Huishoudtoestellen, keukentoestellen & multimedia

Samsung WW11BB534AAB/S2

wasmachine - vrijstaand - 11 kg - 1400 t/min - A - 72dB - Eco Bubble

AProductinformatiebladVoor 779,- Incl. btw
Gratis verzending | Afhalen -€30,- korting
Voor 15u00 besteld, morgen in huis | Nu afhalen in de winkel
   

Samsung WW11BB534AAB/S2


wasmachine - vrijstaand - 11 kg - 1400 t/min - A - 72dB - Eco Bubble

Merk
Samsung
Model
WW11BB534AAB/S2
Belading
9 kg of meer - 97 alternatieven
Zwiersnelheid
1400 toeren - 132 alternatieven
Motor
inductie/invertermotor - 138 alternatieven
Nieuw energielabel
A - 94 alternatieven
EAN
8806094597547

De Samsung WW11BB534AABS2 van de 5000 serie doseert je wasmiddel en wasverzachter automatisch met Autodose. Je wasgoed blijft langer mooi, doordat de wasmachine de juiste hoeveelheid zeep toevoegt. Met een vulgewicht van 11 kilogram stop je al je beddengoed in de trommel. De zwarte Bespoke wasmachine neemt dankzij het SpaceMax design relatief weinig ruimte in beslag. Met het Super Speed programma was je een halfvolle trommel schoon in 59 minuten. Ook was je gemakkelijk op een lage temperatuur schoon met EcoBubble. Je sportkleding en handdoeken was je extra hygiënisch met het stoomprogramma. Dit verwijdert bacteriën en allergenen, zoals huisstofmijt. Je koppelt je wasmachine met AI Control aan de SmartThings app voor wasadvies en je favoriete instellingen.
 
Bespoke design met SpaceMax™
Automatische dosering van wasmiddel en -verzachter
EcoBubble™: voor een grondige reiniging
Glazen deur
20 jaar garantie op de Digital Inverter motor
 
Slim en stijlvol de was doen. Het stijlvolle, platte design in combinatie met de geoptimaliseerde wasprogramma's maakt dit dé slimme wasmachine die naadloos in je interieur past.
 
De AI EcoBubble™-technologie van de Samsung-wasmachine levert krachtige wasprestaties, zelfs op lage temperaturen*, om je kleding te beschermen. AI Wash wast grondig en efficiënt** door de optimale hoeveelheid water en wasmiddel te berekenen***. De stijlvolle, eenvoudige, platte SpaceMax™ past naadloos in moderne interieurs en keukens en biedt een capaciteit van maar liefst 11 kg in een standaard kast van 600 mm.
 
*Getest in overeenstemming met IEC 60456-2010 / lading van 4 kg / Super Eco Wash koud (WF80F5E5U4W) versus Katoen 40°C zonder Ecobubble (WF0702WKU). Individuele resultaten kunnen variëren.
** Gebaseerd op een AI-algoritme. Daadwerkelijke resultaten kunnen variëren afhankelijk van individueel gebruik.
*** AI Wash heeft wasmiddel voor ongeveer 1 maand wassen uitgaande van gemiddeld 4 wasbeurten per week. Kan verschillen afhankelijk van waslading en instellingen.
 
SpaceMax™ Stijlvol van buiten, ruimer van binnen
 
Maak je interieur nog mooier en was grotere wasladingen van maar liefst 11 kg in een standaard kast van 600 mm diep. Het stijlvolle, platte design past naadloos in moderne interieurs en keukens en bij andere apparaten. De SpaceMax™-technologie biedt meer binnenruimte voor een optimaal ontwerp en is uitgerust met een grotere trommel, terwijl de afmetingen aan de buitenkant ongewijzigd zijn. Je kunt dus meer kledingstukken tegelijk wassen en ook grote items, zoals dekbedden, zijn geen probleem!
 
QuickDrive™ - Energiezuiniger en tot 2x zo snel
 
Was korter en spaar het milieu. De QuickDrive™-technologie levert dezelfde wasprestaties, maar vermindert de wasduur tot 50%* en het energieverbruik tot 20%*. De unieke Q-Bubble™-technologie van QuickDrive combineert dynamische trommelrotatie en extra watershots, om meer en krachtigere bubbels te creëren. Hierdoor dringt wasmiddel veel sneller door in stoffen, voor een snelle en milde reiniging.
 
* Getest op WW8000T, vergeleken met Samsung WW6500K. Wast 50% sneller en bespaart 20% energie op het Katoen-programma (op 40℃, met halfvolle trommel) met wasprestaties binnen ±5%. Gebaseerd op Intertek-gegevens.
 
