Huishoudtoestellen, keukentoestellen & multimedia

Philips GC9650/80

stoomgenerator - 2400 W - 140 g - 7.5 bar - stoomstoot 450 g - draagvergrendeling - afneembaar waterreservoir 1800 ml - automatische uitschakeling

Voor 358,- Incl. btw
Gratis verzending | Afhalen -€10,- korting
Op bestelling | leverbaar op 1 a 2 weken
   

Philips GC9650/80


stoomgenerator - 2400 W - 140 g - 7.5 bar - stoomstoot 450 g - draagvergrendeling - afneembaar waterreservoir 1800 ml - automatische uitschakeling

Merk
Philips
Model
GC9650/80
stoomdebiet
> 120 g/min - 30 alternatieven
vermogen
2001 tot 2400 W - 17 alternatieven
stoomdruk
5 bar of meer - 33 alternatieven
inhoud waterreservoir
meer dan 1500 ml - 28 alternatieven
afneembaar waterreservoir
ja - 33 alternatieven
automatisch uitschakelen
ja - 36 alternatieven
EAN
8710103725947

 
De voornaamste kenmerken van de stoomgenerator GC9650/20 zijn:
Afneembaar waterreservoir, 1,8 l
Draagvergrendeling
Druk tot 7,5 bar
Stoomstoot 450 g
 
Productbeschrijving
PerfectCare-Elite Silence is het beste strijkijzer met stoomgenerator van Philips met Silent Steam-technologie: geluidsarm maar toch zeer krachtig. Strijk alles van jeans tot zijde zonder temperatuurinstelling. Gegarandeerd geen schroeiplekken op alle strijkbare kleding
 
