Huishoudtoestellen, keukentoestellen & multimedia

BaByliss 9450E

Spiegel met led - 1x / 10x vergrotende werking - Magnetische, verwijderbare 10x vergrotende spiegel -

Voor 139,- Incl. btw
Gratis verzending | Afhalen -€10,- korting
Op bestelling | leverbaar op 1 a 2 weken
   

BaByliss 9450E


Spiegel met led - 1x / 10x vergrotende werking - Magnetische, verwijderbare 10x vergrotende spiegel -

Merk
BaByliss
Model
9450E
EAN
3030050154900

De LED Ultra Slim Beauty Spiegel 9450E van BaByliss is een make-up spiegel met satijnen finish en heeft een LED lamp met drie lichtinginstellingen. Van mooi, zachte sfeerlicht tot helder licht zodat je alle details goed ziet.
 
De kleine spiegel is magnetisch en kun je plaatsen op de grote spiegel. De kleine spiegel heeft een 10x vergrotende werking, zodat je ieder klein detail goed kunt zien. Gebruik je 'm niet, dan kun je deze plaatsen op de voet van de grote spiegel.
 
De spiegel heeft 3 lichtinstellingen en 2 sfeerinstellingen; dag en nacht.
 
 
1 spiegel op standaard
1x / 10x vergrotende werking
Magnetische, verwijderbare 10x vergrotende spiegel
3 lichtinstellingen: laag - medium - hoog
2 sfeerinstellingen: dag- en nachtsetting
Levenslange LED lamp
Soft touch bediening
Incl. adapter
1,8m snoer
819 gram
2 jaar garantie

BaByliss 9450E BaByliss 9450E

Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.

 

Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de  “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website  (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).

 

Duur: 

De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar

 

Dekking:

Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.

Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)

 

Uitsluitingen.

In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:

- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;

- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;

- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;

- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;

- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht,  warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;

- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;

- Gevolgschade.

 

Extra Garantie van het merk

Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.

 

Verlengde garantie

De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.

De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:

                            >€ 50 tot      € 200           € 39

                            >€ 201 tot     € 400           € 49

                            >€ 401 tot     € 600           € 69

                            >€ 601 tot     € 800           € 89

                            >€ 801 tot     € 1000          € 99

                            >€ 1001 tot   € 1500          € 149

                            >€ 1501 tot   € 2000          € 179

                            >€ 2001 tot   € 2500          € 249

                            >€ 2501 tot   € 5000          € 319

                            >€ 5000 tot   € 7500          € 399

 

 

Wat te doen bij storing of defect

Lees aandachtig de  gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.

 

Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt  de klant voor groot wit en bruin  elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals  Servilux).

 

Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.

Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant  onze klantendesk te contacteren.  Deze  staat uiteraard ook steeds voor de klant  klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.

 

Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.

 

Voor garantieherstellingen kan u met het complete toestel terecht in onze winkel om de garantieherstelling op te maken.

 

Afhaalpunt, Klantendesk en Showroom

Lindenstraat 76

9100 Sint-Niklaas

België

Tel: 0032 (0)3 765 18 08

Mail: info@electromania.be

 

 

Openingsuren

 

Maandag

9u00 tot 17u30

Dinsdag

9u00 tot 17u30

Woensdag

9u00 tot 17u30

Donderdag

9u00 tot 17u30

Vrijdag

9u00 tot 17u30

Zaterdag

9u00 tot 15u30

Zondag

Gesloten

 

Eerste gebruik na afhaling of levering

Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email.  Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen. 

 

 

DE ALGEMENE SERVICE- EN WAARBORGVOORWAARDEN VAN BABYLISS

BaByliss biedt u een waarborg van 3 jaar tegen alle gebreken of fouten in de fabricatie of materialen. Om een beroep te doen op uw waarborg, moet het originele aankoopbewijs (kasticket of reçu) aan de waarborgstrook worden bevestigd, samen met uw volledige contactgegevens. De waarborg geldt niet voor schade als gevolg van een verkeerd gebruik, valpartijen, demontage of herstelling door niet bevoegde personen. Standaard herstellingen of omruilingen gedurende de waarborgperiode hebben geen effect op de vervaldatum van deze waarborg. Deze waarborg beïnvloedt op generlei wijze uw rechten op basis van wettelijke bepalingen.