AI Wash - Automatisch een optimaal wasresultaat
 
Ga zonder moeite voor de beste wasresultaten* en verspil minder water en wasmiddel. Het AI Wash-programma maakt gebruik van 5 sensoren, die het gewicht en zachtheid van de stof meten en op basis hiervan de juiste hoeveelheid water en wasmiddel berekent. Het wasmiddel wordt automatisch gedoseerd vanuit de lade, welke genoeg wasmiddel bevat voor 1 maand wassen**. De troebelheidssensor meet daarnaast ook de vuilgraad van het water tijdens het wassen en past indien nodig de spoeltijd of hoeveelheid wasmiddel aan.
 
* De daadwerkelijke resultaten kunnen variëren afhankelijk van individueel gebruik.
** AI Wash bevat wasmiddel voor tot 16 wasbeurten, genoeg voor ongeveer 1 maand wassen uitgaande van gemiddeld 4 wassen per week. Kan verschillen afhankelijk van belading en instellingen.
 
Autodose - Precies genoeg wasmiddel
 
Ga moeiteloos voor de beste wasresultaten* en verspil minder wasmiddel. Autodose doseert automatisch de juiste hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter voor elke hoeveelheid was. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je te veel of te weinig wasmiddel gebruikt. Er zijn aparte reservoirs voor het wasmiddel en de wasverzachter, maar beide reservoirs kunnen ook voor wasmiddel worden gebruikt. De dispenser bevat genoeg wasmiddel voor 1 maand wassen**, het is daarom niet nodig om het reservoir na iedere wasbeurt bij te vullen.
 
* De daadwerkelijke resultaten kunnen variëren afhankelijk van individueel gebruik.
** Auto Dispense bevat wasmiddel voor 1 maand wassen, uitgaande van gemiddeld 2 à 3 wassen per week (5 kg was/normaal gebruik). Kan verschillen afhankelijk van waslading en instellingen.
 
Super Speed - Snel en effectief wassen in 39 minuten
 
Verkort je dagelijkse wasduur en reinig kleding grondig. Selecteer Super Speed om een volle trommel te wassen in slechts 39 minuten*. QuickDrive™ bespaart tijd door kleding dynamisch te laten bewegen, terwijl de EcoBubble™-technologie voor een krachtig wasresultaat zorgt. Speed Spray gebruikt krachtige waterstralen om snel wasmiddelresten te verwijderen, zodat ook de spoeltijd verkort wordt. De centrifugeersnelheid wordt verhoogd op basis van de hoeveelheid was, om zo kleding snel te centrifugeren.
 
Snel en effectief wassen in 59 minuten
 
Verkort je dagelijkse wasduur en reinig kleding grondig. Selecteer Super Speed om een volle trommel te wassen in slechts 59 minuten*. Het is veel sneller dan een normaal wasprogramma, maar je kleding wordt vrijwel even schoon. EcoBubble™- technologie wast je kleding grondig. Speed Spray gebruikt krachtige waterstralen om snel wasmiddelresten te verwijderen, zodat ook de spoeltijd verkort wordt. De centrifugeersnelheid wordt verhoogd op basis van de hoeveelheid was, om zo kleding snel te centrifugeren.
 
* Gebaseerd op het gebruik van Super Speed met de standaardinstellingen en 5 kg was.
 
Glazen deur - Duurzaam design dat lang meegaat
 
Zorgt dat het design van je wasmachine lang mooi blijft, zelfs als de deur van gehard glas vaak wordt geopend. Het sterke en duurzame geharde glas breekt of krast minder snel vergeleken met een standaard plastic deur. Bovendien zorgt het voor een elegante en verfijnde look en kun je er eenvoudig doorheen kijken. Zo kun je de voortgang van je wasprogramma goed in de gaten houden.
 
AI EcoBubble™ - Krachtige bubbels, uitstekende reiniging
 
Profiteer van effectievere wasprogramma's met AI EcoBubble™*. Het wasmiddel wordt geactiveerd en omgezet in bubbels waardoor vuil en vlekken loskomen. Dit verbetert de vlekverwijdering tot wel 24%**. Ook neemt het de stofsoort waar en stemt het de hoeveelheid bubbels, de wastijd, de watertemperatuur en de centrifugeersnelheid hierop af. Het werkt even goed in warm als in koud water (15
 
°C). Zo bespaar je tot wel 70% energie** en bescherm je de kleuren en de stof van je kleding maar liefst 45,5% beter***.
 
* AI Ecobubble wordt alleen geactiveerd bij bepaalde programma's, zoals Cotton, Synthetics en AI Wash met wasladingen van minder dan 2 kg.
** Getest in overeenstemming met IEC 60456-2010 / lading van 4 kg / Super Eco Wash koud (WF80F5E5U4W) versus Katoen 40°C zonder Ecobubble (WF0702WKU). Individuele resultaten kunnen variëren.
*** Gebaseerd op het Performance Lab Test rapport van Springboard Engineering waarbij EMPA-stroken werden gewassen in normaal opgelost wasmiddel en met Bubble-technologie zonder mechanische activiteit, getest op polyester. Individuele resultaten kunnen variëren.
 