Kenmerken
Het lichte strijkijzer** maakt strijken prettiger en eenvoudiger 
Het strijkijzer van de stoomgenerator heeft een ideaal gewicht: het is licht en aangenaam in gebruik. Het glijdt moeiteloos over uw kledingstukken, verwijdert de hardnekkigste kreuken in een mum van tijd en vermindert de druk op uw pols. Het maakt ook verticaal stomen zeer eenvoudig en effectief. U kunt nu eenvoudig en efficiënt verticaal kreuken verwijderen uit kwetsbare kledingstukken, zoals jasjes, jurken en zelfs moeilijk te strijken kledingstukken met stukjes metaal, decoraties, knoppen, etc. 
Van spijkerbroeken tot zijde zonder de temperatuur in te stellen 
U kunt nu strijken zonder de temperatuur in te stellen, van spijkerbroeken tot zijde. Gegarandeerd geen schroeiplekken op alle strijkbare stoffen. Revolutionaire technologie met 1) de Advanced Smart Control-processor, die de temperatuur van de zoolplaat exact regelt 2) de extreem krachtige Multi-chamber cyclonische stoomgenerator, voor een krachtige, consistente stoomafgifte en een ultralicht strijkijzer, voor snel en eenvoudig strijken. 
Ontkalk het apparaat regelmatig om de levensduur te verlengen 
Extreem langdurige stoomprestaties: de exclusieve Easy De-Calc Plus-functie van Philips is ideaal om de gevolgen van hard water tegen te gaan en verlengt de levensduur van de stoomgenerator. Easy De-Calc geeft middels een lampje en een geluid aan wanneer het apparaat moet worden gereinigd. Open de Easy De-Calc-knop wanneer het apparaat is afgekoeld en vang het vuile water met kalk op in een kop, plaats de knop terug en het apparaat is weer klaar voor gebruik. 
Energie besparen met de ECO-modus 
Met de ECO-modus, waardoor er minder stoom wordt gegenereerd, kunt u energie besparen zonder dat dit ten koste gaat van het strijkresultaat. Voor sneller strijken schakelt u naar de Turbo-modus. Die genereert meer stoom. 
Stoomslang met extra groot bereik en veiligheidshandschoen meegeleverd 
De stoomgenerator is uitgerust met een langere stoomslang en een langer netsnoer dan de rest van het assortiment. Hiermee kunt u gordijnen of kledingstukken verticaal eenvoudig stomen. Dit model wordt tevens geleverd met een veiligheidshandschoen. Zo is uw hand beschermd tegen de stoom wanneer u gordijnen of kledingstukken verticaal stoomt. 
Geschikt voor kraanwater, elk moment bij te vullen tijdens het strijken 
De stoomgenerator is ontworpen voor gebruik met kraanwater. Als het water tijdens het strijken op is, kunt u het waterreservoir tijdens het strijken gewoon vullen zonder te wachten en zonder het apparaat uit te schakelen. 
Het is veilig om de hete zoolplaat op de strijkplank te zetten 
De innovatieve OptimalTEMP-technologie van Philips garandeert dat alle strijkbare stoffen kunnen worden gestreken zonder dat er schroeiplekken ontstaan. Tijdens het strijken hoeft u dus niet uw strijkijzer terug op het basisstation te zetten. U kunt de hete zoolplaat op de kleding of de katoenen strijkplankhoes laten staan zonder extra accessoire. Uw kleding beschadigt niet en de strjikplankhoes ook niet. Dit maakt het strijken makkelijker en het vergt minder inspanning van uw polsen. 
De functie Automatische uitschakeling schakelt automatisch uit 
Om energie te besparen schakelt de functie Automatische uitschakeling het apparaat automatisch uit wanneer het 10 minuten niet is gebruikt. 
Silent Steam-technologie: krachtige stoom met minimaal geluid 
U kunt nu strijken terwijl u met de rest van het gezin TV kijkt, zonder dat u last hebt van het geluid van de stoomgenerator. De Silent Steam-technologie zorgt voor rustige en zeer krachtige stoomafgifte. De stoomgenerator is uitgerust met geluiddempende stoomfilters voor een vermindering van het stoomgeluid en met één geluiddempend platform om het geluid van de pomp in de voet te verminderen. 
Getest en goedgekeurd door onafhankelijke textieldeskundigen 
Dit strijkijzer is door onafhankelijke instituten met expertise op het gebied van textiel getest en goedgekeurd voor de uitstekende strijkprestaties, zoals DWI, IWTO en Woolmark. Het Woolmark Apparel Care-programma helpt klanten bij het identificeren van kwalitatieve witgoedproducten die zijn goedgekeurd door The Woolmark Company voor gebruik bij wolproducten. Met zijn exclusieve OptimalTemp-technologie is Philips tot nu toe het enige merk met het Woolmark-certificaat Goud. U kunt erop vertrouwen dat door Woolmark-goedgekeurde Apparel Care-producten het beste geschikt zijn voor elk kledingstuk met wol. 
Onze beste vijfsterrenzoolplaat 
T-ionicGlide is de allerbeste zoolplaat van Philips: een nieuwe standaard voor glijdende bewegingen en krasweerstand voor OptimalTemp-strijkijzers. De gepatenteerde nieuwe laag garandeert uitstekende resultaten. De met zorg ontworpen vorm en stoomgaatjes zorgen voor een gelijkmatige stoomverdeling voor het gemakkelijk verwijderen van kreuken met stoom. 
Druk tot 7,5 bar 
Hoe meer stoom, hoe sneller u kunt strijken. Er wordt continu krachtige stoom gegenereerd die diep in de kleding doordringt. Strijken ging nog nooit zo snel en gemakkelijk. De stoomkracht kan naar wens worden ingesteld. 
De krachtigste stoom voor de snelste strijkresultaten**
De innovatieve stoomgenerator genereert extra krachtige stoom die diep in de kleding doordringt. Strijken ging nog nooit zo snel en gemakkelijk. De stoomkracht kan naar wens worden ingesteld.
 
Technische kenmerken
Duurzaamheid
Garantie 2  jaar 
Energiebesparingsmodus Ja 
Snelle en krachtige verwijdering van kreuken
OptimalTEMP-technologie Ja 
Silent Steam-technologie ja 
Druk Tot 7,5 bar 
Continue stoomproductie 140  g/min 
Extra stoomstoot 450  g 
Zoolplaat T-ionicGlide 
Veilige standaard ja 
Variabele stoominstellingen Ja 
Verticale stoom Ja 
Regeling stoomuitvoer Ja 
Stoomtip Ja 
Vermogen 2400  W 
Constante verticale stoom Ja 
Ontkalkingsfunctie
Geschikt voor kraanwater Ja 
Calc-Clean-herinnering Ja 
Calc-Clean-oplossing Easy De-Calc Plus 
Gebruiksvriendelijk
Opwarmtijd 2  min. 
Elk moment bij te vullen Ja 
Beveiliging: automatische uitschakeling Ja 
Opbergsysteem Draagvergrendeling 
Waarschuwing bij laag waterniveau ja 
Veilig voor alle stoffen Zelfs voor kwetsbare stoffen zoals zijde 
Capaciteit waterreservoir 1800  ml 
Water bijvullen en legen 
o Afneembaar waterreservoir 
o Extra grote vulopening 
Extra lange stoomslang Ja 
Netsnoerlengte 1,8  m 
Opbergvak voor snoer Snoeropbergruimte 
Lengte van de slang 2  m 
Opbergen slang Opbergruimte voor slang 
Zeer licht en comfortabel Ja 
Bewegingsvrijheid (meedraaiend snoer) Snoer voor veel bewegingsvrijheid (180 graden) 
Open handgreep Ja 
Technische specificaties
Gewicht van strijkijzer 0,8  kg 
Gewicht van strijkijzer + voet 5,1  kg 
Afmetingen van het product 23,3 x 28,5 x 45,3  cm 
Afmetingen van de verpakking 31 x 35 x 51  cm 
Voltage 220 - 240  volt 
 

