle klein elektro, dampkappen tot 90cm en kookplaten (m.a.w. compacte toestellen) vallen onder de

noemer standaardpakket (omvang max 300 en gewicht max 30kg)

 

B.   Levering 1,5 Extra Large pakket

Onder  deze verzendcategorie vallen quasi alle ovens en eventueel te zwaar klein elektro:  

(max omvang 60 x 60 x 60 en 40 kg)

 

C.   Levering TV

Onder deze categorie vallen alle TV toestellen tot 62’. Grotere toestellen vallen onder categorie D.

Voormelde  leveringen categorie A, B of C gebeuren binnen een éénmansnetwerk.

 

D.   Groot elektro 2XL Homeservice van drempel-service tot full service vrijstaande toestellen

De leveringen van groot-witgoed-toestellen gebeuren met een tweemansnetwerk, tenzij Electromania.be verkiest deze in bepaalde gevallen te leveren met eigen vervoer (bijv. omliggende regio, groot aantal toestellen, …).

Bij het service level  “drempelservice” wordt het toestel  achter de eerst afsluitbare deur van het adres van de klant afgeleverd. Bij levering in appartementsgebouw zonder lift, maar met brede stenen traphal, is levering mogelijk tot max. de 3de verdieping. Appartement met houten traphal (bv. herenhuis) uitgesloten. Gelieve daarvoor Full Service levering te kiezen (zie volgende paragraaf).

Bij het servicelevel “full service” wordt een vrijstaand toestel op de door de klant gewenste gebruiksplaats afgeleverd, uitgepakt en aangesloten op de bestaande aansluitingen voor water en electriciteit  alsook de  waterafvoer. . Het intern transport in  een appartement zonder lift is hierbij  beperkt tot 3de verdieping,en  in een woning  tot de kelder (-1) of eerste verdieping.

 

 

E.   Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
niet voorzien in D, uitgevoerd door Electromania zelf.

 

De inbouw van keukentoestellen (oven, kookplaat, espresso, vaatwasser, koelkast, dampkap), het installeren en aansluiten van fornuizen en side-by-side koelkasten zijn werkzaamheden die enkel door de bezorger-technieker van Electromana.be zelf kunnen uitgevoerd worden.

 

Belangrijk ! Deze service is standaard van toepassing voor leveringen op het gelijkvloers of appartementen bereikbaar met lift en voor leveradressen binnen een straal van maximum 50 km rond het afhaalpunt. Voor leveringen (vooral van zware en / of grote toestellen met de trap naar kelder of verdiep) of voor verdere afstanden dient de haalbaarheid, extra kosten en redelijke planning vooraf met Electromania.be afgesproken. In dat geval dekken de forfaitair voorziene kosten immers niet de werkelijke kosten van de service. 

 

 

 

Werkwijze - communicatie

 

Zoals blijkt uit wat volgt, is het belangrijk dat de klant bij het aanmaken van zijn account, een correct emailadres alsook zijn GSM nummer opgeeft.

 

ABC Eénmansnetwerk

 

Op de dag van verzending wordt de ontvanger-klant  per e-mail geïnformeerd over de levering (afspraakbevestiging) met daarin vermelding van een tijdsvak van maximaal 3 uur waarbinnen de koerier verwacht te arriveren. In deze communicatie staan de contactgegevens van de bezorger mocht de ontvanger de afspraak willen wijzigen. Verder krijgt de klant een SMS met de verwachte aankomsttijd  (binnen 30 à 60 minuten). De klant kan zijn levering ook online opvolgen met de real-time Track & Trace..

 

Is de klant niet thuis, dan ontvangt hij onmiddellijk een digitaal “niet-thuis-bericht”. Met deze online tool kan de klant dan direct een nieuwe afspraak inplannen.

 

D Tweemansnetwerk

 

Na het afsluiten van de planning wordt de klant optioneel per SMS en/of email op de hoogte gebracht van de definitieve planningstijd. Daarnaast  ontvangt de klant van de bezorger een email met een link waarbij de zending in real-time  kan gevolgd  worden, waarbij continu de actuele verwachte levertijd wordt getoond. Bij 2XLInhome contacteert de bezorger de klant  circa een uur voor levering met de mededeling dat hij zal  arriveren met de zending.

 

Indien de klant niet thuis is,  levert de bezorger, indien mogelijk, het pakket bij de buren af.  Indien dit niet mogelijk is, laat de bezorger een kaartje achter met daarop instructies voor het maken van een nieuwe leverafspraak.

E Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
uitgevoerd door Electromania zelf

Als verzendingsmodus voor het hele order dient  “levering” gekozen terwijl de gewenste full service of inbouw kan gevraagd en aangeduid per toestel. De totale verzendkosten wordt per order afgetopt zoals voorheen gemeld.