 AI Control - Slimmer wassen – de wasmachine die jou kent
 
Was eenvoudig en effectief met het krachtige AI Control. De functie personaliseert je waservaring door gewoontes te onthouden, zoals je meest gebruikte instellingen, en op basis daarvan wasprogramma's aan te raden. Voor extra gemak wordt ook tijdsinformatie gegeven, zoals de status van je wasprogramma. De SmartThings- app* biedt advies over wasprogramma's, je dagelijkse planning, geeft onderhoudstips en kan via gekoppelde apparaten laten weten dat je wasprogramma klaar is. Ook communiceert Auto Cycle Link** met je droger om het perfecte droogprogramma te selecteren.
 
* Beschikbaar voor Android- en iOS-apparaten. Voor deze functie heb je een Wi-Fi-verbinding en een Samsung-account nodig.
** Auto Cycle Link is alleen beschikbaar als zowel de wasmachine als de droger AI Control hebben en verbonden zijn met Wi-Fi.
 
Hygiënisch stomen  - Reinig je kleding met stoom
 
Geef je kleding een grondige en hygiënische reinigingsbeurt met stoom. Het krachtige Hygiënisch stoomprogramma is bedoeld om je waskwaliteit te verbeteren zonder tijdrovende voorbehandelingen. In tegenstelling tot andere wasmachines wordt bij dit model stoom geïnjecteerd van onderin de trommel. Daardoor dringt de stoom diep door in ieder kledingstuk. Dit verwijdert hardnekkig vuil en 99,9% van de bacteriën* en allergenen van huisstofmijt**. Het Hygiënisch stoomprogamma vermindert blootstelling aan huisstofmijt, katten- en hondenharen, graspollen en schimmels***.
 
* Gebaseerd op het Intertek-testrapport voor het Hygiene Steam-programma. Verwijdert 99,9% van Staphylococcus aureus en Escherichia coli. Individuele resultaten kunnen variëren.
** Gebaseerd op het Intertek-testrapport voor het Hygiene Steam-programma.
*** Gebaseerd op het testrapport van The British Allergy Foundation (BAF) voor het Hygiene Steam-programma is de conclusie van Allergy UK dat dit product, bij juist gebruik, blootstelling aan huisstofmijt, katten- en hondenharen, graspollen en schimmels vermindert.
 
Digital Inverter-technologie - Stil & duurzaam
 
Digital Inverter-technologie zorgt voor maximale energiezuinigheid, minimale geluidshinder en langdurige prestaties. Deze energiezuinige motor is voorzien van sterke magneten voor een optimaal wasresultaat en maakt minder geluid* dan een reguliere motor. Deze wasmachine gaat veel langer mee** omdat er geen borstels worden gebruikt die kunnen slijten en de machine uit hoogwaardige componenten bestaat. Bovendien bieden we de langste garantieperiode in de industrie van maar liefst 20 jaar. Hierdoor ben je ervan verzekerd dat je wasmachine lang meegaat.
 
* De gemiddelde geluidsafname is 5dBA voor het wasprogramma en 3dBA voor het droogprogramma. De gegevens zijn gebaseerd op de WF80F5E5P4W (ERP-label, F500, 8 kg, 1400 rpm) met een Digital Inverter-motor en de WF1804WPC (Vistula, 8 kg, 1400 rpm) met een reguliere motor.
** Voorzien van een 23-jarig duurzaamheidscertificaat van het Verband Deutscher Elektrotechniker (VDE). De daadwerkelijke levensduur kan variëren afhankelijk van de gebruiksomstandigheden.
*** Vanaf mei 2022. De garantie van 20 jaar op onderdelen is alleen van toepassing op de invertermotor.
 
Specificaties
Wascapaciteit 11.0 kg
Energieklasse A
Bubble Technologie  Ja
Fysieke specificaties 600 x 850 x 600 mm
Gewicht (netto) 72 kg
 
Wascapaciteit
Wascapaciteit (kg) 11.0 kg
 
Prestaties
Energieklasse A
Energy Consumption (100 cycles) 53 kWh
Waterverbruik (per wasbeurt) 54 L
Duration of the Eco 40-60 (H:MM) 4:00
Centrifuge-efficiëntie B
Noise Emission Class A
Geluidsniveau (centrifugeren) 72 dB
 