Philips GC9650/80 Philips GC9650/80

 

 

 

Levertermijnen ( België en Nederland)

 

Indien de bestelling – volledig -  op voorraad is bij Electromania.be, aangeduid op de website met icoon

 "direct leverbaar" of "promo op stock" :

- Afhaling Sint-Niklaas steeds mogelijk onmiddellijk na de bestelling, Bij voorkeur de bevestiging van Electromania - na stockcontrole  - afwachten.

Afhaling van stockartikelen kan ook zonder bestelling vooraf.

 

- Levering van een bestelling voor 15u00:  volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

- Levering van een bestelling na 15u00 tweede volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum kiezen en mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum.

- Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

Indien de bestelling op voorraad is in het “centraal magazijn”

-       Afhaling:  volgende werkdag indien besteld voor 12u00, anders tweede volgende werkdag.
De klant kan best altijd de  bevestigingsmail  van Elecromania.be - na receptie levering door centraal magazijn  - afwachten.

-       Levering van een  bestelling van vóór 17u00: volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen), na 17u tweede werkdag (idem)  na de bestelling. De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum..

-       Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

 

Indien op de bestelling op “voorraad is bij de fabrikant / distributeur “ dan  bedraagt de levertermijn voor afhaling of levering 2 tot 7 werkdagen. De klant wordt onmiddellijk verwittigd per mail of telefoon als zijn order klaar is voor verzending.

 

 Afhaalservice

 

Alle bestellingen kunnen gratis afgehaald worden in ons afhaalpunt. Zodra de bestelling compleet is en klaar staat voor afhaling, ontvangt de klant een bevestiging per mail of telefoon. Toestellen die op voorraad staan in het magazijn  van Electromania.be kunnen onmiddellijk worden afgehaald (dus zonder voorafgaandelijke bevestiging), maar in dit geval is er geen voorraadcontrole gebeurd. Gedeeltelijke afhalingen zijn toegelaten.

 

Bij afhaling van een nieuw toestel, kan het gelijkaardig buiten gebruik gesteld toestel kosteloos achtergelaten worden in het afhaalpunt. 

 

Door de corona maatregelen zal u niet geholpen worden bij het in en uitladen van uw bestelling.

Er zijn ontsmetten karren ter beschikking, gelieve hier rekening mee te houden bij uw afhaling. 

 

 

Openingsuren

 

 

 

Maandag        

9u00 tot 17u00    

Dinsdag       

9u00 tot 17u00

Woensdag  

9u00 tot 17u00

Donderdag  

9u00 tot 17u00

Vrijdag         

9u00 tot 17u00

Zaterdag

Gesloten

Zondag 

Gesloten

 

Afhaaladres / Klantendesk / Showroom

Electromania.be
Lindenstraat 76

9100 Sint-Niklaas

03 765 18 08

0032 3 765 18 08

 

Leveringsservice aan huis

 

Voorwaarden – classificatie

 

De verzendkosten en voorwaarden worden bepaald door de categorie waartoe het toestel behoort en het gewenste serviceniveau. Indien de klant beroep doet op de verzend- en eventueel installatieservice, wordt  bij elke bestelling van een toestel of toebehoren, de bij de betreffende categorie behorende service en kosten vermeld.

 

A.   Standaardpakket

Quasi alle klein elektro, dampkappen tot 90cm en kookplaten (m.a.w. compacte toestellen) vallen onder de

noemer standaardpakket (omvang max 300 en gewicht max 30kg)

 

B.   Levering 1,5 Extra Large pakket

Onder  deze verzendcategorie vallen quasi alle ovens en eventueel te zwaar klein elektro:  

(max omvang 60 x 60 x 60 en 40 kg)

 

C.   Levering TV

Onder deze categorie vallen alle TV toestellen tot 62’. Grotere toestellen vallen onder categorie D.