 

Deze werkzaamheden m.b.t. de inbouwservice worden vrij stringent ingepland op welbepaalde dagen en volgens daartoe vastgelegde leveringsrondes. De klant wordt op voorhand gecontacteerd (telefoon en of  mail) om de dag van levering met inbouw / installatie af te spreken. In de namiddag vóór de dag van levering ontvangt de klant dan een bevestigingsmail  met mededeling van de geplande levertijd. Dezelfde werkwijze geldt ook voor leveringen in de regio of grote leveringen die door Electromania zelf worden uitgevoerd i.pl.v. door de externe transportfirma.

 

Ook hier geldt de bepalingen onder D in verband met omwisselen van de scharnieren (afznderlijk en vooraf aan te vragen)

 

Verzend- en servicekosten

 

De verzendkosten worden in regel bepaald op basis van
-  de categorie waartoe het toestel behoort

-  Het aantal toestellen per order

-  het servicelevel van de levering of extra service

De exacte lever- en mogelijke servicekosten  worden vermeld bij elk toestel op de website.

 

 

 

In het algemeen zijn volgende verzendkosten per toestel van toepassing voor België en Nederland:

 

Aangeduide klasse                                          Kost incl. BTW
A standaardpakket                                         10 tot max 20 EUR
B 1,5 XXL pakket extra Large                       30 EUR                                                     
C TV                                                   €                20 EUR

D Groot electro (tweemanslevering)            30 EUR

D Side-By-Side                                                50 EUR

D Full Service per vrijstaand toestel extra kost         20 EUR

   E Verzending / verplaatsing voor service  inbouw    30 EUR

                              

Kosten extra service inbouw - installatie

Electromania.be voorziet volgende forfaitaire vergoeding per toestel - exclusief voormelde verzendkosten.

De  verzendkosten bij inbouw (= de verplaatsing van de installateur)  bedragen voor alle toestellen € 30.

 

 

 VRIJSTAANDE toestellen

Kost €  incl. BTW

 

Fornuis 60 cm 

€ 30,-

 

Fornuis vanaf 90 cm 

€ 40,-

 

Side-by-Side koelkast

 

40,- (enkel eigen transport straal 40 km)

 

 INBOUW toestellen 

 

 

 

Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.

 

Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de  “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website  (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).

 

Duur: 

De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar

 

Dekking:

Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.

Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)

 

Uitsluitingen.

In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:

- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;

- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;

- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;

- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;

- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht,  warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;

- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;

- Gevolgschade.

 

Extra Garantie van het merk

Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.

 

Verlengde garantie

De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.

De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:

                            >€ 50 tot      € 200           € 39

                            >€ 201 tot     € 400           € 49

                            >€ 401 tot     € 600           € 69

                            >€ 601 tot     € 800           € 89

                            >€ 801 tot     € 1000          € 99

                            >€ 1001 tot   € 1500          € 149

                            >€ 1501 tot   € 2000          € 179

                            >€ 2001 tot   € 2500          € 249

                            >€ 2501 tot   € 5000          € 319

                            >€ 5000 tot   € 7500          € 399

 

 

Wat te doen bij storing of defect

Lees aandachtig de  gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.

 

Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt  de klant voor groot wit en bruin  elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals  Servilux).

 

Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.

Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant  onze klantendesk te contacteren.  Deze  staat uiteraard ook steeds voor de klant  klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.

 

Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.

 

Voor garantieherstellingen kan u met het complete toestel terecht in onze winkel om de garantieherstelling op te maken.

 

Afhaalpunt, Klantendesk en Showroom

Lindenstraat 76

9100 Sint-Niklaas

België

Tel: 0032 (0)3 765 18 08

Mail: info@electromania.be

 

 

Openingsuren

 

Maandag

9u00 tot 17u30

 

Dinsdag

9u00 tot 17u30

 

 

Woensdag

9u00 tot 17u30

 

Donderdag

9u00 tot 17u30

 

Vrijdag

9u00 tot 17u30

 

Zaterdag

9u00 tot 15u30

 

Zondag

Gesloten

         

 

Eerste gebruik na afhaling of levering

Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email.  Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen. 

 

1) Kom naar onze showroom: Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Openingsuren: Maandag tem Vrijdag: 9u00 - 17u00, Zaterdag: gesloten  Zondag gesloten

2) Vul snel onderstaand contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden (steeds binnen de 24 uur). Telefoon: 0032 (0)3 765 18 08.

Electromania.be is de handelsbenaming van de webwinkel van firma BIT Marketing BVBA. Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.




(In welk jaartal zijn we nu? (4 cijfers))




De Tefal C6204605 diversen is bij Electromania te koop voor slechts € 57,00

ID: 41215/29403
SetkortingSetkorting
© Copyright 2005-2025 - BIT marketing BVBA