Ontwerp
Kleur Black
Deur Carved Door (Black)
Panel Display AI Control
 
Kenmerk
AI Control Ja
Aqua Hose Ja
Auto Dispense Ja
Bubble Soak Ja
Bubble Technologie Ja
Kinderslot Ja
Eindtijd uitstellen Ja
Drum Clean Ja
Type droogtrommel Swirl
Intensive Ja
Taalinstelling Ja
Lekkagesensor Ja
Motor DIT
My Cycle Ja
Voorspoelen Ja
Snelle was Ja
Smart Things Ja
Toerental 1400 rpm
StayClean Drawer Ja
Stomen Ja
 
Wasbeurt
Eco 40-60 Ja
15' Quick Wash Ja
Active Wear Ja
Baby Care Ja
Beddengoed Ja
Cloudy Day Ja
Katoen Ja
Colours Ja
Fijne was Ja
Denim Ja
Afpompen/Centrifugeren Ja
Drum Clean Ja
Hygiene Steam Ja
Intense Cold Ja
Mixed Load Ja
Buitenkleding Ja
Spoelen + Centrifugeren Ja
Overhemden Ja
Silent Wash Ja
Synthetisch Ja
Handdoeken Ja
Wol Ja
 
Fysieke specificaties
Netto Afmetingen (BxHxD) 600 x 850 x 600 mm
Gewicht (netto) 72 kg
Bruto Afmetingen (BxHxD) 670 x 890 x 688 mm
Gewicht (bruto) 74 kg
Volledige diepte inclusief uitstekende gedeelte 630 mm
 
Smart
WiFi Embedded Ja
App Connectivity
SmartThings App Support Ja

Samsung WW11BB534AAB/S2

 

 

 

Levertermijnen ( België en Nederland)

 

Indien de bestelling – volledig -  op voorraad is bij Electromania.be, aangeduid op de website met icoon

 "direct leverbaar" of "promo op stock" :

- Afhaling Sint-Niklaas steeds mogelijk onmiddellijk na de bestelling, Bij voorkeur de bevestiging van Electromania - na stockcontrole  - afwachten.

Afhaling van stockartikelen kan ook zonder bestelling vooraf.

 

- Levering van een bestelling voor 15u00:  volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

- Levering van een bestelling na 15u00 tweede volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen (kleine pakketjes). Geen groot huishoudtoestellen - 2XL leveringen op zaterdag!).

De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum kiezen en mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum.

- Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

Indien de bestelling op voorraad is in het “centraal magazijn”

-       Afhaling:  volgende werkdag indien besteld voor 12u00, anders tweede volgende werkdag.
De klant kan best altijd de  bevestigingsmail  van Elecromania.be - na receptie levering door centraal magazijn  - afwachten.

-       Levering van een  bestelling van vóór 17u00: volgende werkdag (inclusief ook op zaterdag voor standaard éénmansleveringen), na 17u tweede werkdag (idem)  na de bestelling. De klant kan evenwel steeds zelf een andere leverdatum mededelen aan de transportfirma via de mailbevestiging van de levering en leverdatum..

-       Levering met eigen vervoer /  met extra service inbouw : volgens afspraak tussen klant / installateur

 

Indien op de bestelling op “voorraad is bij de fabrikant / distributeur “ dan  bedraagt de levertermijn voor afhaling of levering 2 tot 7 werkdagen. De klant wordt onmiddellijk verwittigd per mail of telefoon als zijn order klaar is voor verzending.

 

 Afhaalservice

 

Alle bestellingen kunnen gratis afgehaald worden in ons afhaalpunt. Zodra de bestelling compleet is en klaar staat voor afhaling, ontvangt de klant een bevestiging per mail of telefoon. Toestellen die op voorraad staan in het magazijn  van Electromania.be kunnen onmiddellijk worden afgehaald (dus zonder voorafgaandelijke bevestiging), maar in dit geval is er geen voorraadcontrole gebeurd. Gedeeltelijke afhalingen zijn toegelaten.

 

Bij afhaling van een nieuw toestel, kan het gelijkaardig buiten gebruik gesteld toestel kosteloos achtergelaten worden in het afhaalpunt. 

 

Door de corona maatregelen zal u niet geholpen worden bij het in en uitladen van uw bestelling.

Er zijn ontsmetten karren ter beschikking, gelieve hier rekening mee te houden bij uw afhaling. 

 

 

Openingsuren

 

 

 

Maandag        

9u00 tot 17u00    

Dinsdag       

9u00 tot 17u00

Woensdag  

9u00 tot 17u00

Donderdag  

9u00 tot 17u00

Vrijdag         

9u00 tot 17u00

Zaterdag

Gesloten

Zondag 

Gesloten

 

Afhaaladres / Klantendesk / Showroom

Electromania.be
Lindenstraat 76

9100 Sint-Niklaas

03 765 18 08

0032 3 765 18 08

 

Leveringsservice aan huis

 

Voorwaarden – classificatie

 

De verzendkosten en voorwaarden worden bepaald door de categorie waartoe het toestel behoort en het gewenste serviceniveau. Indien de klant beroep doet op de verzend- en eventueel installatieservice, wordt  bij elke bestelling van een toestel of toebehoren, de bij de betreffende categorie behorende service en kosten vermeld.