Voormelde  leveringen categorie A, B of C gebeuren binnen een éénmansnetwerk.

 

D.   Groot elektro 2XL Homeservice van drempel-service tot full service vrijstaande toestellen

De leveringen van groot-witgoed-toestellen gebeuren met een tweemansnetwerk, tenzij Electromania.be verkiest deze in bepaalde gevallen te leveren met eigen vervoer (bijv. omliggende regio, groot aantal toestellen, …).

Bij het service level  “drempelservice” wordt het toestel  achter de eerst afsluitbare deur van het adres van de klant afgeleverd. Bij levering in appartementsgebouw zonder lift, maar met brede stenen traphal, is levering mogelijk tot max. de 3de verdieping. Appartement met houten traphal (bv. herenhuis) uitgesloten. Gelieve daarvoor Full Service levering te kiezen (zie volgende paragraaf).

Bij het servicelevel “full service” wordt een vrijstaand toestel op de door de klant gewenste gebruiksplaats afgeleverd, uitgepakt en aangesloten op de bestaande aansluitingen voor water en electriciteit  alsook de  waterafvoer. . Het intern transport in  een appartement zonder lift is hierbij  beperkt tot 3de verdieping,en  in een woning  tot de kelder (-1) of eerste verdieping.

 

 

E.   Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
niet voorzien in D, uitgevoerd door Electromania zelf.

 

De inbouw van keukentoestellen (oven, kookplaat, espresso, vaatwasser, koelkast, dampkap), het installeren en aansluiten van fornuizen en side-by-side koelkasten zijn werkzaamheden die enkel door de bezorger-technieker van Electromana.be zelf kunnen uitgevoerd worden.

 

Belangrijk ! Deze service is standaard van toepassing voor leveringen op het gelijkvloers of appartementen bereikbaar met lift en voor leveradressen binnen een straal van maximum 50 km rond het afhaalpunt. Voor leveringen (vooral van zware en / of grote toestellen met de trap naar kelder of verdiep) of voor verdere afstanden dient de haalbaarheid, extra kosten en redelijke planning vooraf met Electromania.be afgesproken. In dat geval dekken de forfaitair voorziene kosten immers niet de werkelijke kosten van de service. 

 

 

 

Werkwijze - communicatie

 

Zoals blijkt uit wat volgt, is het belangrijk dat de klant bij het aanmaken van zijn account, een correct emailadres alsook zijn GSM nummer opgeeft.

 

ABC Eénmansnetwerk

 

Op de dag van verzending wordt de ontvanger-klant  per e-mail geïnformeerd over de levering (afspraakbevestiging) met daarin vermelding van een tijdsvak van maximaal 3 uur waarbinnen de koerier verwacht te arriveren. In deze communicatie staan de contactgegevens van de bezorger mocht de ontvanger de afspraak willen wijzigen. Verder krijgt de klant een SMS met de verwachte aankomsttijd  (binnen 30 à 60 minuten). De klant kan zijn levering ook online opvolgen met de real-time Track & Trace..

 

Is de klant niet thuis, dan ontvangt hij onmiddellijk een digitaal “niet-thuis-bericht”. Met deze online tool kan de klant dan direct een nieuwe afspraak inplannen.

 

D Tweemansnetwerk

 

Na het afsluiten van de planning wordt de klant optioneel per SMS en/of email op de hoogte gebracht van de definitieve planningstijd. Daarnaast  ontvangt de klant van de bezorger een email met een link waarbij de zending in real-time  kan gevolgd  worden, waarbij continu de actuele verwachte levertijd wordt getoond. Bij 2XLInhome contacteert de bezorger de klant  circa een uur voor levering met de mededeling dat hij zal  arriveren met de zending.

 

Indien de klant niet thuis is,  levert de bezorger, indien mogelijk, het pakket bij de buren af.  Indien dit niet mogelijk is, laat de bezorger een kaartje achter met daarop instructies voor het maken van een nieuwe leverafspraak.

E Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
uitgevoerd door Electromania zelf

Als verzendingsmodus voor het hele order dient  “levering” gekozen terwijl de gewenste full service of inbouw kan gevraagd en aangeduid per toestel. De totale verzendkosten wordt per order afgetopt zoals voorheen gemeld.