 

Tenzij uitdrukkelijk afwijkende betalingstermijnen worden overeengekomen, dient Electromania.be de volledige betaling van het order te ontvangen hetzij vooraf bij de bestelling hetzij ten laatste op het ogenblik van de afhaling of de levering aan huis.

 

In het bestelproces van een order, heeft de klant de keuze tot volgende betaalmogelijkheden:

 

1.  Online betaling via Multisafepay

Multisafepay regelt de online betaling van de klant bij afronding van zijn order in een volledig tegen fraude verzekerde en beveiligde omgeving:

- met gebruik van de bank- of kredietkaarten:  Bancontact/MrCash, Maestro, VISA en  Mastercard

- of met Online Banking iDEAL en SOFORTBANKING (bankoverschrijving - verwerkingstijd 2-3 dagen).
Bij een online betaling wordt de bestelling onmiddellijk geregistreerd als betaald en is de bestelling dus klaar voor verdere afhandeling / verzending.


Electromania kan de klant  ook  een online betaallink via mail doorsturen nadat een order werd geregistreerd met alle betaalmogelijkheden zoals hiervoor gemeld.

 

2. Vooruit betalen door bankoverschrijving

 

Nadat de klant zijn order heeft bevestigd, kan hij het totaalbedrag betalen door overschrijving naar:

Bankrekening 737-0171085-20

IBAN BE28 7370 1710 8520
BIC KREDBEBB

ten gunste van op naam van BIT Marketing BVBA, Lindenstraat 76 te Sint-Niklaas
met in de mededeling uw order- en klantnummer.

Op het moment dat Electromania.be de betaling ontvangt op de rekening, is het order - indien compleet - klaar voor uitvoering.

 

3. Betalen bij afhaling

 

Wie niet vooraf heeft betaald, kan bij afhaling betalen met volgende betaalmiddelen:

-       cash (wettelijk tot maximum € 3.000)

-       Bancontact / Mr Cash

-       VISA

-       Mastercard

-       Maestro

-       Bankcheque, uitgeschreven of geëndosseerd aan  order van Bit Marketing BVBA

-       Ecocheques (zie verder 3.5)

 

4. Rembours bij levering

 

Bij levering aan huis, kan de klant opteren voor betaling aan de bezorger:

-       met bank- en of kredietkaart  (PIN)  tot maximum € 2.500

-       Cash betalingen bij levering aan huis zijn niet meer mogelijk!
Voor deze service wordt  10 EUR (BTW inclusief) extra aangerekend.

 

Indien het te betalen bedrag hoger is dan voormelde maximum bedragen, dient de klant het saldo op een andere wijze vooraf te betalen (Online-LINK of bankoverschrijving).

 

5. ECO-cheques

 

Electromania.be aanvaardt een gehele of gedeeltelijke betaling met ECO-cheques indien aan  de wettelijke voorwaarden is voldaan. Indien de klant de bestelling zelf afhaalt, kan hij de ECO-cheques afgeven in het afhaalpunt (betaling bij afhaling).

 

Voor de betaling met ECO-cheques ingeval van levering aan huis, gelden volgende mogelijkheden:

-       de ECO-cheques worden vooraf afgegeven in het afhaalcentrum;

-      

 

 

1) Kom naar onze showroom: Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Openingsuren: Maandag tem Vrijdag: 9u00 - 17u00, Zaterdag: gesloten  Zondag gesloten

2) Vul snel onderstaand contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden (steeds binnen de 24 uur). Telefoon: 0032 (0)3 765 18 08.

Electromania.be is de handelsbenaming van de webwinkel van firma BIT Marketing BVBA. Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.




(In welk jaartal zijn we nu? (4 cijfers))




De BaByliss 9450E verzorgingsspiegel is bij ons verkrijgbaar voor maar € 139,00

ID: 46497/34691
SetkortingSetkorting
© Copyright 2005-2025 - BIT marketing BVBA