 

A.   Standaardpakket

Quasi alle klein elektro, dampkappen tot 90cm en kookplaten (m.a.w. compacte toestellen) vallen onder de

noemer standaardpakket (omvang max 300 en gewicht max 30kg)

 

B.   Levering 1,5 Extra Large pakket

Onder  deze verzendcategorie vallen quasi alle ovens en eventueel te zwaar klein elektro:  

(max omvang 60 x 60 x 60 en 40 kg)

 

C.   Levering TV

Onder deze categorie vallen alle TV toestellen tot 62’. Grotere toestellen vallen onder categorie D.

Voormelde  leveringen categorie A, B of C gebeuren binnen een éénmansnetwerk.

 

D.   Groot elektro 2XL Homeservice van drempel-service tot full service vrijstaande toestellen

De leveringen van groot-witgoed-toestellen gebeuren met een tweemansnetwerk, tenzij Electromania.be verkiest deze in bepaalde gevallen te leveren met eigen vervoer (bijv. omliggende regio, groot aantal toestellen, …).

Bij het service level  “drempelservice” wordt het toestel  achter de eerst afsluitbare deur van het adres van de klant afgeleverd. Bij levering in appartementsgebouw zonder lift, maar met brede stenen traphal, is levering mogelijk tot max. de 3de verdieping. Appartement met houten traphal (bv. herenhuis) uitgesloten. Gelieve daarvoor Full Service levering te kiezen (zie volgende paragraaf).

Bij het servicelevel “full service” wordt een vrijstaand toestel op de door de klant gewenste gebruiksplaats afgeleverd, uitgepakt en aangesloten op de bestaande aansluitingen voor water en electriciteit  alsook de  waterafvoer. . Het intern transport in  een appartement zonder lift is hierbij  beperkt tot 3de verdieping,en  in een woning  tot de kelder (-1) of eerste verdieping.

 

 

E.   Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
niet voorzien in D, uitgevoerd door Electromania zelf.

 

De inbouw van keukentoestellen (oven, kookplaat, espresso, vaatwasser, koelkast, dampkap), het installeren en aansluiten van fornuizen en side-by-side koelkasten zijn werkzaamheden die enkel door de bezorger-technieker van Electromana.be zelf kunnen uitgevoerd worden.

 

Belangrijk ! Deze service is standaard van toepassing voor leveringen op het gelijkvloers of appartementen bereikbaar met lift en voor leveradressen binnen een straal van maximum 50 km rond het afhaalpunt. Voor leveringen (vooral van zware en / of grote toestellen met de trap naar kelder of verdiep) of voor verdere afstanden dient de haalbaarheid, extra kosten en redelijke planning vooraf met Electromania.be afgesproken. In dat geval dekken de forfaitair voorziene kosten immers niet de werkelijke kosten van de service. 

 

 

 

Werkwijze - communicatie

 

Zoals blijkt uit wat volgt, is het belangrijk dat de klant bij het aanmaken van zijn account, een correct emailadres alsook zijn GSM nummer opgeeft.

 

ABC Eénmansnetwerk

 

Op de dag van verzending wordt de ontvanger-klant  per e-mail geïnformeerd over de levering (afspraakbevestiging) met daarin vermelding van een tijdsvak van maximaal 3 uur waarbinnen de koerier verwacht te arriveren. In deze communicatie staan de contactgegevens van de bezorger mocht de ontvanger de afspraak willen wijzigen. Verder krijgt de klant een SMS met de verwachte aankomsttijd  (binnen 30 à 60 minuten). De klant kan zijn levering ook online opvolgen met de real-time Track & Trace..

 

Is de klant niet thuis, dan ontvangt hij onmiddellijk een digitaal “niet-thuis-bericht”. Met deze online tool kan de klant dan direct een nieuwe afspraak inplannen.

 

D Tweemansnetwerk

 

Na het afsluiten van de planning wordt de klant optioneel per SMS en/of email op de hoogte gebracht van de definitieve planningstijd. Daarnaast  ontvangt de klant van de bezorger een email met een link waarbij de zending in real-time  kan gevolgd  worden, waarbij continu de actuele verwachte levertijd wordt getoond. Bij 2XLInhome contacteert de bezorger de klant  circa een uur voor levering met de mededeling dat hij zal  arriveren met de zending.