 

Deze werkzaamheden m.b.t. de inbouwservice worden vrij stringent ingepland op welbepaalde dagen en volgens daartoe vastgelegde leveringsrondes. De klant wordt op voorhand gecontacteerd (telefoon en of  mail) om de dag van levering met inbouw / installatie af te spreken. In de namiddag vóór de dag van levering ontvangt de klant dan een bevestigingsmail  met mededeling van de geplande levertijd. Dezelfde werkwijze geldt ook voor leveringen in de regio of grote leveringen die door Electromania zelf worden uitgevoerd i.pl.v. door de externe transportfirma.

 

Ook hier geldt de bepalingen onder D in verband met omwisselen van de scharnieren (afznderlijk en vooraf aan te vragen)

 

Verzend- en servicekosten

 

De verzendkosten worden in regel bepaald op basis van
-  de categorie waartoe het toestel behoort

-  Het aantal toestellen per order

-  het servicelevel van de levering of extra service

De exacte lever- en mogelijke servicekosten  worden vermeld bij elk toestel op de website.

 

 

 

In het algemeen zijn volgende verzendkosten per toestel van toepassing voor België en Nederland:

 

Aangeduide klasse                                          Kost incl. BTW
A standaardpakket                                         10 tot max 20 EUR
B 1,5 XXL pakket extra Large                       30 EUR                                                     
C TV                                                   €                20 EUR

D Groot electro (tweemanslevering)            30 EUR

D Side-By-Side                                                50 EUR

D Full Service per vrijstaand toestel extra kost         20 EUR

   E Verzending / verplaatsing voor service  inbouw    30 EUR

                              

Kosten extra service inbouw - installatie

Electromania.be voorziet volgende forfaitaire vergoeding per toestel - exclusief voormelde verzendkosten.

De  verzendkosten bij inbouw (= de verplaatsing van de installateur)  bedragen voor alle toestellen € 30.

 

 

 VRIJSTAANDE toestellen

Kost €  incl. BTW

 

Fornuis 60 cm 

€ 30,-

 

Fornuis vanaf 90 cm 

€ 40,-

 

Side-by-Side koelkast

 

40,- (enkel eigen transport straal 40 km)

 

 INBOUW toestellen 

 

 

 

Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.

 

Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de  “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website  (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).

 

Duur: 

De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar

 

Dekking:

Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.

Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)

 

Uitsluitingen.

In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:

- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;

- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;

- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;

- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;

- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht,  warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;

- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;

- Gevolgschade.

 

Extra Garantie van het merk

Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.

 

Verlengde garantie

De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.

De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:

                            >€ 50 tot      € 200           € 39

                            >€ 201 tot     € 400           € 49

                            >€ 401 tot     € 600           € 69

                            >€ 601 tot     € 800           € 89

                            >€ 801 tot     € 1000          € 99

                            >€ 1001 tot   € 1500          € 149

                            >€ 1501 tot   € 2000          € 179

                            >€ 2001 tot   € 2500          € 249

                            >€ 2501 tot   € 5000          € 319

                            >€ 5000 tot   € 7500          € 399

 

 

Wat te doen bij storing of defect

Lees aandachtig de  gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.

 

Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt  de klant voor groot wit en bruin  elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals  Servilux).

 

Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.

Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant  onze klantendesk te contacteren.  Deze  staat uiteraard ook steeds voor de klant  klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.

 

Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.

 

Voor garantieherstellingen kan u met het complete toestel terecht in onze winkel om de garantieherstelling op te maken.

 

Afhaalpunt, Klantendesk en Showroom

Lindenstraat 76

9100 Sint-Niklaas

België

Tel: 0032 (0)3 765 18 08

Mail: info@electromania.be

 

 

Openingsuren

 

Maandag

9u00 tot 17u30

 

Dinsdag

9u00 tot 17u30

 

 

Woensdag

9u00 tot 17u30

 

Donderdag

9u00 tot 17u30

 

Vrijdag

9u00 tot 17u30

 

Zaterdag

9u00 tot 15u30

 

Zondag

Gesloten

         

 

Eerste gebruik na afhaling of levering

Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email.  Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen. 

 

Tenzij uitdrukkelijk afwijkende betalingstermijnen worden overeengekomen, dient Electromania.be de volledige betaling van het order te ontvangen hetzij vooraf bij de bestelling hetzij ten laatste op het ogenblik van de afhaling of de levering aan huis.