 

Indien de klant niet thuis is,  levert de bezorger, indien mogelijk, het pakket bij de buren af.  Indien dit niet mogelijk is, laat de bezorger een kaartje achter met daarop instructies voor het maken van een nieuwe leverafspraak.

E Extra service inbouwtoestellen,  aansluiting fornuizen en andere toestellen
uitgevoerd door Electromania zelf

Als verzendingsmodus voor het hele order dient  “levering” gekozen terwijl de gewenste full service of inbouw kan gevraagd en aangeduid per toestel. De totale verzendkosten wordt per order afgetopt zoals voorheen gemeld.

 

Deze werkzaamheden m.b.t. de inbouwservice worden vrij stringent ingepland op welbepaalde dagen en volgens daartoe vastgelegde leveringsrondes. De klant wordt op voorhand gecontacteerd (telefoon en of  mail) om de dag van levering met inbouw / installatie af te spreken. In de namiddag vóór de dag van levering ontvangt de klant dan een bevestigingsmail  met mededeling van de geplande levertijd. Dezelfde werkwijze geldt ook voor leveringen in de regio of grote leveringen die door Electromania zelf worden uitgevoerd i.pl.v. door de externe transportfirma.

 

Ook hier geldt de bepalingen onder D in verband met omwisselen van de scharnieren (afznderlijk en vooraf aan te vragen)

 

Verzend- en servicekosten

 

De verzendkosten worden in regel bepaald op basis van
-  de categorie waartoe het toestel behoort

-  Het aantal toestellen per order

-  het servicelevel van de levering of extra service

De exacte lever- en mogelijke servicekosten  worden vermeld bij elk toestel op de website.

 

 

 

In het algemeen zijn volgende verzendkosten per toestel van toepassing voor België en Nederland:

 

Aangeduide klasse                                          Kost incl. BTW
A standaardpakket                                         10 tot max 20 EUR
B 1,5 XXL pakket extra Large                       30 EUR                                                     
C TV                                                   €                20 EUR

D Groot electro (tweemanslevering)            30 EUR

D Side-By-Side                                                50 EUR

D Full Service per vrijstaand toestel extra kost         20 EUR

   E Verzending / verplaatsing voor service  inbouw    30 EUR

                              

Kosten extra service inbouw - installatie

Electromania.be voorziet volgende forfaitaire vergoeding per toestel - exclusief voormelde verzendkosten.

De  verzendkosten bij inbouw (= de verplaatsing van de installateur)  bedragen voor alle toestellen € 30.

 

 

 VRIJSTAANDE toestellen

Kost €  incl. BTW

 

Fornuis 60 cm 

€ 30,-

 

Fornuis vanaf 90 cm 

€ 40,-

 

Side-by-Side koelkast

 

40,- (enkel eigen transport straal 40 km)

 

 INBOUW toestellen 

 

 

 

Electromania garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld. Vermits Electromania enkel producten verkoopt van de officiële Belgische importeurs en distributeurs, is de klant verzekerd van de fabrieksgarantie volgens de Belgische wetgeving.

 

Wij verwijzen naar de specifieke garantievoorwaarden van elk merk zoals die terug te vinden zijn op de website van de fabrikant of (Belgische) distributeur onder de  “service- en garantievoorwaarden”. Bij elk toestel op de website vindt de klant meestal ook de link terug naar de betreffende website  (onder de tab garantie op de pagina van elk toestel).

 

Duur: 

De wettelijke termijn bedraagt standaard minimum 2 jaar

 

Dekking:

Voor groot wit en bruin elektro, heeft de klant recht op een kosteloze herstelling aan huis door de technische dienst van het merk zelf. Deze garantie dekt zowel de materiaal, loon- als verplaatsingskosten zonder vrijstelling. Voor aanvraag van een garantieherstelling verwijzen wij naar punt 6.4 : Wat te doen bij storing of defect.

Voor klein elektro dient de klant het defect toestel voor herstelling terug te bezorgen aan Electromania (in de winkel of opsturen) met opgave of beschrijving van het defect. Het toestel wordt dan gratis hersteld en opnieuw ter beschikking gesteld aan de klant (voor ophaling in de winkel)

 

Uitsluitingen.

In het algemeen wordt voorzien in volgende uitsluitingen van herstelling onder garantie:

- Gebreken als gevolg van bedieningsfouten, oneigenlijk of abnormaal gebruik;

- Onderhoudskosten of kosten schoonmaak ingevolge onvoldoende onderhoud van het apparaat;

- Normale slijtage ingevolge (zeer intensief) gebruik van het apparaat;

- Deuken, krassen of andere uitwendige schade die geen invloed hebben op de werking van het apparaat;

- Gebreken als gevolg van uitwendige factoren als indringen van water, zand, vuil, vocht,  warmte of koude, brand, blikseminslag, natuurrampen, vallen;

- Voorafgaande herstellingen door een niet-gecertifieerde technieker;

- Gevolgschade.

 

Extra Garantie van het merk

Voor sommige merken – toestellen of onderdelen geeft de fabrikant of distributeur een langere garantieperiode. Deze is terug te vinden op de betreffende website of specifiek aangeduid op de factuur van de aankoop.

 

Verlengde garantie

De klant kan bij aankoop van elk toestel bovenop de standaardgarantie 2 jaar, ook de verlengde garantie bestellen, namelijk met 3 jaar tot 5 jaar. Deze voorziet in dezelfde garantievoorwaarden als de standaardgarantie van het merk.

De prijs voor deze verlengde garantie is afhankelijk van de aankoopprijs incl. BTW van het toestel:

                            >€ 50 tot      € 200           € 39

                            >€ 201 tot     € 400           € 49

                            >€ 401 tot     € 600           € 69

                            >€ 601 tot     € 800           € 89

                            >€ 801 tot     € 1000          € 99

                            >€ 1001 tot   € 1500          € 149

                            >€ 1501 tot   € 2000          € 179

                            >€ 2001 tot   € 2500          € 249

                            >€ 2501 tot   € 5000          € 319

                            >€ 5000 tot   € 7500          € 399

 

 

Wat te doen bij storing of defect

Lees aandachtig de  gebruiksaanwijzing van het apparaat: hier vindt u wat te doen om de meeste foutmeldingen, storingen of defecten zelf te verhelpen.

 

Blijkt toch een garantieherstelling nodig, dan neemt  de klant voor groot wit en bruin  elektro best rechtstreeks contact met de dienst na-verkoop of servicedienst van het merk of desgevallend met de garantiehersteller van het merk (zoals  Servilux).

 

Vergeet hierbij niet de volledige referentie van uw toestel bij de hand te houden alvorens de dienst telefonisch of via email te contacteren. Onze factuur dient steeds als garantiebewijs.

Voor herstelling onder de verlengde garantie, dient de klant  onze klantendesk te contacteren.  Deze  staat uiteraard ook steeds voor de klant  klaar voor alle vragen in verband met garantieherstellingen en de opvolging ervan.

 

Na de garantieperiode bent u vrij in uw keuze van hersteldienst. Ofwel zoekt u bv. via de gouden gids een hersteldienst in uw buurt, ofwel - en dat raden wij aan! - blijft u gebruik maken van de hersteldienst van de fabrikant. Deze techniekers herstellen enkel hun eigen merk, kennen de toestellen daarom door en door, weten onmiddellijk hoe het toestel hersteld moet worden en hebben de meeste wisselstukken bij de hand. Na de garantieperiode is de hersteldienst van de fabrikant uiteraard betalend.

 

Voor garantieherstellingen neemt u best rechtstreeks contact op met SAMSUNG.

 

Online service-aanvraag: http://cybersvc1.samsungcsportal.com/cyberservice/csc/product/n_main_01.jsp?locale_id=be_du&ssoUseYn=Y&ssoLang=nl&loginLry=N

 

Telefonisch: 02 201 2418 (lokaal tarief)

Mail of chat: https://www.samsung.com/be/info/contactus.html#none

 

Vergeet niet de volledige referentie van uw toestel (type en serienummer) bij de hand te houden alvorens hen telefonisch of via email te contacteren.

 

Onze factuur dient als garantiebewijs.

 

Eerste gebruik na afhaling of levering

Ingeval u bij controle van de levering of eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform uw bestelling is (zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect, DOA,..) dan dient u hiervan electromania.be onverwijld en omstandig in te lichten via email.  Electromania neemt uw klacht in behandeling en zal u per email of telefonisch de gepaste oplossing of regeling bevestigen. 

 

GARANTIEVOORWAARDEN SAMSUNG
De producten van SAMSUNG bevatten een volledige garantie voor de aangegeven periode. Sommige producten van SAMSUNG kennen verschillende garantieperiodes die toe te schrijven zijn aan de aard van het ontwerp, de vervaardiging of het verwachte gebruik van het product.

De garantie is vanaf de aankoopdatum door de eerste klant van toepassing, en is slechts overdraagbaar tussen eindgebruikers.

Deze garantie beïnvloedt in geen geval uw statutaire rechten als consument.