 

In het bestelproces van een order, heeft de klant de keuze tot volgende betaalmogelijkheden:

 

1.  Online betaling via Multisafepay

Multisafepay regelt de online betaling van de klant bij afronding van zijn order in een volledig tegen fraude verzekerde en beveiligde omgeving:

- met gebruik van de bank- of kredietkaarten:  Bancontact/MrCash, Maestro, VISA en  Mastercard

- of met Online Banking iDEAL en SOFORTBANKING (bankoverschrijving - verwerkingstijd 2-3 dagen).
Bij een online betaling wordt de bestelling onmiddellijk geregistreerd als betaald en is de bestelling dus klaar voor verdere afhandeling / verzending.


Electromania kan de klant  ook  een online betaallink via mail doorsturen nadat een order werd geregistreerd met alle betaalmogelijkheden zoals hiervoor gemeld.

 

2. Vooruit betalen door bankoverschrijving

 

Nadat de klant zijn order heeft bevestigd, kan hij het totaalbedrag betalen door overschrijving naar:

Bankrekening 737-0171085-20

IBAN BE28 7370 1710 8520
BIC KREDBEBB

ten gunste van op naam van BIT Marketing BVBA, Lindenstraat 76 te Sint-Niklaas
met in de mededeling uw order- en klantnummer.

Op het moment dat Electromania.be de betaling ontvangt op de rekening, is het order - indien compleet - klaar voor uitvoering.

 

3. Betalen bij afhaling

 

Wie niet vooraf heeft betaald, kan bij afhaling betalen met volgende betaalmiddelen:

-       cash (wettelijk tot maximum € 3.000)

-       Bancontact / Mr Cash

-       VISA

-       Mastercard

-       Maestro

-       Bankcheque, uitgeschreven of geëndosseerd aan  order van Bit Marketing BVBA

-       Ecocheques (zie verder 3.5)

 

4. Rembours bij levering

 

Bij levering aan huis, kan de klant opteren voor betaling aan de bezorger:

-       met bank- en of kredietkaart  (PIN)  tot maximum € 2.500

-       Cash betalingen bij levering aan huis zijn niet meer mogelijk!
Voor deze service wordt  10 EUR (BTW inclusief) extra aangerekend.

 

Indien het te betalen bedrag hoger is dan voormelde maximum bedragen, dient de klant het saldo op een andere wijze vooraf te betalen (Online-LINK of bankoverschrijving).

 

5. ECO-cheques

 

Electromania.be aanvaardt een gehele of gedeeltelijke betaling met ECO-cheques indien aan  de wettelijke voorwaarden is voldaan. Indien de klant de bestelling zelf afhaalt, kan hij de ECO-cheques afgeven in het afhaalpunt (betaling bij afhaling).

 

Voor de betaling met ECO-cheques ingeval van levering aan huis, gelden volgende mogelijkheden:

-       de ECO-cheques worden vooraf afgegeven in het afhaalcentrum;

-      

 

lies janssen
Wat een upgrade van mijn vorige toestel! Geen temperatuur instellen door de Intelligente temperatuursregeling via de Advanced Smart Control-processor, en het werkt! gedaan met verbrande kleren omdat ik weer vergeet de temperatuur in te stellen. Het strijkt vlot en makkelijk in een handomdraai. Het toestel oogt zeer mooi en zeer kwaliteitsvol. De strijkbout ligt makkelijk in de hand, alhoewel dat ik even heb moeten wennen dat ie niet recht blijft staan. De stoomfunctie is eenvoudig te bedienen en zeker krachtig genoeg. Het waterreservoir is makkelijk te vullen en het strijken zelf gaat veel stiller dan met mijn oude toestel... tot nu nog geen nadelen ontdekt. Tenzij misschien dat je toch nog zelf moet strijken...

Schrijf een review

 

1) Kom naar onze showroom: Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Openingsuren: Maandag tem Vrijdag: 9u00 - 17u00, Zaterdag: gesloten  Zondag gesloten

2) Vul snel onderstaand contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden (steeds binnen de 24 uur). Telefoon: 0032 (0)3 765 18 08.

Electromania.be is de handelsbenaming van de webwinkel van firma BIT Marketing BVBA. Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.




(In welk jaartal zijn we nu? (4 cijfers))




Deze Philips GC9650/80 stoomgenerator is bij Electromania te koop voor maar € 358,00

ID: 31842/20229
SetkortingSetkorting
© Copyright 2005-2025 - BIT marketing BVBA