De zaken die NIET gedekt zijn via uw garantie
De garantie van SAMSUNG dekt alleen fabricagedefecten. Dit omvat geen accessoires zoals batterijen, (gloei)lampen, inktpatronen enzovoorts.
De aansprakelijkheid van SAMSUNG Electronics (of zijn benoemde onderhoudsagent) is beperkt tot de kosten van reparatie en/of vervanging van het product onder garantie.
De garantie is ongeldig als het defect (op welke wijze dan ook) door verkeerd gebruik, verwaarlozing en vervalsing of onjuiste afstellingen is veroorzaakt. Het is ongeldig wanneer onbevoegde personen op enigerlei wijze wijzigingen of reparaties uitvoeren.
De garantie is eveneens ongeldig in de volgende gevallen:
• Bij de reparatie van een huishoudelijk product dat in een commercieel milieu wordt gebruikt
• Bij een reparatie die toe te schrijven is aan een onjuiste installatie in uw huis
• Bij een reparatie van elk onderdeel waarvan het serienummer is verwijderd
• Waar alle aanvullende apparatuur, dat niet door SAMSUNG geleverd of geadviseerd is, problemen en schade veroorzaakt dat met het product in verband staat of met het product gebruikt is.

 

 

Tenzij uitdrukkelijk afwijkende betalingstermijnen worden overeengekomen, dient Electromania.be de volledige betaling van het order te ontvangen hetzij vooraf bij de bestelling hetzij ten laatste op het ogenblik van de afhaling of de levering aan huis.

 

In het bestelproces van een order, heeft de klant de keuze tot volgende betaalmogelijkheden:

 

1.  Online betaling via Multisafepay

Multisafepay regelt de online betaling van de klant bij afronding van zijn order in een volledig tegen fraude verzekerde en beveiligde omgeving:

- met gebruik van de bank- of kredietkaarten:  Bancontact/MrCash, Maestro, VISA en  Mastercard

- of met Online Banking iDEAL en SOFORTBANKING (bankoverschrijving - verwerkingstijd 2-3 dagen).
Bij een online betaling wordt de bestelling onmiddellijk geregistreerd als betaald en is de bestelling dus klaar voor verdere afhandeling / verzending.


Electromania kan de klant  ook  een online betaallink via mail doorsturen nadat een order werd geregistreerd met alle betaalmogelijkheden zoals hiervoor gemeld.

 

2. Vooruit betalen door bankoverschrijving

 

Nadat de klant zijn order heeft bevestigd, kan hij het totaalbedrag betalen door overschrijving naar:

Bankrekening 737-0171085-20

IBAN BE28 7370 1710 8520
BIC KREDBEBB

ten gunste van op naam van BIT Marketing BVBA, Lindenstraat 76 te Sint-Niklaas
met in de mededeling uw order- en klantnummer.

Op het moment dat Electromania.be de betaling ontvangt op de rekening, is het order - indien compleet - klaar voor uitvoering.

 

3. Betalen bij afhaling

 

Wie niet vooraf heeft betaald, kan bij afhaling betalen met volgende betaalmiddelen:

-       cash (wettelijk tot maximum € 3.000)

-       Bancontact / Mr Cash

-       VISA

-       Mastercard

-       Maestro

-       Bankcheque, uitgeschreven of geëndosseerd aan  order van Bit Marketing BVBA

-       Ecocheques (zie verder 3.5)

 

4. Rembours bij levering

 

Bij levering aan huis, kan de klant opteren voor betaling aan de bezorger:

-       met bank- en of kredietkaart  (PIN)  tot maximum € 2.500

-       Cash betalingen bij levering aan huis zijn niet meer mogelijk!
Voor deze service wordt  10 EUR (BTW inclusief) extra aangerekend.

 

Indien het te betalen bedrag hoger is dan voormelde maximum bedragen, dient de klant het saldo op een andere wijze vooraf te betalen (Online-LINK of bankoverschrijving).

 

5. ECO-cheques

 

Electromania.be aanvaardt een gehele of gedeeltelijke betaling met ECO-cheques indien aan  de wettelijke voorwaarden is voldaan. Indien de klant de bestelling zelf afhaalt, kan hij de ECO-cheques afgeven in het afhaalpunt (betaling bij afhaling).

 

Voor de betaling met ECO-cheques ingeval van levering aan huis, gelden volgende mogelijkheden:

-       de ECO-cheques worden vooraf afgegeven in het afhaalcentrum;

-      

 

 

1) Kom naar onze showroom: Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.
Openingsuren: Maandag tem Vrijdag: 9u00 - 17u00, Zaterdag: gesloten  Zondag gesloten

2) Vul snel onderstaand contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden (steeds binnen de 24 uur). Telefoon: 0032 (0)3 765 18 08.

Electromania.be is de handelsbenaming van de webwinkel van firma BIT Marketing BVBA. Lindenstraat 76, 9100 Sint-Niklaas.




(In welk jaartal zijn we nu? (4 cijfers))




De Samsung WW11BB534AAB/S2 wasmachine is bij Electromania te koop voor maar € 779,00

ID: 48022/36222
SetkortingSetkorting
© Copyright 2005-2025 - BIT marketing BVBA